Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33

keyseri

Vs: NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Ampuhaukka sanoi:
Nyt täytyy sanoa että pullaakin on hieman käynyt, koko drafti unohtui tässä kun kone alkoi temppuilemaan, noh ihan hyvät pelurit tuli kuitenkin joukkueeseen, ja sit en tajunnut/ehtinyt vaihtamaan pelaajia: KG,Deng,T.Thomas,R.Davis,J.R.Smith koko ekalle viikolle pelaamaan ja silti vietiin vastustajaa kuin pässiä narussa 7-1, ainoastaan vapariprosentti oli hiuksenhienosti huonompi. Kyllä näillä pleijareihin mennään...
Mulla pelas kokonaiset kolme jatkaa ekan viikon aikana!! Et ala nyt ihan liikaa kay leijumaan.. ;)

Aloitan nyt jo debaattia seuraavan vuoden keeperstilanteesta ja ehdotan, että ainakin 7-8 keeperssiä olisi hyvä. Saataisiin näin suurempi jatkuvuus sekä draftin pituus lyhenisi huomattavasti.

Huomasitteko myös, että nyt voi vaihdella draft-pickejä treideissä?

Vaihtoon tarjolla: C. Maggette, S. Marbury, M. Peterson, J. Kapono, R. Patterson, S. Battier.

Hakusessa pelaaja, joka kykenee ottamaan levypalloja/riistoja/blokkeja.

Tee järkevä tarjous.

Ehdotan että alamme käymään täällä enemmän keskustelua pelaaja siirroista ja muista UFC:tä koskevistä asioista.

Jos jollakulla löytyisi kiinnostusta Dirk Nowitzkiä kohtaan olisin valmis neuvottelemaan kaupoista jossa vaihdossa mielellään PG ja SG paikan pelaaja/pelaajia. Lisäksi voisin antaa Dirkin mukaan muutaman kelpo täytepelaajan. (mm. Charlie Villanueva, James Posey)

gyrus sanoi:
Vaihtoon tarjolla: C. Maggette, S. Marbury, M. Peterson, J. Kapono, R. Patterson, S. Battier.

Hakusessa pelaaja, joka kykenee ottamaan levypalloja/riistoja/blokkeja.

Tee järkevä tarjous.

Laitoin tarjouksen...

Kiinnostaisi tietää kuinka moni seuraa liigan tapahtumia usein (päivittäin), jotta voisi trade ehdotuksia tehdä niin ettei päätöstä tarvitse odotella useita päiviä, jopa yli viikkoa.

Kyllä mä ainakin about joka päivä käyn tsekkaa kuinka pahasti vastustaja saa selkään. Siitä vaan ehdottelemaan, jos kiinnostaa mun pelaajat.

DickJones sanoi:
Laitoin tarjouksen...
Arvasin! Ennen peliäkään omassa joukkueessani:
Kenyon Martin walked off the court midway through the third quarter with a lower back strain.

Onnistunut vaihto osaltani.

gyrus sanoi:
Arvasin! Ennen peliäkään omassa joukkueessani:
Onnistunut vaihto osaltani.

Ei sentään polvi taas...

Oisin kiinnostunut vaihtamaan Jameer Nelsonin + jonkun näistä kolmesta (M. Williams/U. Haslem/L. Scola) johonkin oikeesti hyvään pointiin... ehdotuksia saa heittää...

Muutenkin mulle voi ehdotella tarjouksia jos siltä tuntuu. James ja Dalembert ei oo treidattavissa, muut kyllä irtoaa...

Nuggets15 sanoi:
Kiinnostaisi tietää kuinka moni seuraa liigan tapahtumia usein (päivittäin), jotta voisi trade ehdotuksia tehdä niin ettei päätöstä tarvitse odotella useita päiviä, jopa yli viikkoa.

Katso vastatarjoukseni.

Joo, itse käyn myös päivittäin tsekkaamassa tilanteita, ja saa lähettää treidiehdotuksia, lähes kaikki pelaajat ovat markkinoilla. Niin olenhan mä tosiaan päivittänyt sen trade blockinkin, joten jos jollakulla on kiinnostusta meikäläisen pelaajia kohtaan, niin sieltä trade blockista näät sitten mitkä pelaajat ovat ainakin kaupan.

Ja sitten Driplille asiaa, siis DRIPL, etsäviitsisitsä millän käydä rejectaamassa tai (mut yllättääkseni) acceptaamassa mun treidiehdotus? Voit tietty heittää myös counter-offerin, jos siltä tuntuu, ite kyllä melkeenpä ton näin ainoana järkevänä diilinä.

Keyseri

Kiinnostaiskos ketään vaihtaa useampi ok pelaaja yhteen hyvään? Mietin vaan, jos jollain ois pulaa leveydestä.. Itellä taas supertähdistä! :-\

Tarjolla ois:
Andre Miller
Jason Williams
Drew Gooden
Reggie Ewans
Joel Pryzbilla

Nämäkin kyllä tarjolla, jos jotain kiinnostaa:
Nick Young
Brendan Wright
Spencer Hawes

Minähän tarjosin silloin kauden alussa Jamisonia mutta ei ilmeisesti kelvannut, ja valitettavasti enää on myöhäistä. Mutta tuo Andre Miller voisi kiinostaakkin, että jos haluat ni väsää jonkulaista treidiä.

keyseri

Nuggets15 sanoi:
Minähän tarjosin silloin kauden alussa Jamisonia mutta ei ilmeisesti kelvannut, ja valitettavasti enää on myöhäistä. Mutta tuo Andre Miller voisi kiinostaakkin, että jos haluat ni väsää jonkulaista treidiä.
On noita forwardeja niin paljon, ettei ollu/oo varaa vaihtaa guardeja pois, saamatta guardia myös tilalle.. Siinä ongelma! Mut koitan kyhäillä jonkun ehdotuksen..

Tuolla oli kyselyä siitä että montako pelaajaa jää joukkueesta ensi kaudelle. Sanoisin että ehdottomasti alle 7, myös alle 5 olisi hyvä niin silloin joukkueet vaihtuisivat enemmän ja draftista tulisi mielenkiintoisempi.

Nuggets15 sanoi:
Tuolla oli kyselyä siitä että montako pelaajaa jää joukkueesta ensi kaudelle. Sanoisin että ehdottomasti alle 7, myös alle 5 olisi hyvä niin silloin joukkueet vaihtuisivat enemmän ja draftista tulisi mielenkiintoisempi.
Mielestäni tuo 5 on ihan sopiva, saa sentään jotenkin pitää vanhaa joukkuetta, muuten olis sama ku alotettais ihan uus kausi aina vaan taas, itse asiassa jos nyt oikeen miettii tuota vielä, niin ehkä olis parempi pitää vielä enemmän noita pelaajia joukkueessa, esim. just toi 7.

Menee muuten aika huonosti tuolla liigassa ;)

EDIT: Jaahas, näyttäiskin olevan titaanien taisto tulevalla viikolla. 8)

Todellakin, käykääpä äänestämässä pelin etusivulla, oikeassa alakulmassa olevassa gallupissa haluatteko alle vai yli 7 keepersiä. Voittaneen vaihtoehdon mukaan äänestetään lopulta tarkasta määrästä 0-6 tai 7-14. Hieman karsintaa alkuun kuitenkin. Itse olen vahvasti 7 pelaajan kannalla, tämä tekisi draftistakin lyhemmän, koska onhan meillä jo kokemusta kahdesta draftista ja siitä, että kaikki eivät pääse paikalle tai eivät jaksa draftata 14:sta kohdetta. 7 keepersin avulla draftin voisi hoitaa "jopa" emaililla.

Oletteko muuten huomanneet, että kun vaihtaa pelaajaa players valikon kautta, eli etsii pelaajan tilastolistalta ja painaa trade, niin avautuu oma tradevalikko jossa voi vaihtaa myös draftpickejä! En ainakaan huomannut, että normivaihdossa tämä olisi mahdollista.

EDIT. Huomasinkin, että pickejä voi nyt vaihdella ihan normitradessakin. Hienoa.

Samaa mieltä olen kuin aikaisemminkin, eli keepersien määrä tulisi säilyttää mahdollisimman isona, jotta tähän hommaan saadaan se ulottuvuus, jota varten tää peli on kehitetty. Eli jos rosterista menee puolet uusiksi joka vuosi, niin eipä se kannusta kovinkaan pitkäjänteiseen / realistiseen touhuun. Ehdotan, että vain penkki (eli viisi) pelaajaa pistetään uusiksi ja pidetään 10 pelaajaa. Jotka haluaa vaihtaa yli 50% joukkuuesta voisivat mennä pelaamaan jotakin tavis-fantasya...

Gheorge otti taas takkiin!

nänänänänäääänääää!! :)

DickJones sanoi:
Samaa mieltä olen kuin aikaisemminkin, eli keepersien määrä tulisi säilyttää mahdollisimman isona, jotta tähän hommaan saadaan se ulottuvuus, jota varten tää peli on kehitetty. Eli jos rosterista menee puolet uusiksi joka vuosi, niin eipä se kannusta kovinkaan pitkäjänteiseen / realistiseen touhuun. Ehdotan, että vain penkki (eli viisi) pelaajaa pistetään uusiksi ja pidetään 10 pelaajaa. Jotka haluaa vaihtaa yli 50% joukkuuesta voisivat mennä pelaamaan jotakin tavis-fantasya...

95% samaa mieltä. Itse kuitenkin näkisin 7-9 pelaajaa hyvänä, niin että draftistäkin olisi iloa. Toisaalta toivottavasti seuraavalle kaudelle saataisiin kaikki mahdolliset tiimit mukaan, jotta hyviä pelaajia olisi ns. vähemmän tarjolla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.