Niinhän se käytännössä onkin aivan turha. FIBA vapauttaa pelaajan joka tapauksessa tietyn, aika lyhkäisen ajan jälkeen.Europot sanoi:Jos seuralla on esittää voimassa oleva sopimus, niin tuskin FIBAlla on mitään oikeutta vapauttaa pelaajaa. Muutenhan tuo LOC -käytäntö olisi ihan turha.
vmp sanoi:Niinhän se käytännössä onkin aivan turha. FIBA vapauttaa pelaajan joka tapauksessa tietyn, aika lyhkäisen ajan jälkeen.
Europot sanoi:Uskomatonta, tai minä en ainakaan suostu uskomaan. Eli jos Rannikko nyt siis sattuisi päättämään että lähteekin Loimaalle tai Italiaan, niin tuon tulkinnan mukaan katajalla ei olisi keinoja pysäyttää miestä, koska "FIBA kuitenkin vapauttaisi miehen".
Sorry mutta en suostu uskomaan, niin oudolta kuulostaa.
Ymmärrän tilanteen, jos kyseessä olisi riidanalainen tilanne, joka voidaan viedä esimerkiksi siviilioikeuteen. Mutta jos kyseessä on selvä sopimusrikkomus, niin tuskin silloin FIBA lähtee polkemaan jäsenseuran oikeuksia.
Olisi hauska kuulla millä perusteilla FIBA vosi vapauttaa pelaajan sopimuksesta.
jukkyos sanoi:Uskomatonta, mutta totta: FIBA vapauttaa viikon jälkeen vaikka seura ei antaisikaan vapautusta, tämä on tietoa !!!! Kuten itse kirjoititkin niin kyseessä on pelaajan puolelta sopimusrikkomus,
jukkyos sanoi:Uskomatonta, mutta totta: FIBA vapauttaa viikon jälkeen vaikka seura ei antaisikaan vapautusta, tämä on tietoa !!!! Kuten itse kirjoititkin niin kyseessä on pelaajan puolelta sopimusrikkomus, jonka perusteella seura voi yrittää hakea vahingon korvauksia oikeudesta, mutta joka tapauksessa pelaaja pelaa ja edustaa uutta seuraa viimeistään tuon viikon jälkeen. En ole kuullut ainuttakaan tapausta Suomesta, jossa seura olisi vienyt asian oikeuteen asti asti ja katsonut "kortit loppuun asti".
jukkyos sanoi:Uskomatonta, mutta totta: FIBA vapauttaa viikon jälkeen vaikka seura ei antaisikaan vapautusta, tämä on tietoa !!!! Kuten itse kirjoititkin niin kyseessä on pelaajan puolelta sopimusrikkomus, jonka perusteella seura voi yrittää hakea vahingon korvauksia oikeudesta, mutta joka tapauksessa pelaaja pelaa ja edustaa uutta seuraa viimeistään tuon viikon jälkeen. En ole kuullut ainuttakaan tapausta Suomesta, jossa seura olisi vienyt asian oikeuteen asti asti ja katsonut "kortit loppuun asti".
Kerpo sanoi:Kenties Joka itse?
En usko et ihan tämän tyylinen pelaaja on hankintalistalla. Liikkuvampi varmaankin, ei näin puhdas sisäpelaaja. Perjantaina harkkapeli Lpr:ssa, toivotaan ennen sitä uutta miestä maahan. Vai vieläkö mahdollisesti venaillaan Whitea (toivottavasti ei)?JoKaFan sanoi:
Totta. Vasta nyt oli ilmestyny tilastot vklopun matseista. Parempi myöhään ku ei millonkaan http://www.namikalahti.com/ottelut/JoKaFan sanoi:Tämä ei koske vain Namikaa vaan melkeinpä kaikkia Korisliigaseuroja.... On se vaan niin helevetin vaikea saada statseja (boxscore) valokuvana tai pdf:nä!!! Vilpas on iloinen poikkeus. Ja varmaan Kouvolasta tulee kunnon statsit Vaakuna-turnauksen yhteydessä.
Botslojo sanoi:Vuonna nakki kun James Reaves teki joulutauolla oharit nro. X Korihaille, niin mieshän halusi pelaamaan kotikaupunkinsa joukkueeseen PBL:ää. Korihait pisti kovan kovaa vasten ja Reaves joutui nöyränä palaamaan Uuteenkaupunkiin.