GheorgheMuresan sanoi:Tämä on mielestäni koko tuon protestoinnin idea. Eli "tyhmyydestä ei pitäisi sakottaa". Vain sopupelijutut pitäisi karsia.
En halua sanoa, että yksikään osapuoli oli tuossa tradessa tyhmä.
komppaan
GheorgheMuresan sanoi:Tämä on mielestäni koko tuon protestoinnin idea. Eli "tyhmyydestä ei pitäisi sakottaa". Vain sopupelijutut pitäisi karsia.
En halua sanoa, että yksikään osapuoli oli tuossa tradessa tyhmä.
DickJones sanoi:Ja sen verran olen näitä fantasy-pelejä pelannut että tiedän milloin tuota protestointia käytetään ja tälläinen treidi ei mun mielestä menis läpi missään järkevässä liigassa...
Ohrapuuro sanoi:ja täähän on keeper liiga.
coachc sanoi:Set Lineup Frequency: Weekly. Prevents owners from changing their lineup during the week
Ymmärränkö oikein, että kesken viikkoa ei saa vaihtaa "aloitusta"?
DickJones sanoi:Mistä toi löytyi kun eilen sitä itsekin mietin? Mun mielestä pitäisi pystyä vaihtamaan joka päivä... mielipiteitä?
E: tuollahan tuo etusivullakin oli... mut voiskohan sitä vielä miettiä?
Huomasiko tätä kukaan??? Hunter, heitä nyt sä vaikka jotain kommenttia, ihan rehellisesti vaanAmpuhaukka sanoi:Oliskohan tämmönen idea mahdottoman tyhmä porukan mielestä, eli jos commissioneri toteuttaisi kaikki pending tradet ennen tiistain ensimmäistä peliä, niin päästäisiin heti oikeilla joukkueilla pelaamaan, eikä sitten vasta viikon päästä kauden alettua ???
Ampuhaukka sanoi:Huomasiko tätä kukaan??? Hunter, heitä nyt sä vaikka jotain kommenttia, ihan rehellisesti vaan
Ymmärrän, joutuu siis vissiin viikon verran odotteleen, että saa uudet pelaajat käyttöön. Eli sitten kun pystyy taas ekan matsin(viikon) jälkeen rosteria muokkaamaan?Hunter S. Thompson sanoi:Mä en välttämättä ole tämän kannalla, oma perusteluni on että homma toimii nyt jo 4 päivän odottelun mukaisesti, koska muutkin treidit ennen ovat saman kohtalon kokeneet (paitsi muutama 1päivän varauksella tehdyt). En siis välttämättä haluaisi nopeuttaa mitään, koska käytännössä peli on jo alkanut sen jälkeen kun drafti oli suoritettu.
Mitä sanovat muut adminit sarjassa, muresan ja dickjones?
Ampuhaukka sanoi:Ymmärrän, joutuu siis vissiin viikon verran odotteleen, että saa uudet pelaajat käyttöön. Eli sitten kun pystyy taas ekan matsin(viikon) jälkeen rosteria muokkaamaan?
Mene -> My Team ja sieltä -> Games Log, tuolta löytyy, itekin vähän joutu ettimään ensin.Pepe Le Pew sanoi:Varsinkin kun tuli ensimmäinen loukkaantuminen...
Mistäs noi tilastot näkee? Siis mitä pelaajani ja vastustajan pelaajat tekivät viime yönä...