Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
Vs: NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Juu en oo huomannut sitä kun on vanha sähköposti osoite tuolla nba.comin käyttäjän asetuksissa mutta käväsin sen äsken lukasemassa ja pohdin että jos koitamme saada multi team traden aikaiseksi jossa sinä saisit Jamisonin lisäksi jonku ok pointin jolla saisit niitä syöttöjä? Pistä vastausta uudempaan s-postiini, joka on näkyvillä tossa profiilissa.

Nuggets15 sanoi:
Juu en oo huomannut sitä kun on vanha sähköposti osoite tuolla nba.comin käyttäjän asetuksissa mutta käväsin sen äsken lukasemassa ja pohdin että jos koitamme saada multi team traden aikaiseksi jossa sinä saisit Jamisonin lisäksi jonku ok pointin jolla saisit niitä syöttöjä? Pistä vastausta uudempaan s-postiini, joka on näkyvillä tossa profiilissa.
Kiinnostusta olisi tohon multiin. Onko Ming siis menossa nyt sitten Nuggetsille ja Jamison Big Benille, ja sitten tosta pitäis rakentaa? Jos näin on, ja teitä meikäläisen joukkueen(Penkin alle Piiloutujat) pelaajat kiinnostaa, niin vois jotain pakettia kasailla. Kiinnostusta olisi Benin joukkueesta: Pierceen ja sit fillereiden osalta Udoka, Pietrus ja Darko. Nuggetsin joukkueesta: Jefferson, Martin ja Moon. Jos jompikumpi keksii jotain hyvää, niin ehdottakaa vaan, aattelin nyt vaan ilmottaa kiinnostukseni, sillä kaikkia ei treidit välttämättä houkuttele. Niin ja Garnettia ja Thomasia en mielellän lähe vaihtelemaan, mutta muut on vapaata riistaa, ja muistakaa että niitä pickkejäkin voi nykyään treidailla, jos ei muuten meinaa onnistua.

Ampuhaukka sanoi:
Kiinnostusta olisi tohon multiin. Onko Ming siis menossa nyt sitten Nuggetsille ja Jamison Big Benille, ja sitten tosta pitäis rakentaa? Jos näin on, ja teitä meikäläisen joukkueen(Penkin alle Piiloutujat) pelaajat kiinnostaa, niin vois jotain pakettia kasailla. Kiinnostusta olisi Benin joukkueesta: Pierceen ja sit fillereiden osalta Udoka, Pietrus ja Darko. Nuggetsin joukkueesta: Jefferson, Martin ja Moon. Jos jompikumpi keksii jotain hyvää, niin ehdottakaa vaan, aattelin nyt vaan ilmottaa kiinnostukseni, sillä kaikkia ei treidit välttämättä houkuttele. Niin ja Garnettia ja Thomasia en mielellän lähe vaihtelemaan, mutta muut on vapaata riistaa, ja muistakaa että niitä pickkejäkin voi nykyään treidailla, jos ei muuten meinaa onnistua.

Joo multi-trade kuulostais ihan hyvältä, paitsi etten välttämättä haluais antaa pois kahta mun parasta pelaajaa ja fillereiden joukosta kaikki on saatavilla, kunhan tulee joku mukava ehdotus eteen. Mites Ampu olis toi Deng? Mitkä on vaatimukset hänestä?

Moonista en kyllä mielelläni luopuisi koska jäbä on takonut niin hyviä tehoja jo nyt.

Mutta siis, mites se sun laittama treidi oikeen menis? tuolla UFC:ssä ei jostain syystä pysty tarkastelemaan sitä sen kummemmin, ainakaan itse en huomannut että mistä olisi nähnyt sen kolmannen osapuolen vaihdot..

Miltäs tämmöinen kuulostaisi:

Big Ben:
IN: Antawn Jamison, Luol Deng, Derek Fisher
OUT: Yao Ming, Paul Pierce, Bobby Jakcson

Ampuhaukka:
IN: Paul Pierce
OUT: Luol Deng, herra X (ehkä draft pick?)

Nuggets15:
IN:Yao Ming, Bobby Jackson, herra X
OUT: Antawn Jamison, Derek Fisher

Laitoin ton Bobbyn mukaan vaan sen takia että tarvitsen jonku pelaajan PG paikalle jos treidaan Fisherin pois.

Tämä on nyt tämmöinen hetken mietinnän tulos. Statsien kannalta pitäisi mennä aikalailla tasan..

Nuggets15 sanoi:
Miltäs tämmöinen kuulostaisi:

Big Ben:
IN: Antawn Jamison, Luol Deng, Derek Fisher
OUT: Yao Ming, Paul Pierce, Bobby Jakcson

Ampuhaukka:
IN: Paul Pierce
OUT: Luol Deng, herra X (ehkä draft pick?)

Nuggets15:
IN:Yao Ming, Bobby Jackson, herra X
OUT: Antawn Jamison, Derek Fisher

Laitoin ton Bobbyn mukaan vaan sen takia että tarvitsen jonku pelaajan PG paikalle jos treidaan Fisherin pois.

Tämä on nyt tämmöinen hetken mietinnän tulos. Statsien kannalta pitäisi mennä aikalailla tasan..
Itse tuossa juuri säädin tällasen, aika samoja pelaajia olisi:
Big Ben:
IN: Antawn Jamison + Stephen Jackson + Derek Fisher + James Posey
OUT: Yao Ming + Paul Pierce + Kelenna Azubuike + Bobby Jackson

Ampuhaukka:
IN: Paul Pierce + Kelenna Azubuike + Jamario Moon
OUT: Stephen Jackson + Ricky Davis + John Salmons

Nuggets15:
IN: Yao Ming + Ricky Davis + John Salmons + Bobby Jackson
OUT: Antawn Jamison + Derek Fisher + James Posey + Jamario Moon

Näkisin että Ming on tässä diilissä kuitenkin se Nro. Uno, niin silloin hänet saava antaa pois eniten, uskoisin että Big Benille tämmönen vois käydä aika hyvinkin, mutta jos toi Mooni nyt ei tule kysymykseen niin keksi jotain parempaa.
Niin ja kyllä toi sunkin ehdottamas mulle käy, mutta toi pikki on sitten sieltä loppupäästä.

Edit: Niin ja sitä multi-team tradeahan saa katteltua sieltä trade roomista kun painaa siitä ylhäältä kohtaa: propose multi-team trade.
Ja Big Benin viestiin unohtu vastata. Dengistä pitäis saada Pierce/Ilgauskas/Ming pohjalta oleva trade, tietenkin tohon pitäis sitten vielä jotain säädellä, mutta en Dengiä kyllä mihinkään Udoka + Pietrus pakettiin lähe treidailemaan, toisin sanoen pitäis saada joku yksi hyvä toisen tilalle.
Niin ja Nuggets15, tossa sun ehdotuksessa toi herra x/pikki pitäis mennä kyllä mun mielestä Benin suuntaan, sähän tässä olit Mingiä haluamassa eikö? Jos sillälailla mietit, niin Jamison + Fisher -> Ming + Jackson kuulostaa aika reilulta.

Ampuhaukan ehdotus kuulostaa kyllä aika hyvältä, itse ehkä kaipaisin tuohon jotain varausvuoroa, toisen kierroksenkin käy hyvin. Samaa mieltä olen, että Yao on tässä se, joka määrittää muut liikutettavat pelaajat. Jos tämä kuvio kelpaa muillekin niin siitä vaan laittamaan se tuonna nba.comin puolelle, minä olen ainakin valmis hyväksymään.

Big Ben sanoi:
Ampuhaukan ehdotus kuulostaa kyllä aika hyvältä, itse ehkä kaipaisin tuohon jotain varausvuoroa, toisen kierroksenkin käy hyvin. Samaa mieltä olen, että Yao on tässä se, joka määrittää muut liikutettavat pelaajat. Jos tämä kuvio kelpaa muillekin niin siitä vaan laittamaan se tuonna nba.comin puolelle, minä olen ainakin valmis hyväksymään.
Tulin itse asiassa jo laittaneeksikin tuon ehdotuksen tuonne tuollaisena, hyvä olis jos saatais diili tehtyä.

Jeeh, itse kävin tuon Ampuhaukan treidin hyksymässä, nyt puuttuu vielä Nuggetin hyväksyntä...olis kiva jos menis läpi tää.

Valitettavasti jouduin hylkäämään tuon treidin koska,

a) en voi luopua Moonista sillä F paikka jäisi silloin tyhjäksi tai siinä olisi maximissaan joku Harpring.

b) kuten varmaan huomaatte on tämä kausi osaltani aikalailla ohitse, joten mielummin ottaisin vastaan jonkun draft pickin enkä noita "ihan ok" pelaajia. Ensi vuoteen tähtääminen on myös yksi syy miksi en Moonista luovu.

Kyllähän se niin on että Yao on tässä se numero yksi, mutta Jamisonilla on lähes yhtä hyvät tehot kuin Minigillä.

Jamison 21.5/10.4/1.5/1.1/0.4/1.5 3pt
Ming 22.1/10.8/2.4/0.5/2.1/0

Joten jos hieman muokataan tätä treidiä:

Big Ben:
IN: Antawn Jamison + Stephen Jackson + Derek Fisher + James Posey
OUT: Yao Ming + Paul Pierce + Kelenna Azubuike + Bobby Jackson

Ampuhaukka:
IN: Paul Pierce + Kelenna Azubuike
OUT: Stephen Jackson + Ricky Davis

Nuggets15:
IN: Yao Ming + Ricky Davis + Bobby Jackson
OUT: Antawn Jamison + Derek Fisher + James Posey

Eli siis Moon ja Salmons otetaan treidistä poies. Pelaajat olivat aika yksi yhteen joten ei pitäisi muuttaa treidiä kummasti?

Juu, kyllä mä ton hyväksyn, ja kaippa se myös Benille käy koska hänen osaltaan treidi pysyi muuttumattomana. *menee UFC:hen hyväksymään traden*

Edit: Jes jes, Ben olikin näköjään jo käynyt ton hyväksymässä.

läpi repaleisen

Trade deadline lähestyy! Jos tulee ehdotuksia niin ois kiva jos ne hyväksyttäisiin tai hylättaisiin, eikä jätetä roikkumaan.
01.03.08

Ei sulla Nuggets15 mikään paska tsägä käyny...

Ampuhaukka sanoi:
Ei sulla Nuggets15 mikään paska tsägä käyny...
Jeah! :D
Ei siinä, en mä tällä kaudella muutenkaan olisi voinut enää menestyä mutta tämä nyt vain tuntuu niin turhalta.. Katseet kohti ensi kautta!

Nuggets15 sanoi:
Jeah! :D
Ei siinä, en mä tällä kaudella muutenkaan olisi voinut enää menestyä mutta tämä nyt vain tuntuu niin turhalta.. Katseet kohti ensi kautta!
Näinhän se on nähtävä. Alkaako nyt siis lottopallojen metsästys, pistät kurat alotukseen ja parhaat penkille?

Jostain syystä en ole pystynyt loggaamaan peliin sisään ....

Ampuhaukka sanoi:
Näinhän se on nähtävä. Alkaako nyt siis lottopallojen metsästys, pistät kurat alotukseen ja parhaat penkille?
Eipä varmaan edes tarvitse laittaa parhaita penkille, on mennyt niidenkin ollessa kentällä niin paskasti..

Jos joku haluaa tehdä vielä viimehetken treidejä niin mulla ois tarjolla: B. Diaw, H. Warrick, S. Telfair, K. Perkins, M. Moore. Minulle parhaiten sopisi 2 pelaajaa -> 1 pelaajaan, koska joudun muuten penkittämään ihan kelpo pelaajia...

Kylläpäkyllä! Los Angeles D-Fenders dominoi jälleen liigaa..

Juurikin kävin tilannetta katsomassa 3 viikon tauon jälkeen ja jälki oli melko vakuuttavaa =)
Pleijareita odotellessa! Jospa tällä kertaa saisin hopeisen sijasta kulta-apinan!

Tsemppiä muille..

dynastY sanoi:
Kylläpäkyllä! Los Angeles D-Fenders dominoi jälleen liigaa..

Juurikin kävin tilannetta katsomassa 3 viikon tauon jälkeen ja jälki oli melko vakuuttavaa =)
Pleijareita odotellessa! Jospa tällä kertaa saisin hopeisen sijasta kulta-apinan!

Tsemppiä muille..
Eipä taida olla meikäläisestä mestaruutta puolustamaan!! Tekee tiukkaa päästä pleijareihin.. 8)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.