Koripallo.com

NBA Live 06

Jos joku ei nyt tiedä päivämääriä ja koneen vaatimuksia niin ne tulee tässä:

EBGames: 18th October, 2005
g-rev.com: 1st October, 2005
CMGSCCC.com: 3rd October, 2005
Video Games Plus: 3rd October, 2005
GameHead.com.au: 2nd October, 2005
Soft32: 15th October, 2005
GameSpy: 10th October, 2005

Pitää muistaa, että päivämäärät ovat arvioita.

Intel Pentium III 700 MHz or greater
128 MB RAM or greater
1.8 GB Hard Disk space
32 MB DirectX 9.0b compatible video card
DirectX 9.0b or later
16x or faster CD-ROM/DVD-ROM drive
Windows 98/2000/ME/XP (Windows 95 and NT not supported)
Sound card supporting DirectSound and DirectX 9.0b driver
Internet Explorer 6.01 SP1 or later
Keyboard & Mouse
Dual Analog Gamepad Strongly Recommended

Lähde: www.nba-live.com

CB4 sanoi:
Mut laitevaatimukset on kuitenkin varmasti tollaset?
Nämä laitevaatimukset on aika teoreettisia, peli varmasti toimii minimi vaatimuksilla, mutta voiko peliä pelata kunnolla onkin sitten ihan toinen juttu.

SaMuli

Edelleen näyttää pallon kuljetus ja donkissa koriraudassa roikkuminen aivan kelvottomalta

blääh

yks juttu mitä mä ainaki oon odottanu joka vuos näihi nba peleihi on syöttöfeikit! ne ois nii hyvii jos vois vetää ennen korille ajoo syöttö harhautuksen koska se toimii ainaki oikees elämäs aika hyvin. ne kyl ois varmaa aika vaikeit tehäkki siin mut toiv. joskus tulee viel.

Vois olla aika vänkä juttu jos johonkin tulevaisuuden NBA peliin tulis viikon top 10 suoritukset, vähän niinkuin NBA Action nykyään.

SaMuli

TheChosenOne sanoi:
Kuulostaa ihan hemmetin hyvältä!

Silti kun vertaa vieläkin oikeata korisukkaa niin huomaa, että tässä uudessakin pelissä on vielä pitkä matka siihen...

carter.jpg
robert-horry-mr-big-shot-20050621033151072-000-000.jpg

Oikea kori NBA Live 06
ESPN '03 koriksessa on hieno sukka pareempi kuin tosa aenakin

SaMuli

http://www.gamespot.com/ps2/sports/nba2k3/screens.html?page=63

kattokaa tota espn -03 sukkaa

Älä valita

seve sanoi:
Onkos 06:ssa noita maajoukkueita? Entäs Euroliiga yms.?

Ois kiva jos ukot ois oikeen näkösii. Ja sukka heiluis.
Kikkojakin vois olla hieman enemmän ku muutama.

Toivottavasti hyvä peli.

Heti aikataulu millo tulee ku löydätte.

Noälkää valittako vaan ostakaa Espn 2k6
Siinä sukka heiluu ja kauniisti

Air Boykins sanoi:
Vois olla aika vänkä juttu jos johonkin tulevaisuuden NBA peliin tulis viikon top 10 suoritukset, vähän niinkuin NBA Action nykyään.
Toi ois kyl hienoo jos tommonen tulis vaikka Dynasty Modeen ja sit vois vaikka saada Dynasty pointseja jos oman joukkueen pelaaja ois tehny niitä. mitä parempi sijotus, sitä enemmän pointseja.
blääh sanoi:
yks juttu mitä mä ainaki oon odottanu joka vuos näihi nba peleihi on syöttöfeikit! ne ois nii hyvii jos vois vetää ennen korille ajoo syöttö harhautuksen koska se toimii ainaki oikees elämäs aika hyvin. ne kyl ois varmaa aika vaikeit tehäkki siin mut toiv. joskus tulee viel.
Toi ois kans hyvä uudistus ainakin ku tossa NBA Live 2005-pelissä syöttäessä ihan lähellä olevalle pelaajalle, tää vastaanottaja hyppää ilmaan ku ottaa syötön kiinni. Ei tätä kyl oikeesti paljoo tapahdu. Ja maan kautta syöttäminen ois kan hyvä juttu, muutenki ku joskus kerran pelissä niinku nykyään. Olis hieno kun sais tehdä kaikkii kikkasyöttöi.

Toinen juttu minkä mä haluaisin peliin on semmonen et sais itse valita pelissä minkä donkin tekee ja vapaassa paikassa saisi tehdä donkkiskabadonkkeja.

Kuikka sanoi:
Toi ois kyl hienoo jos tommonen tulis vaikka Dynasty Modeen ja sit vois vaikka saada Dynasty pointseja jos oman joukkueen pelaaja ois tehny niitä. mitä parempi sijotus, sitä enemmän pointseja. Toi ois kans hyvä uudistus ainakin ku tossa NBA Live 2005-pelissä syöttäessä ihan lähellä olevalle pelaajalle, tää vastaanottaja hyppää ilmaan ku ottaa syötön kiinni. Ei tätä kyl oikeesti paljoo tapahdu. Ja maan kautta syöttäminen ois kan hyvä juttu, muutenki ku joskus kerran pelissä niinku nykyään. Olis hieno kun sais tehdä kaikkii kikkasyöttöi.

Toinen juttu minkä mä haluaisin peliin on semmonen et sais itse valita pelissä minkä donkin tekee ja vapaassa paikassa saisi tehdä donkkiskabadonkkeja.

kannattaa laittaa ehdotuksia www.nba-live.com sivustolle, koska siellä kerätään ja lähetetään toivomukset EA:lle.
Tuossa vielä osote suoraan:
http://www.nba-live.com/nba2006/wishlist.php

SaMuli

jorkke sanoi:
kannattaa laittaa ehdotuksia www.nba-live.com sivustolle, koska siellä kerätään ja lähetetään toivomukset EA:lle.
Jos nyt englantia osaa...

jorkke sanoi:

Oikeassa olet, mutta nuo kyseiset toivomukset on jo lähetetty, joten seuraavia toivomuksia 07 peliin, nba-live.com keskustelusivustolle vuoden alussa avataan aihe johon kerätään toiveet.

Kyllä ne pelaajat saa jo ihan oikeilta näyttää!;D Pelasin tuossa keväällä NBA Live '98 Nindento 64:lla.
Ei ollut mikään nautinto, pakko todeta! Sai kävellä päätyrajojen yli miten tahtoi ja kori hyväksyttiin vaikka "pallo" ei ollut siellä päinkään!;D

JuhoThe#15 sanoi:
Kyllä ne pelaajat saa jo ihan oikeilta näyttää!;D Pelasin tuossa keväällä NBA Live '98 Nindento 64:lla.
Ei ollut mikään nautinto, pakko todeta! Sai kävellä päätyrajojen yli miten tahtoi ja kori hyväksyttiin vaikka "pallo" ei ollut siellä päinkään!;D

Mullakin on NBA 98 Playstationille ja se on kyllä ihan älytön peli... Rajojen yli siinä ei kyllä saa kävellä mut joskus pallo yllättäen sinkoaa korii vaikka pelaajan kädet on alhaalla eikä se siis ees yritä heittoo. Nää on ns. "sikakoreja" ;D Ja montaa kertaa pelaaja rikkoo vaikkei ite ees paina mitää, tai sitte jos vaikka painaa jotain ja rikottava on ihan ulottumattomissa. Ihan mahtava peli kyllä, oikeesti! ;D

Itse pelailin vähän aikaa sitten nba 2003:sta ja totesin, että siinä on monet asiat tehty paremmin kuin 2005:ssa (oma mielipide) Esim harhautuksit hienompia ja sentterilää voi todellakin dominoida kun ei aina joku liidä viittä metriä ja blokkaa. Tosin heittäminen on vähän liian helppoa noissa vanhoissa kun hoksaa kuinka kauan nappia pidettävä pohjassa kolkki tippuu lähes aina.

Ainakin 2005:ssa saa säädettyä ihan kaikkia pelillisiin ominaisuuksiin liittyviä juttuja. Kuinka helposti vastustaja blokkaa, heittää kolkkeja, vapareita, riistää pallon, kuinka helposti omat heitot uppoavat yms. ihan kaikkea voi säätää mielensä mukaan. Ja siinä pelissä tosiaan tulee niitä blokkeja aivan liikaa default-asetuksilla. Mukava sitä on pelata, kun osaatte laittaa ne asetukset kuntoon!

CB4

valTimo sanoi:
Mukava sitä on pelata, kun osaatte laittaa ne asetukset kuntoon!

Joo, mulki on ollu peli vaik kuinka kauan, no silloin ku se tuli myyntii, mut vast vähän aikaa sitte älysin et ne asetukset voi säätää... :) Siit tuli todellakin parempi, ku sai laittaa haluamansa asetukset...!

peperaldo

Mielestäni CPU-blokit kannattaa laittaa lähes minimiin. CPU:n puolustus on muuten täysin ylivoimainen verrattuna ihmiseen.

peperaldo sanoi:
Mielestäni CPU-blokit kannattaa laittaa lähes minimiin. CPU:n puolustus on muuten täysin ylivoimainen verrattuna ihmiseen.
Mulla on sellanen juttu ton 2005:n kanssa, että ainoo tapa millä ne pystyy vähänkin antaan vastusta on se, että ne blokkaa mut 20 kertaa per peli... Tylsäks menny. Pitää odotella 06 versioo.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.