Koripallo.com

NBA Live 06

Noniin, edessäpäin uusi NBA live 06. Näin screenshotteja katsellessa toteaa, että pelaajat näyttävät ihan oikeilta ihmisiltä eikä muovailuvahaukkeleilta niinkuin edeltäjissään.
Linkki viralliselle sivulle.

TheChosenOne sanoi:
Noniin, edessäpäin uusi NBA live 06. Näin screenshotteja katsellessa toteaa, että pelaajat näyttävät ihan oikeilta ihmisiltä eikä muovailuvahaukkeleilta niinkuin edeltäjissään.
yhä ilmeettömiä kasvoja.
muuten näyttää kyl aika siistilt.
mitkäköhä mahtaa olla vaatimukset pc:lle

edit. eikä Charles Barkleyta vieläkään kommentaattorina :( mikä pettymys.

skaze sanoi:
yhä ilmeettömiä kasvoja.
muuten näyttää kyl aika siistilt.
mitkäköhä mahtaa olla vaatimukset pc:lle

edit. eikä Charles Barkleyta vieläkään kommentaattorina :( mikä pettymys.
Chuck ei toimis kommentaattorina pelissä, koska Chuck ei toista juttujansa uudelleen ja uudelleen.

Naamat on tosiaan ilmeettömiä, mutta suurimman vaikutuksen tekivät nuo videossa ilmitulevat uudet liikkeet ja kikat. Lisäksi ihan streitti ylidonkaaminen puuttuu 05:sta, mutta 06:sta näyttäisi löytyvän. Nice.

Hakiim.

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Chuck ei toimis kommentaattorina pelissä, koska Chuck ei toista juttujansa uudelleen ja uudelleen.

Naamat on tosiaan ilmeettömiä, mutta suurimman vaikutuksen tekivät nuo videossa ilmitulevat uudet liikkeet ja kikat. Lisäksi ihan streitti ylidonkaaminen puuttuu 05:sta, mutta 06:sta näyttäisi löytyvän. Nice.
Niin, hitto kun tietäs aina että ostaako tämän vai ESPN basketballin..

Kotkasta raikaa

Koskas tämä kyseinen peli ilmestyy? Ja eiköhän tuo ole viellä kehittely vaiheessa että niitä ilmeitä varmaan tulossa myöhemmin......

Dont Get Ur Hopes Up

Ainahan trailerit näyttää paremmalta mitä ite peli et saa nähdä millasta paskaa tostaki tulee

the dude

Dont Get Ur Hopes Up sanoi:
Ainahan trailerit näyttää paremmalta mitä ite peli et saa nähdä millasta paskaa tostaki tulee
mun mielestä toi näytti hyvälle peliille ja uskon et toi on hyvä peli eikä mikää paska!!!

Dont Get Ur Hopes Up sanoi:
Ainahan trailerit näyttää paremmalta mitä ite peli
Pitää kyllä todella paikkaansa, mutta tuo näytti olevan ihan in-game traileri eikä niin sanotusti "muokattu". No saapas nähdä mitä tulee.

Pari asiaa mite ite haluaisin tohon peliin on realistisemmat koriverkot ja sen effectit pallon osuessa koriin ja ISOMPI kenttä, mikä näytti edellisissä peleissä oikeaan kenttään verrattuna pieneltä.

Kotkasta raikaa

Tosiaan korisukkiin kaivataan realistisuutta... Sukka ei heilunnu juuri ollenkaan 2005:sessa...Toinen minne tarkkuutta niin on se että kun donkkaa niin että lähtee korilevyn takaa niin useimmiten käsi tuppaa menemään levynläpi... Toivotaan että NBA Live 2006 on huippu.

Itse kun olen pelannut kumppakin Live 05 ja ESPN 2k5 olen huomannut seuraavia eroja (tietysti paljon enemmänkin löytyy):
1. Livessä paremmat donkit ESPN:stä ei löydy donkkeja perus donkkaajille kun ehkä 5
2. live huomattavasti nopeampi peli (alkuperäisin asetuksin)
3. ESPN:sä tulee erittäin paljon menetyksiä ja riistoja suurinpiirteen sman verran (superstar tasolla noin 6 menetystä ja 4 riistoa)
4. Livessä blokit epäaitoja, blokattava lähtee donkkaamaan ohi korin kun hänet blokataan.
5. ESPN:sä saa helposti myös allstar tasolla blokkeja pienillä jätkillä (itse olen saanut Boykinssillä 4 yhdessä pelissä ;D)
6. ESPN:sä saa itse olla mukana joukkueen jutuissa (saa valita valmentajat yms.)
7. Livessä pienillä miehilla ei saa blokattua ollenkaan, aina kun joku huonokin donkkaaja tulee 1 on 1 korin alle tulee donkki naamaan, huonoilla blokkaajilla siis mutta TÄYSIN eri juttu on sitten paremmilla blokkaajilla.
8. ESPN:sä on enemmän "televisio" tuntuvuutta, esim kun joku heittää pahan kolmosen niin heiton jälkeen kuvataan pelaajaa kun hän peuuttaa käsi ylhäällää yms.

itse tykkään enemmän ESPN:stä se on pelillisesti parempi ja siinä on parempi tekoäly.

Hakiim. sanoi:
Niin, hitto kun tietäs aina että ostaako tämän vai ESPN basketballin..
eikö EA ostanut lisenssit NBA:han, tai ESPN ja NBA live muka yhdistettiin
jostain oon lukenu jotain tommosta, et tulis vaan yks nba peli tulevalle kaudelle.

totuus

Taketwo osti 2k pelit, joten varmasti taso pysyy edelleen korkeammalla kuin EA:n versioissa.

totuus

http://www.take2games.co.uk/

Kenen mielestö San Andreaksessa on huono grafiikka. Tällä firmalla löytyy varmasti panosta rakentaa hyviä urheilupelejä.

totuus sanoi:
http://www.take2games.co.uk/

Kenen mielestö San Andreaksessa on huono grafiikka. Tällä firmalla löytyy varmasti panosta rakentaa hyviä urheilupelejä.
mun mielestäni take2 toimi gtasa:n julkaisijana ja levittäjänä vaa.
eikös rockstar games ne hommat tee?

Kotkasta raikaa

puhutaa nyt kuitenkii Nba live 2006......Arvioita koska tulee suomeen myyntiin? Donkkikisat ym. allstaarssit mukana?

Kotkasta raikaa sanoi:
puhutaa nyt kuitenkii Nba live 2006......Arvioita koska tulee suomeen myyntiin? Donkkikisat ym. allstaarssit mukana?
Sä voit lukee niist allstar peleist tuolt EA sivuilt.

Kotkasta raikaa sanoi:
Tosiaan korisukkiin kaivataan realistisuutta... Sukka ei heilunnu juuri ollenkaan 2005:sessa...

EA:llä kuulemma katsottiin 2005:n julkaisemisen jälkeen videoilta, miten korisukat käyttäytyvät mistäkin tulleissa heitoissa ja siellä huomattiin, että siinä pelissä sukka oli täysin epärealistinen. Niinpä nyt sitten sitä varten on irrotettu noin 20 hengen suuruinen "realistisempi sukanheilumis" -porukka asiaa kehittämään, jotta saataisiin pelin pelaajat tyytyväisiksi.

Kotkasta raikaa

keitto sanoi:
Niinpä nyt sitten sitä varten on irrotettu noin 20 hengen suuruinen "realistisempi sukanheilumis" -porukka asiaa kehittämään, jotta saataisiin pelin pelaajat tyytyväisiksi.
"Realistisempi sukanheilumis ryhmä" aika paha ;D ... Onkos kukaan huomannut sitä että käsi menee joskus donkatessa levyn läpi?

;-)

Kotkasta raikaa sanoi:
Toinen minne tarkkuutta niin on se että kun donkkaa niin että lähtee korilevyn takaa niin useimmiten käsi tuppaa menemään levynläpi... Toivotaan että NBA Live 2006 on huippu.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.