![www.cbssports.com](https://sportshub.cbsistatic.com/i/r/2023/05/16/37f496a8-7d4d-4e7f-bea3-96df783e33cb/thumbnail/1200x675/7333eda4d51f3832a86b50e62dcc8bcb/doc-rivers-getty-1.png)
Doc Rivers fired: 76ers part ways with coach after third consecutive second-round playoff exit
Rivers and the 76ers were blown out in Game 7 against the Celtics on Sunday
![www.cbssports.com](https://www.cbssports.com/favicon-32x32.png)
"I know I've disappointed a lot of people who have supported me," Morant said in the statement. "This is a journey and I recognize there is more work to do. My words may not mean much right now, but I take full accountability for my actions. I'm committed to continuing to work on myself."
Kannattaa muuten ihan jokaisen katsoa tuo yön matsin ekat 10 minuuttia. Jokic pelasi niin täydellisesti kuin olen koskaan kenenkään pelaavan tuollaisen pätkän.
Itse ainakin olen. Paikoin Butlerin mielikuva on ollut itsekäs pelaaja. Mutta paljon mieluummin minä Butleria kuin Tatumia katselen. Jimmy on kosketuksissa omaan joukkueeseensa koko ajan, molemmissa päissä ja kaikissa aspekteissa, kun Tatum kyllä painelee niitä jotain nelkyt, mutta irrallaan kaikesta muusta.Ei tällä kuuhun mennä mutta luulisi että hyvän joukkuepelin eurokannattajaforumistit olisivat innoissaan kun erinomaista joukkuepeliä aina pelaava Heat pärjää.
Sarja ratkesi jo.Järvisillä on kova työ korjata kaksi voittoa kotona.
Ja jos joku haluaa vielä hypätä tuomariraatiin, tässä nämä kaksi upeaa kaatuilua. Alle minuutin sisään päätöserässä vielä perätysten.4. erän floppauskisa Lebron-Jokic meni selkeästi Lebukalle. Kylläpä voi iso mies kaatua ja liukua näyttävästi pikku hipaisusta.
Runkosarjan lopulla tuntui hyvältä idelta. Potentiaalia ja vielä vähän tuntemattomampi nimi. Nyt vaan näiden pudotuspelien jälkeen saattaa olla, että hinta on mennyt katosta läpi.Reevesille tulossa palkkapäivä. Olisikohan Hillbilly Kobe oikea mies Utahin.
Saunan tak... eikun siis bandwagonissa on hyvin tilaa, tervetuloa.Avaatteko vielä oven, haluaisin tulla mukaan tähän Jimmy Butler kulttii?
Ei kai tuo Demverin 3-0 johto nyt mikään uskomaton temppu, tätä en osannut odottaa juttu ole?
Tuollaisia termejä Palotie innostui heittämään.
Avaatteko vielä oven, haluaisin tulla mukaan tähän Jimmy Butler kulttii?