Koripallo.com

NBA 2k11

Vs: NBA 2k11

mites tää my playerin jäätymine ? onko asialle tehtävissä mitää? ärsyttäävää jos tää my playe ois tässä just ois playoffit alkanu... ???

Älä käytä autosavea äläkä tallenna kesken peliä vaan pelaa ihan vain matsi loppuun. Ei muita ratkaisuja vielä ole.

S13M sanoi:
Ei ole bugi. Tietyn pelityylin pelaajille on laitettu rajoituksia, koska viime vuonna kaikki pick-up ja crew-matsit oli täynnä 230 cm senttereitä joiden nopeus, riistot, pallonkäsittely, heitto-attribuutit jne. oli 99.

http://2ksports.com/forums/showthread.php?t=270905
Tosta linkistä löytyy pelipaikka ja pelityyli kohtaiset attribuuttikatot.

en vaan millää ymmärrä sg puolustusta :/ no tehään vaan uus ja näillä mennää, hieman silti vi.. ketuttaa ;)

nomikäo

tietääkö joku mikä on vikana kun assossa en pysty pelaamaan kaikilla pelaajilla vaan pelkällä pointilla. Että voikohan sitä vaikka vaihtaa jostain?

Tiedän

Sul on "player lock" päällä. Saa jostain sieltä optionseista pois

uhehk

nomikäo sanoi:
tietääkö joku mikä on vikana kun assossa en pysty pelaamaan kaikilla pelaajilla vaan pelkällä pointilla. Että voikohan sitä vaikka vaihtaa jostain?

optionsseihin
controls
control settings
ja sitte se on ylinpänä tuossa valikossa

jotenki tollee

5. kerta toden sanoo ja pääsin edes vähän parempaan jengiin. Hawks otti siipiensä alle ja Bibby sivuun penkille. 40 peliä ekaa kautta pelattu ja mun historia on Wizards - Raptors - GSW - Pistons - Hawks. Joko sitä nyt rauhottuis ja kattelis Haukoissa kauden loppuun.

Hymyilyttää katsoa awardseja kuun parhaista rookieista. Wall ja Wesley mikälie vieny tittelit ja meikä vie niitä tilastojen valossa. No ehkä ens kuussa...

Wilho sanoi:
5. kerta toden sanoo ja pääsin edes vähän parempaan jengiin. Hawks otti siipiensä alle ja Bibby sivuun penkille. 40 peliä ekaa kautta pelattu ja mun historia on Wizards - Raptors - GSW - Pistons - Hawks. Joko sitä nyt rauhottuis ja kattelis Haukoissa kauden loppuun.

Hymyilyttää katsoa awardseja kuun parhaista rookieista. Wall ja Wesley mikälie vieny tittelit ja meikä vie niitä tilastojen valossa. No ehkä ens kuussa...
Sun pitää puhuu lehdistöön paskaa, että saat league-wide popularitya(?) ylös.

Dwyane sanoi:
Sun pitää puhuu lehdistöön paskaa, että saat league-wide popularitya(?) ylös.

Aika paljon oon vastaillu Loyalty-vastauksia ja trade-kysymyksiin menny professionalilla.

Tänää mulle kävi NBA:ssa pari aika hassua juttua. Ensimmäiseksi, kun pelasin ranked matchia ja vastustajani viskasi kolmosen takaa alleyooppia. Sitä kun koitin katkaista oman korini alla, niin Camby päättikin blokata sen omaan koriinsa ja vastustaja sai 3 pinnaa. Sitten pelasin sentterilläni My Playeria ja rikoin Dwightia heitossa, mutta tuomari päättikin viheltää Howardille shooting foulin ja siinäs sitten juostiin kenttä päästä päähän heittämään vapareita. Ja tosiaan heitin 2 vaparia, vaikka minunhan olisi kuulunut heittää 3 kun minua mukamas rikottiin omalla puoliskolla heitossa. Outo peli :D

mr.clutch

Noniin, minä tyhmänä ajattelin ettei minun My Playerini tule koskaan jäätymään.... Olin tallentanu kesken matsia ja aina kun yritin ruveta pelaamaan niin boxi jääty. Vihoissani poistin tuon kyseisen My Playerin ja aloitin uuden 6'0 pitkällä all-around PG:llä. Mut varattiin Wizardseihin tokalla kierroksella. Summer Circuitilla innostuin leikkimään. Pelasin kaikki 4 matsia niin että teammate grade oli enintään D. Ja tällä hetkellä vaikutan New Mexico Thunderbirdeissä. :D Eli D-liigaa väännän. Halusin kokeilla, että mites se pallo lentää tuolla D-Liigassa ja ihan hyvin se lentää. Joukkuelaiset vetää välillä aivan järjettömiä passeja ja pelaa ihan omaan pussiin. Eikä ole selostuksia. prkl

mr.clutch

Jos ymmärsin oikein, niin (minun tilanteessa) xboxin kovalevylle pitäis olla tallennettuna jonkin sortin soittolista, ja niitä kyseisen soittolistan piisejä sais sit laittaa arena musiikiks. En ole tästä varma, mutta näin luulen et on asian laita.

mr.clutch sanoi:
Jos ymmärsin oikein, niin (minun tilanteessa) xboxin kovalevylle pitäis olla tallennettuna jonkin sortin soittolista, ja niitä kyseisen soittolistan piisejä sais sit laittaa arena musiikiks. En ole tästä varma, mutta näin luulen et on asian laita.

Juurikin näin. Sama on plösöllä.

Ei niitä areena musiikkeja ja tehosteita kannatta laittaa, ovat ihan pliisuja eivätkä oikeastaan juurikaan tuo lisäarvoa pelille. Kokeilin Miami Heatille, eikä nostanut kiimaa.

Tänään kävi semmoinen, että oma pelaajani loukkaantui. Sprained Ankle ja viikko huilia. Lupa oli pelata, mutta peliaika ois ollu kortilla, joten huilasin suosiolla itseni kuntoon. Nilkka meni levaritilanteessa toisessa erässä. Valmentaja päätti silti peluuttaa minua koko loppumatsin ja kaveri otti juoksuaskelia ainoastaan turbo pohjassa, muuten nilkutti pitkin kenttää. Oli kiva puolustaa Wadea :)

iuyt

Wilho sanoi:
Aika paljon oon vastaillu Loyalty-vastauksia ja trade-kysymyksiin menny professionalilla.

league wide popularity nousee arrocance-vastauksilla

Joop, duunit alko ja pelaamiset loppui kuin seinään. Pakko kai lopetella kohta tuo My Playerin vääntäminen ja aloittaa Dynasty. Jos saisi pelin päivässä tahdilla vedettyä ja ottaisi jonkun muokatun sarjaohjelman, niin ehtisi pari kolme kautta pelattua kevääseen mennessä.

Miamilla tietenkin...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.