Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33

nuff said?

Ampuhaukka sanoi:
Hakim Warrick -> Mike "MVP" James. Tarviiko perustella enempää?? :)

Warrick:
Year  Team  G  GS  MPG  FG%  3p%  FT%  OFF  DEF  RPG  APG  SPG  BPG  TO  PF  PPG
05-06 MEM 68   2    10.6 .443 .000 .661    0.6   1.5   2.1   0.4    0.2    0.3 0.82 1.70 4.1

James:
Year  Team  G  GS  MPG  FG%  3p%  FT%  OFF  DEF  RPG  APG  SPG  BPG  TO  PF  PPG
05-06  TOR  79  79  37.0  .469  .442  .837  0.6  2.7    3.3    5.8  0.9  0.0  2.61  2.70   20.3

Viime yönä:

Warrick 22/12 (kolmen jatkoajan pelissä)
Mike "MVP" James 6/3

Karlos luuzer. Odotinkin hyvää kautta, ja yritin treidata miestä paketissa liigan superstaroihin. En kuitenkaan odottanut NOIN hyviä tuloksia.

24-19.

Ja porukka ei ottanu äijää treideissä vastaan. Hyvä mulle.

dynastY sanoi:
Karlos luuzer. Odotinkin hyvää kautta, ja yritin treidata miestä paketissa liigan superstaroihin. En kuitenkaan odottanut NOIN hyviä tuloksia.

24-19.

Ja porukka ei ottanu äijää treideissä vastaan. Hyvä mulle.
Onhan se terveenä ihan hyvä.

Kohta pitäsi päättää se keepersien määrä, eiköstä juu? Pistettäiskö vaikka äänestystä aiheesta, vaihtoehdot vois olla esim. 5, 7, 9, 11 tai kaikki.

DJ_evakossa

Puolet rosterista elikkäs 7 on DJ:n vote. Nyt tuli nimittäin valittua muistaakseni nuo 7 ekaa kierrosta ja muut meni vähän sinne päin koneen valitsemana. Nyt (sit vuoden päästä siis) voisi sitten rauhassa valita myös tuon loppupuoliskon joukkueesta. Varasiko muuten joku silloin kaikki kierrokset loppuun asti? Itse en viitsinyt kuluttaa puhelinlaskua enempää kun tuolla vanhalla modeemiyhteydellä taistelin sen pari tuntia...

DJ_evakossa sanoi:
Puolet rosterista elikkäs 7 on DJ:n vote. Nyt tuli nimittäin valittua muistaakseni nuo 7 ekaa kierrosta ja muut meni vähän sinne päin koneen valitsemana. Nyt (sit vuoden päästä siis) voisi sitten rauhassa valita myös tuon loppupuoliskon joukkueesta. Varasiko muuten joku silloin kaikki kierrokset loppuun asti? Itse en viitsinyt kuluttaa puhelinlaskua enempää kun tuolla vanhalla modeemiyhteydellä taistelin sen pari tuntia...

Itse tuli valittua loppuun asti. Drafti kesti 2h.

Keeperseistä on toisaalt vielä aikaista puhua, vaikka ajatuksen oonkin jo esille heittänyt. Toisaalta, eikö ens draftissa ole myös seuraavat rookiet mukana? Eikö silloin olisi ideaa vaikka, että keeperssinä vaikka 9 pelaajaa, jolloin draftissa hyötyisivät eniten ne, jotka eivät pleijareihin päässeet valitsemalla rookiet + muutaman muun pelaajan. Seuraava drafti voidaan myös organisoida niin, että se kuka saa 1.pickin (eli liigan huonoin joukkue), valitsee myös toisella kierroksella 1.na jne. Draft-järjestys taas voida simuloida realgm.com tarjoan draft-koneen avulla. Toisaalta draft-järjestys voidaan toteuttaa siinä järjestyksessä mihin edellinen kausi päättyi.

Silloin voidaan vaikka pohtia jopa mahdollisuuksia treidata draft-pickejä, mutta pidetään tämä vaikka offseason puuhana..

Hahmotelmani on ajatukseni siitä, että saataisiin hieman "todellista elämää" mukaan gm-toimintaan :)

edit. Käydään tämä keskustelu tarkemmin keväällä. Drafti pidetään kuitenkin vasta esim. heinä-elokuussa 2007.

Hunter S. Thompson sanoi:
Itse tuli valittua loppuun asti. Drafti kesti 2h.

Keeperseistä on toisaalt vielä aikaista puhua, vaikka ajatuksen oonkin jo esille heittänyt. Toisaalta, eikö ens draftissa ole myös seuraavat rookiet mukana? Eikö silloin olisi ideaa vaikka, että keeperssinä vaikka 9 pelaajaa, jolloin draftissa hyötyisivät eniten ne, jotka eivät pleijareihin päässeet valitsemalla rookiet + muutaman muun pelaajan. Seuraava drafti voidaan myös organisoida niin, että se kuka saa 1.pickin (eli liigan huonoin joukkue), valitsee myös toisella kierroksella 1.na jne. Draft-järjestys taas voida simuloida realgm.com tarjoan draft-koneen avulla. Toisaalta draft-järjestys voidaan toteuttaa siinä järjestyksessä mihin edellinen kausi päättyi.

Silloin voidaan vaikka pohtia jopa mahdollisuuksia treidata draft-pickejä, mutta pidetään tämä vaikka offseason puuhana..

Hahmotelmani on ajatukseni siitä, että saataisiin hieman "todellista elämää" mukaan gm-toimintaan :)

edit. Käydään tämä keskustelu tarkemmin keväällä. Drafti pidetään kuitenkin vasta esim. heinä-elokuussa 2007.
Ite olin myös tappiin saakka. Toi 9 kuulostais ihan hyvältä, mut se olis ihan hyvä päättää aikasessa vaiheessa, että se on sitten sovittu eikä sitä muuteta, kaikilla joukkueilla ei kuitenkaan ole sama tilanne kauden lopussa. Ja jos jotain draft pickejä treidataan, niin eihän siitä tule mitään jos niitä vasta offseasonilla vaihellaan.
Drafti pidetään kuitenkin vasta esim. heinä-elokuussa 2007.
Myöhemmin mieluummin, syys-lokakuu.

Se olisi hyvä päättää tosiaan nyt pian, sillä sitten voisi treidata myös ensi vuoden pikkejä ja silloin touhu menee mielenkiintoiseksi. Joo tietysti toi 9:kin olisi ihan sopiva, mutta tosiaan vähintään 50% nykyisestä rosterista.

Mitäs tapahtuu jos/kun joku luopuu ensi vuonna sarjasta... saako (joutuuko ottamaan) tilalle tullut joukkue em. tiimin rosterin yms. käsiinsä vai miten toimitaan?

DickJones sanoi:
Se olisi hyvä päättää tosiaan nyt pian, sillä sitten voisi treidata myös ensi vuoden pikkejä ja silloin touhu menee mielenkiintoiseksi. Joo tietysti toi 9:kin olisi ihan sopiva, mutta tosiaan vähintään 50% nykyisestä rosterista.

Mitäs tapahtuu jos/kun joku luopuu ensi vuonna sarjasta... saako (joutuuko ottamaan) tilalle tullut joukkue em. tiimin rosterin yms. käsiinsä vai miten toimitaan?

Mulle sopii tietenkin, että treidataan pickkejä, mutta silloin osapuolet saavat itse pitää kirjaa siitä, mitä pickejä heillä on ja mitä ovat antaneet pois. Mulla ei ole aikaa valvoa sitä. Sitten aina ennen draftia ilmoittavat, että onko joku tiimi velkaa toiselle pickin yms. Samoin kuin ennen draftia jokainen ilmoittaa, että kenet joukkuestaan pitää ja ei pidä, jolloin minä tai joku muu säätää joukkueen rosteria sellaiseksi.

Ja jos uusi gm tulee, niin ottaa sen joukkueen rosterin mikä joukkueella on ja pyrkii muuttamaan sitä jos mielensä tekee. Aivan kuten uusi gm tekee oikeassakin elämässä.

Joku kp.com mode: laittakaa äänestykseen tuo keepersien määrä vaihtoehtoina vaikka 5-6-7-8-9-10-11-12-13-14?

Kaikki treidatut drafti-pikit voisi ilmoittaa tähän kp.comin topikkiin, eiköhän ne täällä säily sitten tulevaisuutta varten.

8 keepersiä on minun mielipiteeni..

Pepe Le Pew sanoi:
8 keepersiä on minun mielipiteeni..
Niin jos joku Valvoja nyt vois pistää tohon äänestykseen noi vaihtoehdot, DynastY vaikka?
Mun mielestä ei kannata laittaa liikaa vaihtoehtoja tohon äänestykseen, hajaantuu vaan liikaa, joku 5,7,9,11,13 vaihtoehdot olis aika hyvä, niin ja muistetaan sitten se että on ihan hyvä varmaan jättää tilaa rookieillekin. Mutta tosiaan, äänestystä pystyyn.

Nyt kun ekalla kerralla Drafti meni niinkuin meni.... eli kaikki eivät päässeet paikalle ja lisäksi järjestelmä oli nurin niin, että pelaajia ei päässyt laittamaan järjestykseen, voisi olla parasta valita aika pieni määrä pidettäviä pelaajia.

Minulle sopii hyvin tuo rosterin asettaminen viikoksi kerrallaan, oikeastaan se on mielestäni tämän pelin vahvuuksia. Kunhan saan rosterin jonkinlaiseen kuntoon niin en aio nysvätä pelin kanssa päivittäin.

Sitten vielä liitän tähän viestini liigan boardilta:

Kaipaisin leveyttä matskuun eli lähinnä yhtä omaa äijää olisin treidaamassa kahteen tai kahta kolmeen (ei välttämättä kirjaimellisesti voin antaa myös noita turhimpia pelaajia mukaan pakettiin). Joillakin tuntuu olevan aika tasainen nippu kasassa, eli ehkä jotain saadaan aikaan. Tärppeinä tällaisiin treideihin minulla on hurjassa vireessä olevat Iverson ja Odom, sekä Andre Miller ja Shane Battier.

Ohrapuuro sanoi:
Nyt kun ekalla kerralla Drafti meni niinkuin meni.... eli kaikki eivät päässeet paikalle ja lisäksi järjestelmä oli nurin niin, että pelaajia ei päässyt laittamaan järjestykseen, voisi olla parasta valita aika pieni määrä pidettäviä pelaajia.
Sitten sä varmaan äänestät 5 keepersiä kun toi äänestys ehkä joskus alkaa.

Ööö...Ymmärsinkö jotain väärin vai miksi hävisin Gheorghelle 7-1 vaikka voitin 3:ssa kategoriassa?

Vaikka mitäpä tuosta...

Homer sanoi:
Ööö...Ymmärsinkö jotain väärin vai miksi hävisin Gheorghelle 7-1 vaikka voitin 3:ssa kategoriassa?

Vaikka mitäpä tuosta...

Taitaa olla ollut joku bugi. Nyt ainakin tilastot ovat oikein.

Real Toronto avasi kauden 8-0 voitolla gyruksesta! Ei riittänyt Foyle pelastamaan. 19 viikkoa vielä jäljellä, joten eipä juhlita vielä 100% voittoprosenttia.

Hunter S. Thompson sanoi:
Taitaa olla ollut joku bugi. Nyt ainakin tilastot ovat oikein.

Real Toronto avasi kauden 8-0 voitolla gyruksesta! Ei riittänyt Foyle pelastamaan. 19 viikkoa vielä jäljellä, joten eipä juhlita vielä 100% voittoprosenttia.
Jep, takkiin tulee heti tällä viikolla, kun KG ja kumppanit jyräävät, Toronton kuorokerhon. :)

Jos Unknow21 on kuulolla, niin vilkaseppas sitä message boardia tuolla sivulla, mulla on sulle siellä vastauksia.

DJ_evakossa

Pientä katsausta alkukauteen omalta osaltani. Draftissa tuli joitakin aika huonoja pelaajia (joita en siis halunnut), noista olen päässyt aika hyvin eroon. Ainoastaan Matt Barnes jäi ja huvittavaa kyllä, kaveri pelasi jo aloituksessa, joten ei ihan päin persettä mennyt se (vaikkei huimia tilastoja liene luvassa nyttenkään). Waiversien kanssa käynyt ehkä enemmän onnea, sillä onneksi Gheorge biddas mut yli Senen kohdalla, olisin pudottanut Chuck Hayesin pois, joka pääsi sit heti aloitukseen ja alkoi tekemään ihan kivaa tilastoa (ja sen jälkeen Sene on tainnut olla DNP, joten onnea vaan Gheorgelle kaappauksesta!). Battien sain myös napattua suht halvalla (kai). Ime Udokasta tehty tarjous ei sekään riittänyt (Barnes oli tarkoitus pudottaa) kuten ei myöskään David Leesta tehty tarjous. Tuo Lee ehkä hieman harmittaa, mutta minkäs teet. Niin ja sainhan vielä Kyle Lowryn dollarilla, joka on mielestäni ihan hyvä kaappaus...

Pari tradea sain tehtyä: Evans -> Evans, jolla piti saada hieman ukkoja takamiesten paikalle, mutta saapahan nähdä miten minuutteja Koben takana tulee... Sentteriksi vahvistin vielä Diopin ja pois sai lähteä Novak (joka on ollut DNP sen jälkeen), tästä edelleen onnitelut Gheorgelle, hyvä treidi! Tosin eipä ole Diopkaan loistanut, mutta onpahan tullut se jokunen blokki ja levy sieltä täältä.

Suht hyvin on tasapainossa joukkue, ehkä yhden kunnon syöttelevän pointin voisi tuohon ottaa, kun kaikki mun pointit on ehkä semmosia shoot-first tyyppisiä kavereita. Lisäksi Foye kusi pahasti mua kintuille, sen takana varattiin vielä liuta parempia pointteja. Tuskin peliaika muuttuu hirveästi tässä kauden mittaan, mut poiskaan ei viitsisi vaihtaa. Tämmöstä tällä kertaa... muutkin voivat heittää mietteitä sitä mukaa kun jaksaa kirjoittaa...

Positiivista:
+ Hayes
+ Dalembert

Negatiivista:
- Foye
- Telfair

Hellou.

Nuo Dickin mainitsemat jutut eivät ole kovinkaan kriittisiä onneksi. Sene ja Novak on nuoria sällejä, joilta voi odottaa jotain, jos ei tällä kaudella niin jatkossa. Brad Millerin loukkaantuminen oli paljon pahempi nakki. Olen yrittänyt vaihtaa miestä pois, mutta kunnon tarjousta ei ole tullut. Eikä taida tullakaan.

Muiden pelaajien osassa epäonnistujia ei ole ollut. Arenas ja Kevin Martin ovat latoneet pisteitä ihan saatanasti. Patterson on ollut tasainen ja Travis Outlaw väläytellyt välillä (eilen 16p/6r/6b). Isoista Nick Collison alkaa päästä omalle tasolleen Seattlen paskojen isojen miesten joukossa (eilen 10p/15r), ja Andris Biedrins on ollut myös ihan ok. Samoin Kendrick Perkins vaikuttaa Bostonin parhaalta sentteriltä, vaikka Ratliff veikin avauspaikan. Kauden edetessä voi odottaa kovempia tuloksia myös Jordan Farmarilta ja LaMarcus Aldridgelta. Pieni pettymys on ollut Morris Peterson, jonka heitto on ollut hieman hukassa.

Voitto Homerista näyttää, että hyvä joukkue on kasassa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.