Koripallo.com

nba 2k12

Vs: nba 2k12

yoko sanoi:
Kiinnostaa meikäläistäkin. Onko edistynyt mitenkään?

Ois kai tässä joku 6-10 osallistujaa kasassa (jos jaksaa ff2 huhuilla), mutta kun ei ole aikaa pelata yksinkään niin eipä oikein online assoakaan. Mieli tekisi kyllä kovasti.

Ben Kortonki

sellanen kysymys tosta Asson fanatsydraftista, että jos joukkue X varaa ensimmäisenä, ja joukkue Y viimeisellä kierroksella, niin kääntyykö kakkoskierroksen varausvuorot päinvastaisiksi? elikkä silloin joukkue Y varaa kaksi pelaajaa putkeen, ja joukkue X saa ykköspickin ja kakkoskierroksen viimeisen vuoron..? miten draftaaminen tästä jatkuu? ja pystyykö noihin myöhempien kierrosten varausvuoroihin vaikuttamaan? ja vielä loppuun kysymys että mitä eroa on "serpentine" ja "fixed" fantasydrafteilla? kiitoksia vastauksista :)

Kuukauden odotuksen jälkeen tipahti peli postilaatikosta :) kokemuksia hyvistä rostereista / slidereistä mitä kannattaisi ladata pleikkarin puolella hyvän (ja aidon) pelikokemuksen saavuttamiseksi?

Linin overall nousi sitten 76 ;D on se kova heppu!
Koskahan Baron Davisilla pystyy pelaan tässä pelissä?

tatti

helou,onko korisliiga jengit tehty jo nba2k12?mistä ne sais omalle koneelle imutettua?

2k12

hei voisko joku kertoo miten noita sizeup liikkeitä tehään en oikee oo viel tajunnu kun toi peli on ollut omana noin viikon:D

dkofjd

Kiinnostaisko ketää suomalaisten kesken online association? Itse olen tehnyt sellaisen. Kaikki liittyyy!! Nimi Finland 2012 :pp

dkofjd

dkofjd sanoi:
Kiinnostaisko ketää suomalaisten kesken online association? Itse olen tehnyt sellaisen. Kaikki liittyyy!! Nimi Finland 2012 :pp

Ja siis kyseessä on online association pleikkari kolmoselle :)

dkofjd sanoi:

Pitäisiköhän sitä ihan viritellä PlayStation hyllyn perukoilta kondikseen tätä varten. Läheskään päivittäin en kyllä ehtisi käydä pelaamassa, mutta muutaman pelin viikossa pystyisi ehkä vetämään. Tänään en ainakaan pysty liittymään mihinkään, mutta Phoenix on luonnollisesti varattuna minulle. Mennäänkö Fantasy-draftina, vai oikeilla rostereilla? Ensin täytyy toki saada osallistujia.

dkofjd

Jos associationiin liittyessä kysytään salasanaa se on yksinkertaisesti suomi. eli siiis

Liigan nimi: Finland 2012
salasana: suomi

Managerointi alkakoon KD:n kelkassa, suureellisen pohdinnan jälkeen kelkka kääntyi hieman yllättäenkin Oklahomaan.
Trading blockissa välittömästi Westbrook.

Päivittyykö tähän peliin enään tämän kevään tradet?
Esim. Päivittyykä Steve Nash Lakersiin, entäpä Ray Allen Miamii ym???

Trölli sanoi:
Päivittyykö tähän peliin enään tämän kevään tradet?
Esim. Päivittyykä Steve Nash Lakersiin, entäpä Ray Allen Miamii ym???
Jos päivität rosterin, niin Nashin pitäisi löytyä Lakersista ja Allenin Heatista.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.