Koripallo.com

NBA Live 06

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Mulla on sellanen juttu ton 2005:n kanssa, että ainoo tapa millä ne pystyy vähänkin antaan vastusta on se, että ne blokkaa mut 20 kertaa per peli... Tylsäks menny. Pitää odotella 06 versioo.
'No ei tarvii enää kauaa odotella... 29.9.

Selailkaas NBA 2k6 screenshotteja, näyttää "vähän" paremmalta kuin Live 06.

TheChosenOne sanoi:
Selailkaas NBA 2k6 screenshotteja, näyttää "vähän" paremmalta kuin Live 06.
On vaan "vähän" huonompi homma ettei 2K6:sta julkaista edelleenkään PC:lle. Kun en enää konsolia omista, on pakko tyytyä Nba Liveen.
Xbox 360 tulee julkaistessa maksamaan sen verran törkeästi, ettei semmosta kärsi investoida, vaikka mieli tekiskin.

Ja tässä screenshotti nba live 06 xbox360:lle
media

Oi ku valuu jo kuolat suusta... toivottavasti PC:n graffat ei paljoa huonone tosta...

Kyl on sukkaan tullut sitä kaivattua parannusta tuossa Xbox360-versiossa. On meinaan paljon paremman näkönen.

Alla PC:n screenshotteja. Sukka selvästi huonompi. Muuten ei paljoo eroa näy.

03.jpg
01.jpg

SC

niin monta kertaa on menny hermo just tietokoneen blokkailuihin, ja tietokoneen jäätäviin spurtteihin kun on pääsemässä yksin läpi... lisäksi surastaan vituttaa tietokoneen "kiriminen" 4 jaksolla... omat donkkaa ohi ja vastustaja heittelee dikembellä puolestakenttää feidareita sisään... puolustajasta ei pääse ohi sitten millään ja prohoppia käyttäessä 90% hyökkääjän virheitä... odotan että uudessa nbassa on noihin parannuksia... mutta petyn koska uusi versio on taas vain grafiikka updeitti... ja kun köyhä olen niin ei oo rahaa ostaa pleikkaria/xboxia vaikka kuinka vituttaa... kunhan intti loppuu ja meen töihin ni saattaa köydä nii että yhtenä aurinkoisena päivänä kun nba live 06 session jälkeen hiipii jälleen jäätävä vitutus puseroon menen ja ostan konsolin ja espännän!

SC sanoi:
niin monta kertaa on menny hermo just tietokoneen blokkailuihin, ja tietokoneen jäätäviin spurtteihin kun on pääsemässä yksin läpi... lisäksi surastaan vituttaa tietokoneen "kiriminen" 4 jaksolla... omat donkkaa ohi ja vastustaja heittelee dikembellä puolestakenttää feidareita sisään... puolustajasta ei pääse ohi sitten millään ja prohoppia käyttäessä 90% hyökkääjän virheitä... odotan että uudessa nbassa on noihin parannuksia... mutta petyn koska uusi versio on taas vain grafiikka updeitti... ja kun köyhä olen niin ei oo rahaa ostaa pleikkaria/xboxia vaikka kuinka vituttaa... kunhan intti loppuu ja meen töihin ni saattaa köydä nii että yhtenä aurinkoisena päivänä kun nba live 06 session jälkeen hiipii jälleen jäätävä vitutus puseroon menen ja ostan konsolin ja espännän!
Kaikkia noita saa vaidettuu sieltä settingseistä, niinku täs topicis on jo kymmeneen kertaan sanottu. Paitsi tosta neljännen erän loppukiristä en kyl oo varma.

SC

Kuikka sanoi:
Kaikkia noita saa vaidettuu sieltä settingseistä, niinku täs topicis on jo kymmeneen kertaan sanottu. Paitsi tosta neljännen erän loppukiristä en kyl oo varma.
testasin muuten ja vaikka tietokoneella kaikki asetukset 0 ni keposesti juostaa läpiajo kiinni niiku piikki lyötäis perseelle

SC sanoi:
testasin muuten ja vaikka tietokoneella kaikki asetukset 0 ni keposesti juostaa läpiajo kiinni niiku piikki lyötäis perseelle
Ettet vaan laittanu vahingossa niitä global settingsejä nollille, jolloin molemmilla joukkueilla on yhtä huonot asetukset. Jos teit näin, niin ota seuraavalla kerralla sieltä ylhäältä globalin tilalle CPU. Ja voit myös parantaa omia asetuksiasi(user). Mut ei kai tarkotus ookkaan et puolustus on ihan olematonta? Ja myös pelin taitotaso (esim. rookie, all-star) ja pelaajien henkilökohtaiset ratingsit voi vaikuttaa.

SC sanoi:
koklaa detroit pistonsia, saatat jopa voittaakin ;)

SC

Kuikka sanoi:
Ettet vaan laittanu vahingossa niitä global settingsejä nollille, jolloin molemmilla joukkueilla on yhtä huonot asetukset. Jos teit näin, niin ota seuraavalla kerralla sieltä ylhäältä globalin tilalle CPU. Ja voit myös parantaa omia asetuksiasi(user). Mut ei kai tarkotus ookkaan et puolustus on ihan olematonta? Ja myös pelin taitotaso (esim. rookie, all-star) ja pelaajien henkilökohtaiset ratingsit voi vaikuttaa.
en kai mä mikäää häkkinen oo... kai mä senverren egnlish osaan et ton tajuun... vituiksi mennee silti... ja ärsyttävyydessään nba live 05 on oikeesti huono korispeli

SC sanoi:
en kai mä mikäää häkkinen oo... kai mä senverren egnlish osaan et ton tajuun... vituiksi mennee silti... ja ärsyttävyydessään nba live 05 on oikeesti huono korispeli
No sori , ajattelin ettet vaan huomannu sitä. Siis kylhän sä varmaan "egnlishiä" osaat. ;D Ja kyl tossa tosiaan on huonoja tekoälyjuttuja.

Itse en pidä 2005 pelistä sen takia että koreja on vaan liian vaikea tehdä, tällöin lähtee pelistä peli-ilo.

haastaja

Nyt on vaikee päätös, ottaakko NBA 2k6 vai Live 06. 2k6 ilmestyy marraskuun lopulla Suomessa.

928299_20050725_screen003.jpg

928300_20050826_screen004.jpg

SC sanoi:

Jos et vaan osaa pelata?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.