Koripallo.com

nba 2k12

Vs: nba 2k12

Toivottavasti kamerakulmiin satsattu enemmän? Liian etäisiä suurin osa ollut aina....

suoraan vastapalloon

Hyvä peli! Kontrollit on uusittu suhtkoht totaalisesti, joten viiden vuoden 2k kokemuksella en ole voittanut vielä ainuttakaan peliä. Taso on allstars, eli keskimmäinen taso, eli kolmanneksi paras. Tukkaan on tullut ~20 pinnaa per matsi simulation slidereilla. Ylpeys ei anna periksi alentaa tasoa:)

Post-pelaamisessa sekä puolutuksessa että hyökkäyksessä tuntuma on erittäin hyvä. Kerrankin vaikutelma, että pystyy oikeasti vaikuttamaan molemmissa päissä siihen, mitä poustissa tapahtuu.

Erittäin hyvä ensivaikutelma pelistä ja nyt tuntuu siltä, että jakasaisi pelata peliä kauemminkin kuin sen yhden kk:n. Vielä kun saisivat 2k sharen pystyyn niin a'vot.

suoraan vastapalloon sanoi:
Hyvä peli! Kontrollit on uusittu suhtkoht totaalisesti, joten viiden vuoden 2k kokemuksella en ole voittanut vielä ainuttakaan peliä. Taso on allstars, eli keskimmäinen taso, eli kolmanneksi paras. Tukkaan on tullut ~20 pinnaa per matsi simulation slidereilla. Ylpeys ei anna periksi alentaa tasoa:)

Post-pelaamisessa sekä puolutuksessa että hyökkäyksessä tuntuma on erittäin hyvä. Kerrankin vaikutelma, että pystyy oikeasti vaikuttamaan molemmissa päissä siihen, mitä poustissa tapahtuu.

Erittäin hyvä ensivaikutelma pelistä ja nyt tuntuu siltä, että jakasaisi pelata peliä kauemminkin kuin sen yhden kk:n. Vielä kun saisivat 2k sharen pystyyn niin a'vot.
Mitenkä nuo kontrollit on käytänössä muuttuneet? Itse meinasin alunperin lykätä pelin hankintaa ja jauhaa vielä edellistä versiota, mutta viime viikolla tilttasi tallennus, enää ei jaksa alusta aloittaa vanhalla pelillä.

suoraan vastapalloon

jeesjees sanoi:
Mitenkä nuo kontrollit on käytänössä muuttuneet? Itse meinasin alunperin lykätä pelin hankintaa ja jauhaa vielä edellistä versiota, mutta viime viikolla tilttasi tallennus, enää ei jaksa alusta aloittaa vanhalla pelillä.

Aika paljon muuttuneet. Napit ovat suurimmaksi osaksi samat, mutta heittäminen tatilla on muuttunut leijapit + muut heittoliikkeet tehdään vasemmalla liipasimella. Poustaaminen aloitetaan yyllä (xbox) jne. Paha selittää kaikkia muutoksia, mutta kannattaa ehdottomasti pelin hankittua vetää läpi toi "training camp" jossa joku legenda esittää muuveja, jotka tehdään perässä.

Nykyään ei pysty niin helposti vetämään arcade-palloa, vaan täytyy kehitellä kuvioita yms. molemmissa päissä. Ruuhkasta on vaikea tehdä koreja. Aiemmissa versioissa sai kovalla prosentilla koreja turbo pohjassa, muttei nyt, vaan ajon päätteeksi täytyy vetää vielä harhautuksia tms. sillä "finesse-napilla" (vasen liipaisin).

Hankintana suosittelen!

juurikin näin

juurikin näin. Lisäksi ajaminen vaikeutunut huomattavasti. Taino mitä helvettiä mä tähän kaikkea erikseen luettelisin, sanotaan näin että kaikki pelissä on parantunut, kaikessa olen huomannut muutoksia ja parannuksia paitsi asson managerointipuolella.

Lisää

Hienoa, että pelissä on uudistuksia. Mutta kun seuraa vuosittain NHL ja fifa pelejä on niissä pystytty tekemään enemmän uudistuksia etenkin pelimuodoissa. Kuten online pelaaaminen on
Fifassa ja NHL ssä paljon monipuolisempaa. Ja nyt kun työsulkukin on tulossa
Niin voisi olla aika laajentaa peliin euroliiga ja muita liigoja, sillä jenkeissäkin varmasti näitä liigoja seurataan nyt enemmän.

Aika paljon muuttuneet. Napit ovat suurimmaksi osaksi samat, mutta heittäminen tatilla on muuttunut leijapit + muut heittoliikkeet tehdään vasemmalla liipasimella. Poustaaminen aloitetaan yyllä (xbox) jne. Paha selittää kaikkia muutoksia, mutta kannattaa ehdottomasti pelin hankittua vetää läpi toi "training camp" jossa joku legenda esittää muuveja, jotka tehdään perässä.

Nykyään ei pysty niin helposti vetämään arcade-palloa, vaan täytyy kehitellä kuvioita yms. molemmissa päissä. Ruuhkasta on vaikea tehdä koreja. Aiemmissa versioissa sai kovalla prosentilla koreja turbo pohjassa, muttei nyt, vaan ajon päätteeksi täytyy vetää vielä harhautuksia tms. sillä "finesse-napilla" (vasen liipaisin).

Hankintana suosittelen!

Kiitti hyvistä tiedoista, peli ehdottomasti hankintalistalla. Ite takonut 2K10 edelleen :) Mut mites noi kamerakulmat? onko niissä mitään uudistuksia? Ite pitänyt aina tosta "Press" -muodosta koska sillä pääsee sopivan lähelle kenttää.

suoraan vastapalloon

Pelur175 sanoi:
Kiitti hyvistä tiedoista, peli ehdottomasti hankintalistalla. Ite takonut 2K10 edelleen :) Mut mites noi kamerakulmat? onko niissä mitään uudistuksia? Ite pitänyt aina tosta "Press" -muodosta koska sillä pääsee sopivan lähelle kenttää.

Eipä oo tullu kamerakulmia katteltua. Ite pelaan 2k:lla, ja vedinkin sen heti alkajaisiksi päälle, siinä ei ainakaan mitään muutoksia!

2k10 oli huonoin 2k all time :D

Eipä oo tullu kamerakulmia katteltua. Ite pelaan 2k:lla, ja vedinkin sen heti alkajaisiksi päälle, siinä ei ainakaan mitään muutoksia!

2k10 oli huonoin 2k all time :D

Jep, on se ainakin eniten bugeja sisältävä :) On mulla noita aikaisempia useitakin.... mut nyt aika taas hieman päivittää.

juu

Juu ja kyllä tällä kertaa muutaman päivän pelaamisen jälkeen niin vieläkin on skitsofreeniset fiilikset pelistä kun samaan aikaan on tyytyväinen ja iloinen että peli on huomattavasti realistisempi kuin ennen ja samaan aikaan v*tuttaa niin uskomattoman paljon ku ei se olekkaan niin helppoa. Olenkohan saanut nyt yhden vai pari donkkia aikaiseksi ajoista, viime painoksessa se oli jokatoisessa hyökkäyksessä melkeen kun windmillejä pyörien ja kerien parin harhautuksen jälkeen kenen tahansa naamaan.

vittumäpelkäänsua

juu sanoi:
viime painoksessa se oli jokatoisessa hyökkäyksessä melkeen kun windmillejä pyörien ja kerien parin harhautuksen jälkeen kenen tahansa naamaan.

Tämä on hyvä? Snadi janari.

dsdffds

Et sit sälli snaijannu oikee. Kyllähän se pistää vituttamaan aluksi ku peli onkin niin helvetisti vaikeampi joka taas on älyttömän hyvä juttu ja jos. Taitaa olla sulla kuule luetun ymmärtämisessä vikaa.

rryry

ei tosta kirjottamisesta nyt näköjää snadis hiprakas tullu mitää

Miten saatte pelattua voittavaa korista my playerissä? Itellä SF ja olen lakersissa ja ihan kuraa, paljon paremmin joukkue pelaa kun olen vaihdossa. Olen yrittänyt kaikkea, pyytänyt palloa vähän/paljon, mutta mikään ei auta Eikä vaikeusaso ole kuin se 3 vaikein. Ja omaan puolustukseen olen panostanut, oma äijä ei tee helppoja kuppeja. Menetykset olen saanut minimiin ja ripareitakin saan hyvin (7 keskiarvo). Itse en pelaa kuviolla, mutta kun kokeilin niin taisi mennä paremmin. Tyhmä vaan pelata jyrilehtos-palloa kun suurimmaksi osaksi odottaa nurkassa palloa tai tekee skriinejä.

noh

No ei ole voittavasta koripallosta kokemuksia kun pistonsin toiseks takuriks draftattiin :D. Sen oon myös huomannu et pointtina on suhteellisen helppo pelata kun vaan ohjailee omien leikkauksia, pelaa pick&rolleja ja kehittää heittoa, pallovarmuutta, handlea ja syöttöjä(=steve nash). Statsit jotaa n. 20p, 10a, 4r, 4s ja puoltoista blokkia per peli. Viime vuoteen verrattuna siis omat saa jopa sisään kaukoheittoja jos niille syöttää, syötönkatkoja saa myös suhteellisen helposti ja pienempiä ja samankokosia takureita blokkailee aika helposti samoin kun syötönkatkoissa, ajoituksella.

Joo tota oon tät NBA:ta pelaillu taas ahkerast ja aattelin että vois tehä sinne noi korisliiga joukkueet.... Että tota jos nyt saan ne valmiiks ni ehkä laittelen tonne 2k shareen :))

2kfan

BallerSam sanoi:
Joo tota oon tät NBA:ta pelaillu taas ahkerast ja aattelin että vois tehä sinne noi korisliiga joukkueet.... Että tota jos nyt saan ne valmiiks ni ehkä laittelen tonne 2k shareen :))

JOO TEE IHMEESSÄ!!

Itellä Pippenin kaltainen pelaaja :p Oon pelannu aika paljon jo ni ei viittis pointtia tehä ja alkaa jauhaa uudestaan. Pelaakos ihmiset noilla kuvioilla vai vapaalla tyylillä?

Tykkään pelata SF koska siinä pääsee osalliseksi kaikken. Pointilla se on syöttöjen hakemista paljon, ja sentterillä ribojen keräämästä. Toki muutakin, mutta näin kärjistettynä.

2konlineeee

Mites menny netis muita vastaan? Itellä 15v/2h. Niin ja en pelaa millään Heatilla niinku suurinosa netis...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.