Koripallo.com

nba 2k12

Vs: nba 2k12

Hullued sanoi:
Itsellänikun ei ole Xbox360 tai PS3 , sait tajuamaan että voinkin ostaa kyseisen pelin PC: lle.
Mutta antaisitko palautetta minkälainen on koneella pelatessa peli, ja eikö online suostu toimimaan ?

Hyvin toimii, välillä voi joku kohta bugia, en itse pysty pelaamaan yhdellä My Playerilläni yhtä drillia kun sammuu peli heti. Ja sain onlinenkin toimimaan, täytyy näköjään vaan odottaa se 1-3min että saa vastustajan. Grafiikat tosin online peleissä paskat, entiedä miten saa paremmiksi. Muuten hyvä peli ihan koneellekkin. Suosittelen erillistä ohjainta koneelle, näpääimistöllä perseestä pelata mutta sekin menee.

3 päivää K12 takana Boxilla ja lupaavalta vaikuttaa. Aikaa vaan tuntuu menevän noiden uusien namiskojen opetteluun, kun takaraivossa jyskyttää K10/K11 kontrollit vielä. Tuntuu et vapareiden heittoa on vaikeutettu myös, joka on kyllä hyvä. Todella hyvä et vihdoin kamerakulmiin tullut uusia vaihtoehtoja, jotka vielä parhaita.

Nyt on 2K12 koneella, hieman heikolta näyttää tää minun pelaaminen näppäimistöllä. Ohjainta siis ostoon !

Hullued sanoi:
Nyt on 2K12 koneella, hieman heikolta näyttää tää minun pelaaminen näppäimistöllä. Ohjainta siis ostoon !

Pelannut 06 lähtien näppäimistöllä, tiedän tunteen. :D
Suosittelen microsoft xbox360 controller for windows. Helppo asentaa ja toimii pattereilla. Maksaa vissiinkin kutakuinkin 40e.

theKanimies sanoi:
Pelannut 06 lähtien näppäimistöllä, tiedän tunteen. :D
Suosittelen microsoft xbox360 controller for windows. Helppo asentaa ja toimii pattereilla. Maksaa vissiinkin kutakuinkin 40e.
äh, halpis - ps2 tyyliset - ohjaimet nyt siihen 2kpl paketissa ostettuna , ja hintakin miellyttävä 22.95e.

Tuo online ei kyllä ota toimiakseen kunnolla, ottelut lagaavat niin paljon ettei niitä ole mitään tolkkua pelata. En uskoisi että syynä voisi olla oman koneeni tehojeni riittämättömyys ?
Vai eikö 10megan netti ole tarpeeksi kykeneväinen tuohon online - peluuseen ?

nerd

Hullued sanoi:
Vai eikö 10megan netti ole tarpeeksi kykeneväinen tuohon online - peluuseen ?

Ei kyllä oikee riitä. Pitäis olla vähintään 24 meganen, että pyörii kunnolla. Siinäkin pientä lagia havaittavissa. Itellä 48 megane ja sillä toimii jo ihan moitteettomasti.

Mullakin online laatu on semmoista NBA live 98 tasosta ja lagaa ihan helkutisti. En tiedä mikä on propleema sitte, kohta Windows 7 koneeseen ja battlefield 3 ostoon.

nerd sanoi:
Ei kyllä oikee riitä. Pitäis olla vähintään 24 meganen, että pyörii kunnolla. Siinäkin pientä lagia havaittavissa. Itellä 48 megane ja sillä toimii jo ihan moitteettomasti.
Itse en ole hetkeen netissä pelaillut, mutta ihan varmasti 10 megan netti riittää pelaamiseen, vika on jossain muualla. Myös uppikaista vaikuttaa lagaamiseen, ei auta vaikka olisi 100 megaa sisään, jos ulos päin menee jotain 0,3 megaa.

CoD4 ainakin pyöri aikanaan mainiosti 1M/0,5M netillä.

jeesjees sanoi:
Itse en ole hetkeen netissä pelaillut, mutta ihan varmasti 10 megan netti riittää pelaamiseen, vika on jossain muualla. Myös uppikaista vaikuttaa lagaamiseen, ei auta vaikka olisi 100 megaa sisään, jos ulos päin menee jotain 0,3 megaa.

CoD4 ainakin pyöri aikanaan mainiosti 1M/0,5M netillä.
0,5M ulos täälläkin..

Sain sitten netin kuntoon, mutta kun ei vastustajaa ikinä löydä..

213123

sanokaas te jotka tiedätte miten tässä saa niiku hyppättyä taaksepäin 2k11:sta ainakin ku laittoi tattia taakse päin ja painoi kolmioo jääny vähä epäselväks muutenki noi näppäimet ja ps3:lla pelailen jos sillä tiedolla jotain teette:p

Pervo-Enska

213123 sanoi:
2k11:sta ainakin ku laittoi tattia taakse päin ja painoi kolmioo
Onko varmasti kädessä ollut peliohjaimen tatti, eikä se housuista löytyvä?

maario

Monella täällä tuntuu olevan peli ja paljon mielipiteitä siitä niin onko peli ostamisen arvoinen? Kannattaako jatkaa 2k11 parissa vai maksaa n..40e ja ostaa uusi versio?

213123

pervo-enska kato helevettiläine omista sellasta mutta kyllä mä tuoho kiveksie vällii ole tuo pilli lykkässy

maario sanoi:
Monella täällä tuntuu olevan peli ja paljon mielipiteitä siitä niin onko peli ostamisen arvoinen? Kannattaako jatkaa 2k11 parissa vai maksaa n..40e ja ostaa uusi versio?
..Tai ladata netistä täysin ilmaiseksi.

maario

Kerro ihmeessä myös minulle miten lataat pelin ilmaiseksi playstationille ???

maario sanoi:
Kerro ihmeessä myös minulle miten lataat pelin ilmaiseksi playstationille ???
Lataat pelin, crackaat sen omalla koneellasi ja poltat levylle.
Sitten kun on kyseessä modattu playstation, levy sisään ja peli pyörii .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.