Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
GheorgheMuresan sanoi:
Tämä on mielestäni koko tuon protestoinnin idea. Eli "tyhmyydestä ei pitäisi sakottaa". Vain sopupelijutut pitäisi karsia.

En halua sanoa, että yksikään osapuoli oli tuossa tradessa tyhmä.

komppaan

DickJones sanoi:
Ja sen verran olen näitä fantasy-pelejä pelannut että tiedän milloin tuota protestointia käytetään ja tälläinen treidi ei mun mielestä menis läpi missään järkevässä liigassa...

Kyllä mäkin jotain koripallosta ymmärrän enkä kyllä näe tuossa treidissä mitään räikeää... ilmeisesti "järkevissä" liigoissa ei tehdä treidejä ollenkaan.

Mike James on yli kolmikymppinen ja on käytännössä pelannut yhden hyvän kauden koko urallaan... ja Minnesotalla on laittaa suurin piirtein samalle pelipaikalle rookie of the year ehdokas Randy Foye.... Warrickilla on potentiaalia tehdä kymmenkunta täppää, kuusi ribaa ja bloki per peli... ja täähän on keeper liiga. Ei mun mielestä mitenkään räikeästi yksipuolinen kauppa.

Lukekaapa etusivun ensimmäinen viesti säännöistä kertaukseksi jos siltä tuntuu, sekä viestin lopussa olevat ehdotukseni. Sitten kommenttia tarpeen mukaan.

Tuo keeper -optio tuo tietenkin koko hommaan vähän eri näkökulman...

Laitanpa tännekin mun tilanteesta:

DickJones kaipaa senttereitä... voisin treidata esim. yhden mun "paremmista" pointeista: Nelson, Telfair, Foye (+ jotain noita bench F-pelaajia, esim. Novak / Hayes), mut sit pitäis olla oikeasti hyvä C tai FC. Haen enemmänkin levyreitä ja blokkeja kuin pisteitä...

coachc

Set Lineup Frequency: Weekly. Prevents owners from changing their lineup during the week

Ymmärränkö oikein, että kesken viikkoa ei saa vaihtaa "aloitusta"?

RaimoR

Eli tällä tiimillä mennään ainakin toistaiseksi, luottamus omiin on valtaisa. En vaan osaa päättää ketkä kaksi pidän aloituksessa kolmikosta Collison, Lee, Maxiell.

Rafer Alston (HOU - PG)
Dwyane Wade (MIA - G)
Jarrett Jack (POR - PG)
Josh Howard (DAL - GF)
Tim Thomas (LAC - F)
Andres Nocioni (CHI - SF)
Hakim Warrick (MEM - F)
Nick Collison (SEA - FC)
David Lee (NY - F)

BENCH

Roger Mason (WAS - PG)
Troy Hudson (MIN - PG)
Anthony Roberson (GS - G)
David Lee (NY - F)
Jason Maxiell (DET - F)
Andris Biedrins (GS - FC)

Eiköhän jatketa näillä joukkueilla mitkä nyt on, eikä oteta mitään uusintadrafteja? Eli keepataan kaikki pelaajat, ja jos tämä ei ole mahdollista, niin olen tuon 5:stä 7:mään korotuksen kannalla.

coachc sanoi:
Set Lineup Frequency: Weekly. Prevents owners from changing their lineup during the week

Ymmärränkö oikein, että kesken viikkoa ei saa vaihtaa "aloitusta"?

Mistä toi löytyi kun eilen sitä itsekin mietin? Mun mielestä pitäisi pystyä vaihtamaan joka päivä... mielipiteitä?

E: tuollahan tuo etusivullakin oli... mut voiskohan sitä vielä miettiä?

DickJones sanoi:
Mistä toi löytyi kun eilen sitä itsekin mietin? Mun mielestä pitäisi pystyä vaihtamaan joka päivä... mielipiteitä?

E: tuollahan tuo etusivullakin oli... mut voiskohan sitä vielä miettiä?

Antaa olla. Kaikki ei välttämättä jaksa/pysty vaihtamaan line-uppia joka hemmetin päivä. Nykyinen systeemi antaa kaikille paremmat tsäänssit.

Mikä on sitten se päivä/aika jolloin rosteri lukitaan? Ja mites muutenkin ku eikö "peliviikko" asetettu sunnuntai-lauantai niin entäs tämän ekan viikon osalta... onko viikko ke-la ja sitten alkaa "täydet" viikot pyörimään?

Ampuhaukka sanoi:
Oliskohan tämmönen idea mahdottoman tyhmä porukan mielestä, eli jos commissioneri toteuttaisi kaikki pending tradet ennen tiistain ensimmäistä peliä, niin päästäisiin heti oikeilla joukkueilla pelaamaan, eikä sitten vasta viikon päästä kauden alettua ???
Huomasiko tätä kukaan??? Hunter, heitä nyt sä vaikka jotain kommenttia, ihan rehellisesti vaan :)
Ja DickJones: luulenpa että tuo rosterin väsäys on tiistaisin, koska ei jotain joukkuetta vastaan pelata vähemmän, ainakaan kaiken järjen mukaan siis.

Ampuhaukka sanoi:
Huomasiko tätä kukaan??? Hunter, heitä nyt sä vaikka jotain kommenttia, ihan rehellisesti vaan :)

Mä en välttämättä ole tämän kannalla, oma perusteluni on että homma toimii nyt jo 4 päivän odottelun mukaisesti, koska muutkin treidit ennen ovat saman kohtalon kokeneet (paitsi muutama 1päivän varauksella tehdyt). En siis välttämättä haluaisi nopeuttaa mitään, koska käytännössä peli on jo alkanut sen jälkeen kun drafti oli suoritettu.

Mitä sanovat muut adminit sarjassa, muresan ja dickjones?

Hunter S. Thompson sanoi:
Mä en välttämättä ole tämän kannalla, oma perusteluni on että homma toimii nyt jo 4 päivän odottelun mukaisesti, koska muutkin treidit ennen ovat saman kohtalon kokeneet (paitsi muutama 1päivän varauksella tehdyt). En siis välttämättä haluaisi nopeuttaa mitään, koska käytännössä peli on jo alkanut sen jälkeen kun drafti oli suoritettu.

Mitä sanovat muut adminit sarjassa, muresan ja dickjones?
Ymmärrän, joutuu siis vissiin viikon verran odotteleen, että saa uudet pelaajat käyttöön. Eli sitten kun pystyy taas ekan matsin(viikon) jälkeen rosteria muokkaamaan?

Ampuhaukka sanoi:
Ymmärrän, joutuu siis vissiin viikon verran odotteleen, että saa uudet pelaajat käyttöön. Eli sitten kun pystyy taas ekan matsin(viikon) jälkeen rosteria muokkaamaan?

Näin pitäisi olla markkinat. Mutta millaiset markkinat, niin emme ole vielä päässeet tätä peliä kertaakaan kokeilemaan heh. Että katsotaan nyt mitä sieltä tulee, mutta näin kuten kuvailit pitäisi aisioiden mennä.

Rosteri on kasassa ja treidit ohi ainakin toistaiseksi.Vaikka itse sanonkin,taitaa olla tasapainoisin joukkue liigassa,kun vertaa monia rostereita.

Off-seasonilla tehtiin muutama vaihtokauppa,jossa oli onneakin mukana ;)

Carlos Arroyo->Desmond Mason
Q.Richardson->Zaza Pachulia

Robert Swiftin,Marvin Williamsin loukkaantumiset tietää lisää peliaikaa Speedy Claxtonille,Zazalle ja Johan Petrolle.

Näillä mennään:

PG: Tony Parker
G: Speedy Claxton

SG: Matt Harpring

SF: Peja Stojakovic
F: Desmond Mason

PF: Nenad Kristic
FC : Zaza Pachulia

C: Yao Ming

UTL: Shaun Livingston/Johan Petro

P.S Taitaa olla myös valkoisin joukkue koko liigassa...

Toi on kyllä kettumaista, että lineuppia ei saa muutettua kuin vasta seuraavaksi viikoksi....

Varsinkin kun tuli ensimmäinen loukkaantuminen...

Mistäs noi tilastot näkee? Siis mitä pelaajani ja vastustajan pelaajat tekivät viime yönä...

Pepe Le Pew sanoi:
Varsinkin kun tuli ensimmäinen loukkaantuminen...

Mistäs noi tilastot näkee? Siis mitä pelaajani ja vastustajan pelaajat tekivät viime yönä...
Mene -> My Team ja sieltä -> Games Log, tuolta löytyy, itekin vähän joutu ettimään ensin.

Mun mielestäni toi on vaan todella hyvä että kerran viikossa muutetaan rosteria, tulee vähän taktisemmaks, eikä niin paljoa haittaa jos joku loukkaantuu, koska jos päivittäin vaihettais, niin siellähän olis joka päivä ne jotka pelaa, tai parhaimmat. Tuossa taas ei ole mitään järkeä, jos vaan pelkästään aktiivisimmat kävijät palkitaan. Hyvänä uudistuksena myös se, että tulevien viikkojen rosteria voi muuttaa etukäteen, ettei tarvitse olla juuri sinä tiettynä päivänä ruudun edessä niitä vaihtelemassa.

Aika hyvin kävi tossa tradessakin, AI & Lamar -> KG, Lamar tekee nyt ekalla viikolla hyvin tulosta kun Kobe ei pelaa, ja sitten seuraavalla viikolla kun Kobekin pelaa, niin sitten vasta trade "tapahtuu" ja... Ihan hyvä vaan ettei tehty tuota mitä tuolla aiemmin ehdotin ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.