Vs: NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience
Nuggets15 sanoi:
Miltäs tämmöinen kuulostaisi:
Big Ben:
IN: Antawn Jamison, Luol Deng, Derek Fisher
OUT: Yao Ming, Paul Pierce, Bobby Jakcson
Ampuhaukka:
IN: Paul Pierce
OUT: Luol Deng, herra X (ehkä draft pick?)
Nuggets15:
IN:Yao Ming, Bobby Jackson, herra X
OUT: Antawn Jamison, Derek Fisher
Laitoin ton Bobbyn mukaan vaan sen takia että tarvitsen jonku pelaajan PG paikalle jos treidaan Fisherin pois.
Tämä on nyt tämmöinen hetken mietinnän tulos. Statsien kannalta pitäisi mennä aikalailla tasan..
Itse tuossa juuri säädin tällasen, aika samoja pelaajia olisi:
Big Ben:
IN: Antawn Jamison + Stephen Jackson + Derek Fisher + James Posey
OUT: Yao Ming + Paul Pierce + Kelenna Azubuike + Bobby Jackson
Ampuhaukka:
IN: Paul Pierce + Kelenna Azubuike + Jamario Moon
OUT: Stephen Jackson + Ricky Davis + John Salmons
Nuggets15:
IN: Yao Ming + Ricky Davis + John Salmons + Bobby Jackson
OUT: Antawn Jamison + Derek Fisher + James Posey + Jamario Moon
Näkisin että Ming on tässä diilissä kuitenkin se Nro. Uno, niin silloin hänet saava antaa pois eniten, uskoisin että Big Benille tämmönen vois käydä aika hyvinkin, mutta jos toi Mooni nyt ei tule kysymykseen niin keksi jotain parempaa.
Niin ja kyllä toi sunkin ehdottamas mulle käy, mutta toi pikki on sitten sieltä loppupäästä.
Edit: Niin ja sitä multi-team tradeahan saa katteltua sieltä trade roomista kun painaa siitä ylhäältä kohtaa: propose multi-team trade.
Ja Big Benin viestiin unohtu vastata. Dengistä pitäis saada Pierce/Ilgauskas/Ming pohjalta oleva trade, tietenkin tohon pitäis sitten vielä jotain säädellä, mutta en Dengiä kyllä mihinkään Udoka + Pietrus pakettiin lähe treidailemaan, toisin sanoen pitäis saada joku yksi hyvä toisen tilalle.
Niin ja Nuggets15, tossa sun ehdotuksessa toi herra x/pikki pitäis mennä kyllä mun mielestä Benin suuntaan, sähän tässä olit Mingiä haluamassa eikö? Jos sillälailla mietit, niin Jamison + Fisher -> Ming + Jackson kuulostaa aika reilulta.