Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
Ampuhaukka sanoi:
Hehheh, ei mene hyvin, taitaa olla vielä parhaat pelaajat? Onneksi ei ainakaan vielä ole omalle kohdalle sattunut noita.

No kertoo hyvin se että tällä hetkellä Richmondia? vastaan tilanne jotain 60.p - 150p., 18reb - 80 reb...

#1 baby!

Kovin matsi ikinä Tammikuun ekalla viikolla.

GM vs. dynastY!

Yeah! Viimeisiltä sijoilta noustu (3. huonoin record). Nousu kohti kärkeä on alkanut, Adonalkin kun on viimepeleissä saanut lisää vastuuta. Kunhan Stephon vielä nostaa tasonsa "Marbury"-leveliltä takaisin "Starbury"-levelille, on team gyrus paha vastustaja mille joukkueelle tahansa.

gyrus sanoi:
Yeah! Viimeisiltä sijoilta noustu (3. huonoin record). Nousu kohti kärkeä on alkanut, Adonalkin kun on viimepeleissä saanut lisää vastuuta. Kunhan Stephon vielä nostaa tasonsa "Marbury"-leveliltä takaisin "Starbury"-levelille, on team gyrus paha vastustaja mille joukkueelle tahansa.
Vähän jäi kaivelemaan tuo meidän välinen viikko, teikäläisellä oli fg% .019 parempi prossa ja syöttöjäkin 1 enemmän, ja senkin Kenny Thomas meni viime hetkillä syöttämään, prkl, tasatilanteessa olis meikäläisen penkki vienyt mutta kun ei, ft%:ssa olikin sitten jo huomattavampi ero, ärrrrsyttävää, siitä sitten 3 pistettä prkl.

Kyllä vähän harmittaa tämä systeemi.Ottelun voi voittaa todella onnekkailla tavoilla,HUOM!GM!Itse olisin pisteistä,syötöistä ja riboista 1.5 pistettä ja esim blokeista 0,5.Silmään pisti myös S.Bradley-divisioonan *kröh* tasaisuus ;)

Ampuhaukka sanoi:
Vähän jäi kaivelemaan tuo meidän välinen viikko, teikäläisellä oli fg% .019 parempi prossa ja syöttöjäkin 1 enemmän, ja senkin Kenny Thomas meni viime hetkillä syöttämään, prkl, tasatilanteessa olis meikäläisen penkki vienyt mutta kun ei, ft%:ssa olikin sitten jo huomattavampi ero, ärrrrsyttävää, siitä sitten 3 pistettä prkl.
:)

Homer sanoi:
Kyllä vähän harmittaa tämä systeemi.Ottelun voi voittaa todella onnekkailla tavoilla,HUOM!GM!Itse olisin pisteistä,syötöistä ja riboista 1.5 pistettä ja esim blokeista 0,5.
Pah, systeemihän on loistava! Olisit ottanut pistelaskentatavan huomioon draftatessa, itse ainakin painotin draftissa kategorioita, joista irtoaa paljon pisteitä "onnekkailla" tavoilla.

Mulla vieläkin Hughes sekä O'neal poissa, eikä siis olla lähelläkään divisoonan kärkeä. Tosin noustaan vielä kunhan Hughes palaa, ja kai se Daddykin jotain saa aikaan.

Joo on kyl S.Bradley division aika heikko, kun ite oon ko. divisioonassa kakkosena niin muissa divisioonissa olisin keskikastia. Miten ne pudotuspelit muuten menee?

Uhuhuu, Los Angelos D-fenders ottamassa turpaan ensimmäistä kertaa, hahaa.
Nyt vaan täytyy toivoa Udokalle levypallorikasta iltaa, sekä hyviä heittoprosentteja, sekä blokkejakin sais muutama tulla varmistukseksi, eli siis kauden parasta peliä. :p

Edit: UUH YEAH, sieltähän se napsahti, 5-3.

dynastY sanoi:
Bitch!

Tilanne 4-3, kutkuttavan jännäksihän tämä menee.

Eikä mulla edes ole Geraldia ;/

,,|,,

Määää en tsekannu ees line-uppeja täksi viikoksi. Oh well, voitto ja maataloustuet kotiin enivei.

Äh, meni melko pilalle koko kausi koska O'neal ollut koko ajan lähes poissa, ajoittain myös Q-Rich, Hughes, Hinrich. Onko muillakin yhtä hyvää tuuria?

DripL sanoi:
Äh, meni melko pilalle koko kausi koska O'neal ollut koko ajan lähes poissa, ajoittain myös Q-Rich, Hughes, Hinrich. Onko muillakin yhtä hyvää tuuria?

Joo, loukkaantumiset ollu vähän ongelmina mullakin. Lohdutuksena sit, et ens kaudella sit paremmil draftipositioil. Tämä kaikille joilla o "synkkä mieli" asian johdosta heh.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.