Koripallo.com

nba 2k12

Vs: nba 2k12

Ei perhana :D Hyvinhän toi noitten joukkueitten tekeminen tosiaa alko eli kaks joukkuetta sain tehtyy mut nyt huomasin että esimerkiksi Nilan Bisonsn pelaajat ilmestyvät yhtäkkiä KTP:een joukkueeseen? Ja näin tapahtuu vaikka kuinka niitä yritän palauttaa oikeille paikoilleen? Että mitäs mustikkaa!!?? Osaakos joku auttaa?

my player pointti=>three point specialitist=> parannat alkuun vain heittoo=> lukuisia 40+ pelejä :)

tä?

Missä lie vika, kun My Playerissa kone aina jumittaa kun olen voittanut mestaruuden? Siinä Sternin lätinöiden jälkeen tulee normaalisti se valikko jossa on stats, performance ja quit. Siitä valkkaan quit, tulee latausruutu ja siihen jumittaa. Juuri ennen sitä kohtaa, kun normaalisti alkaa pressitilaisuus. Jumitus on aina niin paha, ettei auta, kuin käynnistää masiina uudestaan. Koneena on PS3. Äärimmäisen turhauttavaa luoda uraa, vaan aloittaakseen sen joka neljäs vuosi alusta. Samaa murhetta muilla, vai itsellä koneessa / pelissä vikaa?

tä?

Itse itselleni vastaten: Google on kaveri. My Player-modessa autosave off, ja johan toimii. It's rainin' rings, bitch!

Alkaa itsellä mennä hermot tämän paskan kanssa. My Player niin epäaitoa välillä, että hermot menee. Isoin miinus joukkuekavereille. Eivät saa mistään mitään sisää, eivätkä heitä kun on paikka. Vastustajat saavat kyllä kaikki sisään.
Ja oma kolkkini on 81, mutta ei, jos hyvin käy niin saa 2 kolkkia sisään pelissä. Sitten post- pelaaminen. Alat postata, saat pallon, syöttäjän puolustaja tulee läpsimään -> lose ball -> turnover. Sitten, hyökkäysaika lopussa joku vastustaja kuljettaa palloa vaan jossain ja heittoharhautus ja heitto.. ja menee 90% noista sisään! Kellään muulla mitään valittamista pelistä?

20 ensimmäistä rookieta lisätty eilisessä päivityksessä. Mikäs tässä Kemballa dominoidessa.

Ajattelin ostaa tämän näin kauden alkamisen kunniaksi. Myöskään oma 3 viikon loma töistä ei haittaa ollenkaan. 8]

Käsitykseni mukaan kannattaa pitää kätensä erossa My Player Moodista?

theKanimies sanoi:
Alkaa itsellä mennä hermot tämän paskan kanssa. My Player niin epäaitoa välillä, että hermot menee. Isoin miinus joukkuekavereille. Eivät saa mistään mitään sisää, eivätkä heitä kun on paikka. Vastustajat saavat kyllä kaikki sisään.
Ja oma kolkkini on 81, mutta ei, jos hyvin käy niin saa 2 kolkkia sisään pelissä. Sitten post- pelaaminen. Alat postata, saat pallon, syöttäjän puolustaja tulee läpsimään -> lose ball -> turnover. Sitten, hyökkäysaika lopussa joku vastustaja kuljettaa palloa vaan jossain ja heittoharhautus ja heitto.. ja menee 90% noista sisään! Kellään muulla mitään valittamista pelistä?
Itse olen myös huomannut tuon, että joukkuekaverit eivät heitä lähes koskaan ja osuvat vapaista paikoista huonolla prosentilla.
Ainoastaan silloin, kun Kevin Martin oli joukkueessani niin oli joku joka esimerkiksi pallottoman scriinin jälkeen ottaa syötöstäsi heiton ja laittaa ne heitot vielä sisään.

King James sanoi:

Ei kannata. Ainakin itse olen veivannut pelkkää my playeriä. Pelaajaa ei pysy edes kehittämään ns vitusti. Dominointi ei ole ollenkaan helppoa verrattuna edellisiin peleihin. Itsellä pointti joka on kolmannen kauden alussa kokonaisuus 87.

Toisella kaudella mestaruus kun pääsin niin hyvään joukkueeseen, tosin ekalla kierroksella pleijareissa sai pelata täydet 7 peliä, sen jälkeen alkoi dominointi.

Olin atlantassa pointtina ja avauksessa olivat Jonsson, Gay, Smith ja Martin :D kyllä kelpasi jaella palloa ja laittaa itse vapaat heitot sisään.

KingNothing

King James sanoi:
My player on muuten ok, mutta jo noin 2 viikkoa kauden alusta joukkueestasi on treidattu puolet pelaajista pois.

King James sanoi:
Ajattelin ostaa tämän näin kauden alkamisen kunniaksi.

Sama juttu. Aiemmin en ole rahojani tuhlannut, mutta nyt rookieiden myötä voisi lisätä ostoslistaan.

Aivan käsittämätön ongelma ilmennyt tän pelin kanssa. En saa pelissä kommentaattoreiden ääniä kuulumaan?! Kokeilin muita vaihtoehtoja, kun vaihdoin esimerkiksi 2K beatsit soimaan pelin aikana, niin alko räppi pauhata. Mutta vaikka laittaa kommentaattorivolumet täysille niin kukaan ei selostamossa turpaansa avaa? Mistä johtu, miten noi saa päälle? ???

Trölli sanoi:
Aivan käsittämätön ongelma ilmennyt tän pelin kanssa. En saa pelissä kommentaattoreiden ääniä kuulumaan?! Kokeilin muita vaihtoehtoja, kun vaihdoin esimerkiksi 2K beatsit soimaan pelin aikana, niin alko räppi pauhata. Mutta vaikka laittaa kommentaattorivolumet täysille niin kukaan ei selostamossa turpaansa avaa? Mistä johtu, miten noi saa päälle? ???
Missään pelimuodossa?

Niissä my playerin alun höntsä peleissä ei muistaakseni ainakaan ole kommentaattoreita.

On tota tullut julkaisusta asti pelailtua vaihtelevalla aktiivisuudella, ei ole mitään suurempia bugeja ilmennyt. (vrt. kommentaattori äänien katoaminen tms.) Hermot peliin on mennyt tosin noin tuhat kertaa joka pelissä, mutta siitä saa aina hyvän viikon tauon pelaamiseen kun menee totaalisesti hermot eikä tee mieli edes kusta pleikkaria päin.

Ei missään. Sama ongelma oli 2k11 kanssa, et selostuksia ei tullut. Kyseessä on ilmeisesti joku PS3:ssa oleva errori?? Eli pelissä itsessään ei ole sitä vikaa. "Your file system is corrupt on your PS3 meaning it can't read your game disc properly (No Commentary). " Kellään tietoa kuinka helvetissä tälläisen ongelman voi fiksata?

Jos muistan oikein, niin asiasta käytiin vääntöä 2k11-topikissa ja ratkaisu ja syy löydettiin. Itse en jaksa sitä topikkia kaivaa, mut koitappa ettiä sieltä vastauksia.

Tähän mennessä pelailtu onlinematseja, mutta nyt kun alkaa joukkueet muotoutumaan voisa jotain assoa/my playeria aloitella, ehkäpä kuitenki assoa (en ole my player-moden fani).

Jos Kingi taas paukuttelee tänne assorapoja, voisi itsekin apinoida niistä jotai ja kirjoitella omasta menestymisestä.

Eiköhän tuota tule assosiaatiota pelattua, katsotaan mihin aika riittää raportoinnin osalta. Käyn maanantaina hakemassa pelin pois kaupasta.

Onko muuten kellää tietoa tekeekö EA enäää NBA pelejä? Ihmettelen kun ei ole kahteen vuoteen mitään kuulunut.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.