Vs: NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience
dynastY sanoi:
4-4 pisteet, niin eikö penkki ratkaise voittajan?
Keiserin penkki taisi saada 1 levypallon aikaiseksi
Joo voi vittu! Dynyltä turpaan... Nyt kyllä sylettää! Jos näätte kadulla todella masentuneen albiinogorillan sen täytyy olla Söze...
Milläköhän tota vois nyt selitellä.. Ei niitä matseja ikinä penkillä ainakaan voiteta..
Paitsi siis tässä pelissä. Koko kauden yritin tyrkyttää paskapelaajia (penkillä istuvia etenkin) muihin jengeihin treidien yhteydessä. Sellasia siis, missä mä annan kolme paskaa ja saan yhden kohtalaisen. Mut eipä ollu ketään niin idioottia et ois vaihtanu..Prkl. Noh, nythän se paska penkki sit kostautu!
Camby veti Dynyllä ainaki ihan hullut vikat kolme peliä. Oisko ollu blokkikeskiarvo sellanen kevyt 7, korjatkaa jos oon väärässä... Mormoonikylän pojat oli kanssa aika kovia! Ja mun ykköstykki pelas vaan yhden pelin, sitä kyllä manailin jo edellisessä viestissäkin. Brand oli mulla ainoa, johon olin vikan viikon aikana tyytyväinen. Muut saaki sellasta kyytiä kauden päättäjäissaunaillassa, kun Bamba... Ai niin, tätä palstaahan lukee Alipito ja muutama muukin hieman nuorehko tai muuten vain lapsenmielinen innokas koripallofani... Pakko siis vetää raja johonki ettei tuu banniä!
Tässä nyt kun alotettiin tää lässyttäminen, ni onhan se sanottava, että tavallaa olin kuitenki Dynyä paljon kovempi! Yhteispisteethän on 11-5, mulle siis tietenkin!
Aiheesta kukkaruukkuun.. Viisi keepersiä vois olla munki mielestä ihan jees. Vaikka sillon kyllä joudun potkimaan Linas "the next Dirk Nowitzki" Kleizan ulos mun jengistä... ;D