Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
Vs: NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Äänestän itse 5 pelaajaa pidettäväksi.

Kyllähän esim. hyvin draftattu avauskokoonpano olisi mukava pitää joukkueessa.

Kassihiki basketball äänestää 5 pelaajaa pidettäväksi.

Katos prkl, olin ihan taistellut pudotuspelipaikasta, vaikka en ollut koskenut koko rosteriin sitten joulukuun. Koko kauden aikana tein yhden muutoksen (pistin Kaponon starting-line-uppiin Ervin Johnsonin tilalle).

Äänestin 5. Olisi kans hyvä, jos saisi pelipaikkarajoitukset pois (voisi peluuttaa viittä sentteriä).

gugugugugutkuttava tilanne kahden pelipäivän jälkeen! Tilanne 4-4!

Odotetaas kunhan se Buuzeri, Deron ja Wallace pääsevät vauhtiin.

dynastY sanoi:
gugugugugutkuttava tilanne kahden pelipäivän jälkeen! Tilanne 4-4!

Odotetaas kunhan se Buuzeri, Deron ja Wallace pääsevät vauhtiin.

Oon kyllä yllättävän hyvin vielä voitossa kiinni... Ratkas aika paljon tosin blokkien (ehkä levareidenkin) osalta toi Candymanin avauskierroksen 22 levarii ja 7 blokkii! Ja se ettei mun blokkimonsteri Josh Smith oo vaivautunu pelaamaan. Josh on muutenki paukutellu taululle viime aikoina melkeinpä kovimmat tilastot mun jengistä..

Luottamus omiin on kuitenki kova, ja 16.4 dynastYn dynastia tuleekin kaatumaan, kun Bamban rautarokkaajat pyyhkivät lattiaa huonosti puolustavalla Los Angelosilla! :-*

Vielä vähän provosointia.. ;)
Edellinen kohtaaminenhan päättyi Bamban ylivoimaiseen 7-1 voittoon...

Kai sitä viisi räkänokkaa voisi säilyttää... Ei kyllä kausi mennyt aivan putkeen. Alku näytti ihan lupaavalta, mutta huomasin kauden edetessä, että harvinaisen lasinen joukkue tuli draftattua.. (jopa treidistä tullut MVP James petti minut)

Kävikö niin, että Dynasty vei? Ei ollut vielä ainakaan nba:n sivuille päivittynyt, mutta jos Dyny on pitänyt omaa kirjaa kun oli noin jännittävä finaali... Söze kun tajuat/pystyt puhumaan tappiostasi, niin voit rimpauttaa ja kertoa kootut selitykset ;)

Bullshit äänestää 5 keepersiä.

Pepe Le Pew sanoi:
Kai sitä viisi räkänokkaa voisi säilyttää... Ei kyllä kausi mennyt aivan putkeen. Alku näytti ihan lupaavalta, mutta huomasin kauden edetessä, että harvinaisen lasinen joukkue tuli draftattua.. (jopa treidistä tullut MVP James petti minut)

Kävikö niin, että Dynasty vei? Ei ollut vielä ainakaan nba:n sivuille päivittynyt, mutta jos Dyny on pitänyt omaa kirjaa kun oli noin jännittävä finaali... Söze kun tajuat/pystyt puhumaan tappiostasi, niin voit rimpauttaa ja kertoa kootut selitykset ;)

4-4 pisteet, niin eikö penkki ratkaise voittajan?

Keiserin penkki taisi saada 1 levypallon aikaiseksi :D

dynastY sanoi:
4-4 pisteet, niin eikö penkki ratkaise voittajan?

Keiserin penkki taisi saada 1 levypallon aikaiseksi :D

Joo voi vittu! Dynyltä turpaan... Nyt kyllä sylettää! Jos näätte kadulla todella masentuneen albiinogorillan sen täytyy olla Söze...

Milläköhän tota vois nyt selitellä.. Ei niitä matseja ikinä penkillä ainakaan voiteta.. ;) Paitsi siis tässä pelissä. Koko kauden yritin tyrkyttää paskapelaajia (penkillä istuvia etenkin) muihin jengeihin treidien yhteydessä. Sellasia siis, missä mä annan kolme paskaa ja saan yhden kohtalaisen. Mut eipä ollu ketään niin idioottia et ois vaihtanu..Prkl. Noh, nythän se paska penkki sit kostautu!

Camby veti Dynyllä ainaki ihan hullut vikat kolme peliä. Oisko ollu blokkikeskiarvo sellanen kevyt 7, korjatkaa jos oon väärässä... Mormoonikylän pojat oli kanssa aika kovia! Ja mun ykköstykki pelas vaan yhden pelin, sitä kyllä manailin jo edellisessä viestissäkin. Brand oli mulla ainoa, johon olin vikan viikon aikana tyytyväinen. Muut saaki sellasta kyytiä kauden päättäjäissaunaillassa, kun Bamba... Ai niin, tätä palstaahan lukee Alipito ja muutama muukin hieman nuorehko tai muuten vain lapsenmielinen innokas koripallofani... Pakko siis vetää raja johonki ettei tuu banniä!

Tässä nyt kun alotettiin tää lässyttäminen, ni onhan se sanottava, että tavallaa olin kuitenki Dynyä paljon kovempi! Yhteispisteethän on 11-5, mulle siis tietenkin!

Aiheesta kukkaruukkuun.. Viisi keepersiä vois olla munki mielestä ihan jees. Vaikka sillon kyllä joudun potkimaan Linas "the next Dirk Nowitzki" Kleizan ulos mun jengistä... ;D

Silence, biatch!

Mäkin yllätyin, että Wallace pelaili kans vaan yhden pelin. Mokomakin paska meinasi maksaa voittoni!!1!1

/edit

Perkele! Sarjahan loppuu vasta keskiviikkona...tilanne vieläkin 4-4! wtf?

dynastY sanoi:
Perkele! Sarjahan loppuu vasta keskiviikkona...tilanne vieläkin 4-4! wtf?

Ja sehän tekee!! Olin just tulossa fiilistelemään samaa! Nyt pitää vaan toivoa, että omat pelais vielä vikoissa matseissa edes kohtuu minuutit... Vaikka vähän pahalta näyttää! Mut oisko mitään siistimpää, ku tulla sen kuuluisan takaportin kautta ja viedä Dynyn jo hehkutettu mestaruus?! ;D

gfdgsd

Bamba johtaa ennen viimeistä kierrosta 4-3... Kutkuttava tilanne tosiaan!

Dynastia on kaadettu!!!

Näinhän siinä kävi. Perkele :)

No puolustukseksi voitanee sanoa, että joukkueeni pelasi 5 peliä vähemmän. Wallace pelasi 1 pelin, kun taasen keiserilla esim. Brand 7 peliä.

Noh, ei kuulosteta enempää huonolta häviäjältä vaan onnitellaan KP.comin uutta fantasy ruhtinasta -- Geiseri Sossia!

Odottaessa uusia tuulia...

Ylös... ketä jatkaa tänä vuonna? Säännöt / muutokset?

unknown21

DickJones sanoi:

Messissä :p

Timmy S

DickJones sanoi:

Messissä ollaan jos joku laittaa ihan nopeet ohjeet :p

Keyser Soze

Keiseri tietenkin messissa puolustamassa viime vuoden mestaruutta! Ilmotelkaa ajoissa millon drafti pidetaan, etta ehtii loytaa netin. Keiseri on grillaamassa albiinoturkkia Balin/Filippiinien auringossa... Ja pitaahan sita muutenkin lajitovereita valilla kayda moikkaamassa!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.