Ei näytä Giannista selkä vaivaavan. Ja Butleria ei vaivaa yhtään mikään. 22/28 Heatin ekan erän pisteistä
Missä LeBron James ensi kaudella pelaa? Jatkaako Lakersissa vai lähteekö muualle?On se kova pappa:
LeBron James becomes first Laker with 20-20 game since Shaq
LeBron James led the Los Angeles Lakers to a crucial win against the Memphis Grizzlies, putting his name in the history books once again.basketnews.com
Aha. Näin tuloksen, päättelin että ei pelannut. Heitän pyyhkeen parkettiin, Go Lakers go!Ei näytä Giannista selkä vaivaavan.
Eiköhän lännessä joka jengi odota kauhulla taas tähän lyöntiin päässyttä LeBronia.
Sama, erittäin sama. Kings-GSW aivan selviö, ja siellä on yleisö täysin pähkinöinä varmasti 48 minuuttia. Samoin oma kutina, että Cavs-Knicksissä matsi on jännittävä alusta loppuun.Jos näistä pitää jotkut valita kun kaikkia ei ehdi katsoa, niin Cavsiiin ja Kingsiin tuo kallistuu.
Itse vielä ennen pudotuspelien alkua ajattelin, että Nuggetsia on aliarvioitu ja Sunsia yliarvioitu - kun siis Lännen ykkössuosikki olivat. Ensimmäisen pointin osalta olen yhä pääosin samaa mieltä. Toisen osalta tuo Clippers-sarja (vaikkakin ei siis PG/Kawhi vastassa) käänsi mieltä sen verran, että kova pitää olla sen jengin, joka Sunsilta neljä voittoa ottaa.Booker on hirmuvedossa ja Nuggets-Suns on äärimmäisen mielenkiintoinen sarja. KD on hävinnyt vain yhden pelin mitä Sunsissa on pelannut. Hyvät otteet oli CP:lläkin. Mutta se on sitten toinen asia mitä penkiltä löytyy, ja se saattaa ratkaista sarjan Nuggetsille, ainakin jos noille kolmelle kenellekään tulee vammaa.
Itse en keksi yhtäkään joukkuetta, jossa Lauri ei olisi avauksessa ja siellä vahvistaisi joukkuetta nykyisestä (pullauttamalla penkille kenet tahansa etukentän pelaajista). Missä näin ei olisi?Poffit on poffeja ja intensiteetti eri mutta nyt on tultu nähtyä lähes kaikki joukkueet muutamaan kertaan ja kyllä Lauri nykytasollaan olisi vahvistus missä tahansa, ja useimmissa avauksessakin. Vähän perspektiivi katoaa kun pääosin on seurannut Jazzin otteita, ja välillä kovinkin Laurikriittisellä silmällä.
Itse en keksi yhtäkään joukkuetta, jossa Lauri ei olisi avauksessa ja siellä vahvistaisi joukkuetta nykyisestä (pullauttamalla penkille kenet tahansa etukentän pelaajista). Missä näin ei olisi?
Tätä toki tarkoitin. Ei tietystikään Embiid tai Jokic väistyisi Laurin tieltä. Hyvä tarkennus.No ei näitä monta olisi, ja "kenet tahansa etukentän pelaajista" sijaan olisi ehkä parempi miettiä "yhden etukentän pelaajista".
Olisin ihmeissäni, jos Lauri ei pullauttaisi Derrick Whitea ulos avauksesta. Siinä tapauksessa ulos tietysti lähtisi takamies ja Brownin rooli muuttuisi. Saattaisi olla merkittäväkin parannus, kun pelkällä Horfordilla Celticsiltä aina kokoa puuttuu ja Rob Williams kaivetaan aina nopsaan penkiltä (ja toisaalta on niin loukkaantumisherkkä, että ovat varovaisia minuuttien kanssa).Sanoisin että Celticsissä ei olisi avauksessa, (Tatum/Brown) ja Horford aitona sentterinä, joka ei Laurille ole ollenkaan optimi positio.
Sehän juuri on keskustelupalstojen juju Jos voisi johonkin intternettiin pistää "mitä tapahtuisi jos Markkanen Nuggetsin kolmosena" ja sieltä tulisi absoluuttinen vastaus, olisi kovin tylsää.Nuggetsissa siinä ja siinä Porterin kanssa kisaamassa kolmannesta paikasta. Gordon on aika vahva ja ihan samoilla näppäimillä Laten kanssa tehoissa sekä yhteistyö Jokicin kanssa toimii. Mutta hyödytöntä tästä enemmän vääntää, koska ei sitä millään voida todentaa. Sanotaan niin että kaikkialla pelaisi hyvät minuutit ja merkittävässä roolissa.
Niin ja ainahan sitä voi siirtyä pelaamaan kakkospaikalle. Isosta kolmosesta voi kuoriutua pitkä kakkonenSama, erittäin sama. Kings-GSW aivan selviö, ja siellä on yleisö täysin pähkinöinä varmasti 48 minuuttia. Samoin oma kutina, että Cavs-Knicksissä matsi on jännittävä alusta loppuun.
Itse vielä ennen pudotuspelien alkua ajattelin, että Nuggetsia on aliarvioitu ja Sunsia yliarvioitu - kun siis Lännen ykkössuosikki olivat. Ensimmäisen pointin osalta olen yhä pääosin samaa mieltä. Toisen osalta tuo Clippers-sarja (vaikkakin ei siis PG/Kawhi vastassa) käänsi mieltä sen verran, että kova pitää olla sen jengin, joka Sunsilta neljä voittoa ottaa.
Itse en keksi yhtäkään joukkuetta, jossa Lauri ei olisi avauksessa ja siellä vahvistaisi joukkuetta nykyisestä (pullauttamalla penkille kenet tahansa etukentän pelaajista). Missä näin ei olisi?
Clippers on omistaja Steve Ballmerin tuotteiden näköinen joukkue. Koko ajan jotakin isompaa ja pienempää vaivaa.Oi voi, Kawhilla meni siis polvesta kierukka. Se on taas varmaan puoli vuotta kuntoutusta. Ja saakohan ensi kaudenkaan runkosarjassa tuon jäljiltä edes puolia matseista pelattua.
Sources: Kawhi diagnosed with torn meniscus
Clippers forward Kawhi Leonard has been diagnosed with a torn meniscus in his right knee, sources confirmed to ESPN. The injury kept Leonard out of the final three games of the Clippers' first-round series loss to the Suns.www.espn.com