Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
Protestoin, koska ei tommosta treidiä oikeasti tehtäis, aivan sama pelaako Warrick enemmän alkukaudesta. Mutta tosin tietenkin, jos molemmat tämän treidin haluavat tehdä niin siitä vaan (en minä mitään sopupeliä epäile...)

RaimoR

Kiitoksia vaan protestoinneista. Mike James siis edelleen kaupan, tarjouksia otetaan vastaan. Paluupostissa mieluiten sentteri tai muuten iso ukko.

sadffdd

RaimoR sanoi:
Kiitoksia vaan protestoinneista. Mike James siis edelleen kaupan, tarjouksia otetaan vastaan. Paluupostissa mieluiten sentteri tai muuten iso ukko.
siis ymmärsinkö oikein ettei toi treidi tapahtunukkaan??! eihän tässä pelissä oo mitään vitun järkeä, jos jengi protestoi noita treidejä tohon rataan!! mitä vitun epäselvyyksiä siinä on jos molemmat jengit kokee kostuvan treidistä?!

HUOMIOIKAA PROTESTIN IDEA: RÄIKEÄT TREIDIT POIS!

Räikeällä treidillä tarkoitan, että joku on vaihtamassa supertähteä leffalippuun ja sipsipussiin.

Muuten GM:n ratkaisut ovat GM:n omia. Hyviä tai huonoja, silti GM:n omia. Mistä tiedätte, ettei GM:llä olekin tietoa, että hankkimansa huonompi pelaaja pian "räjähtää" ja alkaa nakuttaan tripla tuplaa per peli? Meidän täytyy vain hankkia luottamus siitä, että kukaan ei pyri huijaamaan. Jos oltais tasapaksuja, niin miten ratkaistaan se kuka voittaa?

Harkitsen protestirajan nostamista 15:sta. Eli enemmistö 28:sta (enkä edes harkitse vaan toteutan tämän).

Mitä on tapahtunut on tapahtunut, joten jatkakaa.

edit. huomasin ettei MAIK JAIMS treidillä ole kuin 5 protestiääntä. Eli Maik vaihtaa pian tiimiä. MVP!

RaimoR

Älkääs nyt turhaan protestoiko enää, tarvitsen ison miehen eikä James varmasti tule tykittämään 20pinnaa per peli kun joukkueesta löytyy Garnet ja Davis. Minulla on jo pointteina Jack ja Alston joten Jamesille löytyy vähemmän käyttöä kuin Warrickille, jolta odotan n. 13p 7reb tilastoja ainakin Gasolin poissaollessa.

Iso Pena

Jos jotakuta kiinnostaa Jason Kidd, niin ei muuta ku tarjouksia tekemään.

Semmoista ois minulla, että hylätkää trade-ehdotukset, joista ette tykkää. Synnyttää epävarmuutta, jos tarjous jää viikoksi roikkumaan, eikä tiedä tuleeko siitä mitään vai ei.

On myös kohteliasta vastata viestillä tai vastatarjouksella.

Ei millään pahalla mutta kunnes toisin todistetaan niin kyllä tuo warrick-james treidi on aika räikeä, eli jos tuollaista ei protestoi niin mitähän sitten? Siinä on oikeasti kyse "all-star vs. sipsipussi" -treidistä. Jos räikeä treidi perustellaan sillä että "Mistä tiedätte, ettei GM:llä olekin tietoa, että hankkimansa huonompi pelaaja pian "räjähtää" ja alkaa nakuttaan tripla tuplaa per peli?", niin silloinhan voin vaihtaa vaikka Lebronin Möttölään kun Möttölä saattaa räjähtää ja nakuttaa tripla tuplaa... Mulle ihan sama...

fasdas

Joo just näin! Mike James on allstar kamaa!

Preseason statsit:
James: 9,1ppg, 4,9apg, 2rpg, 0,6spg, 2,4to
Warrick: 12,4ppg, 1,4apg, 5,9rpg, 0,4spg, 0,6bpg, 2,14to

Eli vähän ku vaihtais Lebronin möttölään!

Vitun tyhmää, jos treidi jää toteutumatta sen takia, että katkerat kanssapelaajat eivät anna sen tapahtua. DickkiJoneski haluis vaan Jamesin itelleen, mutta kun ei ole pelaajaa saanut, ei halua antaa sitä muillekaan.

En nyt niin hirveästi noita pre-season tilastoja lähtis kattomaan kuitenkaan, aika moni tekee yli 10ppg mut lopulta ei edes pelaa 10 mpg ku varsinainen kausi alkaa. Eli kunnes toisin todistetaan niin toi treidi oli ihan protestoitavissa, mutta edelleen mulle ihan sama, tehkää mitä lystää sillä meneehän toi treidi kuitenkin läpi ku ei tule 15 protestia. Ja kyllä Mike James on "all-star kamaa" vaikka oiskin täys kusipää...

Fasdas:lla heittää vissiin päässä aika pahasti kun James on jo pelissä, eli kyllähän sen joku aina saa... idiootti?

Ja sen verran olen näitä fantasy-pelejä pelannut että tiedän milloin tuota protestointia käytetään ja tälläinen treidi ei mun mielestä menis läpi missään järkevässä liigassa...

DickJones sanoi:
Ja sen verran olen näitä fantasy-pelejä pelannut että tiedän milloin tuota protestointia käytetään ja tälläinen treidi ei mun mielestä menis läpi missään järkevässä liigassa...

Hmm, voin tulla sua vastaan alentamalla 10:neen protestirajan. Olet kuitenkin periaatteessa ihan oikeassa. Yritän saada jutun toimimaan ilman mitään suuria turhautumisia liigaamme puolin jos toisin.

Ollaanpas sitä nyt niin kyrpä otassa Jones! Ensinnäkin Jamesin omistaja tuota vaihtoa ehdotti ja jos hän tarvitsee isoa miestä niin se hänelle varmaan suodaan? Jamesin jengin vaihdos aiheuttaa vastuun vähentymisen, mistä johtuen en usko että hän tulee millään tekemään sellaisia tilastoja kuin viime kaudella. Onhan se helppo ottaa ratkaisuja niin paljon kuin huvittaa nba:n paskimmassa jengissä.. Nyt rinnalla on kuitenkin nba:n yksi parhaista pf:stä (ellei paras) ja vielä yksi pelaaja kuka tykkää ottaa aivan älyttömiä ratkaisuja..

Ja on niitä fantasy pelejä muutkin pelannut...

Mun mielestä se raja voi ihan hyvin olla 15 (about 50% pelaajista), ei siinä mitään... Kerropa mulle Pepe sit ku olet pelejä pelannut, että minkälainen treidi pitäisi esimerkiksi olla jotta voisit sitä protestoida? Kiinnostaa kovasti...

Vielä viimeisen kerran kommentoin tätä treidiä sanomalla vain ettei Mike James ekaa vuotta mitään ok tilastoja vetänyt, Warrick ei vaan ole sellaisia vielä koskaan tehnyt... Eli ihan arpapeliä...

E: ja onhan hyvä että tämäkin keskustelu käydään nyt kun kausi ei ole vielä alkanut eikä sitten kesken kauden... ;)

RaimoR

Itse pelaan ensimmäistä kertaa ja jos jotakuta tuo treidi häiritsee niin tarvitaan kolme protestia lisää sen estämiseksi. Takaraja taitaa olla tänään illalla.

Teidän kanssa menee kyllä murot sekaisin. Mutta ei se mitään. Pidän silti tuon protestiääni-hässäkän 10:ssä, vaihdetaan sitten vaikka kauden aikana se takaisin 15:sta (53%) kun homma rullaa enemmän omalla painollaan.

DickJones sanoi:
Kerropa mulle Pepe sit ku olet pelejä pelannut, että minkälainen treidi pitäisi esimerkiksi olla jotta voisit sitä protestoida? Kiinnostaa kovasti...

esim. KG<->Warrick
Saman paikan pelaajia, joten sen suhteenkaan ei olisi mitään hyötyä.. Paha noita on sanoa, kun jokaisella on oma mielipiteensä, mutta minun linja on varmaankin se, että jos sopupeli haisee niin sitten tulee protesti...

En pidä tätä treidiä minään ihmeellisenä, mutta se johtuu varmaan siitä, että en arvosta kyseistä pelaajaa tippaakaan...

Huomaan että minunkin tradeani on protestoinut joku(AI & Odom -> KG), mutta ei se mitään ymmärrän kyllä, ohrishan tossa voitolle jää, but i have my reasons. ;D
|
|
V

Pepe Le Pew sanoi:
esim. KG<->Warrick
Saman paikan pelaajia, joten sen suhteenkaan ei olisi mitään hyötyä.. Paha noita on sanoa, kun jokaisella on oma mielipiteensä, mutta minun linja on varmaankin se, että jos sopupeli haisee niin sitten tulee protesti...

Tämä on mielestäni koko tuon protestoinnin idea. Eli "tyhmyydestä ei pitäisi sakottaa". Vain sopupelijutut pitäisi karsia.

En halua sanoa, että yksikään osapuoli oli tuossa tradessa tyhmä.

Oliskohan tämmönen idea mahdottoman tyhmä porukan mielestä, eli jos commissioneri toteuttaisi kaikki pending tradet ennen tiistain ensimmäistä peliä, niin päästäisiin heti oikeilla joukkueilla pelaamaan, eikä sitten vasta viikon päästä kauden alettua ???

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.