Vs: NBA 2k11
Eikös tuo ollut yksi tämän vuoden uudistuksista, siis ettei pysty joitain atribuutteja vetämään huippuunsa muiden kustannuksella, eli tasaisesti pitää kehittää. Toki jotain mid-rangea ja muita heittoja, donkkeja jne. pystyy spämäämään ysiysiin, jos haluaa olla typerä.
Boobie Gibson sanoi:
Noniin ja peli kävi liian helpoksi
Denveriä vastaan nöyrät 52/3/9 en tykkää yhtään. Kun kerran My Playerin voi hetkeksi unohtaa niin laittakaa joukkueita joilla aloittaa Asso
Onko vaikeustaso Hall Of Famella?
Itse vedän Assoa Sunsseilla. Toinen kausi menossa, 58 peliä, joka toinen ottelu pelataan, 8min erillä. Olen myöskin saanut sliderit asetettua siten, että pelikokemus on mahdollisimman autenttinen. Ottelussa tulee pisteitä keskimäärin 95-105. Levyreitä ja muita tilastoja tulee pelaajille realistisen paljon. Joukkuetilastoissakaan en ole häntäpäässä.
Suns on hyvässä rebuilding vaiheessa, muttei kuitenkaan täysin menestymisen kustannuksella, lähinnä veteraanien Nashin, Hillin ja Richardsonin ansiosta. Nyt olen saanut myös draftin, treidien ja offseasonin ansiosta rakennettua myös tulevaisuutta.
Rotaatio:
PG: Nash/Conley (Free Agent)
SG: Harrison Barnes (kesän kakksopicki, jostain syystä Netsit tarjosi jannua Josh Childresiä ja seuraavan vuoden kakkospickkiä vastaan. Kausi yli puolen välin ja Barnes on joukkueen go-to-guy. Ovrl 79) / Von Wafer
SF: Trevor Ariza (Free Agent) / Al-Farouq Aminu (Treidillä Clipsuista 1 pickin kera peliaikaansa ja rooliinsa kyllästynyttä, aiemmin tredillä hankittua Terrence Williamssia vastaan)
PF: Donatas Motiejunas (Kesän oma 24. varaus. Ovrl 71. Todellinen ryöstö.) / Jonas Jerebko (Treidi offseasonilla)
C: Nene (Treidi, en muista miten meni.) / Robin Lopez.
My Playerissä hallussa on athletic power foward, ovrl 62. Valittiin numerolla 24. Minnesotaan. Joukkueella menee päin helvettiä recordin ollessa 2-15. Molemmat voitot tulleet Kingseistä. Keskiarvot tällähetkellä ~10/10 pro tasolla. Itse halusin valita jonkin muun pelipaikan ja -tyylin kuin hoggaava pointti tai sg. Paljon joutuu tekemään pallottomana töitä, mm. skriinejä, tilaa, sulkuja yms. Kuudentena miehenä tullaan kentälle. Kovin paljon en ole jaksanut serbialais taustaisella, suomalaistuneella Kosta Radovicilla pelailla, kuten näkyy ottelumääristäkin. Kuitenkin mies luotu jo melkein heti kun peli käsiin saatiin.
Vinkkinä muuten niille jotka haluavat nopeasti nostaa pelaajan overallia, käyttäkää skill pointseja offense ja defense awarenesseihin.