Koripallo.com

NBA Live 06

Loistava peli, tahkonnu pleikkarilla eihan liikaa...
Todella hyvä uudistus on tuo että jokaisen paikan tyypille on omat liikkeet, esim Playmaker, Power, High Flyer yms.
Blokkaamista vähän vaikeutettu mikä on hyvä asia, silti yks asia häirittee; Pelaajat ovat jotenki harmaita mikä ei sinänsä haittaa mutta ois kivempi semmonen värikkäämpi ympäristö

CB4

SmokeR sanoi:
Loistava peli, tahkonnu pleikkarilla eihan liikaa...
Todella hyvä uudistus on tuo että jokaisen paikan tyypille on omat liikkeet, esim Playmaker, Power, High Flyer yms.
Blokkaamista vähän vaikeutettu mikä on hyvä asia, silti yks asia häirittee; Pelaajat ovat jotenki harmaita mikä ei sinänsä haittaa mutta ois kivempi semmonen värikkäämpi ympäristö

Mistä oot hommannu, netistä?

0006

Jessh, Pari päivää ja Live 06 on mulla ;D ;D (..ja aitona), ja siis hankkinu netistä suoraan jostain päin USA:a. Millos muuten kyseinen peli ilmestyy kaupan hyllyille Suomessa? Onx tietoo?

serial

voiko joku laittaa nba:n cd keyn tänne. imutin pelin koneelle ennen kuin ostan aitona..mutta en ite löydä googlettamallakaan tuota cd keytä.

CB4 sanoi:
Mistä oot hommannu, netistä?
Joo netistä, mulla on piiri pleikkarissa
Sille joka sano et grafiikkaa ei oo parannettu nii kyllä on ja varsinki jos vertaa espn nba 2k5 ja live 05 verrattuna on kans parannettu

jässi

Jaaha näköjään on PlayerOne:kin siirtänyt julkaisu päiväksi 6.10. Niinkuin kaikissa muissakin liikkeissä! Luulisin ja Uskoisin että peli tulee kauppojenkin hyllyille samana päivänä kuin netti kauppoihin!

???

Koska tulee kaupanhyllyille? Ja minkä kaupan hyllyille tulee jo 5-6. päivä?

Voisko joku kertoo mulle noista trade saannoista yms.
Esim mitä tarkottaa toi salary cap homma, jos haluu kaks pelaajaa niin vaihdetaanko kaks yms.

Kertokaa kaikka mahdollista treidauksesta..
Tosi vaikee selittaa oisko vaikka linkkia noihin trade sääntoihin??

c(:

tiätääkö kukaan että tuleeko peli samoihin aikoihin tietokoneelle :-\

c(: sanoi:
tiätääkö kukaan että tuleeko peli samoihin aikoihin tietokoneelle :-\

kyllä julkaisupäivä on 6.10 myös tietokoneelle :)

Oon ny pari päivää tota PC:llä pelannu ja täytyy sanoo, että kevyt pettymys. Uusia ihan hienoja liikkeitä, mutta sukka on paskempi kun vuosiin. Steve Kerr on loistava kommentaattori, mutta Marv Albertilla vois heittää vesilintua. Rasittava kuunnella ihan samat läpät kun viime vuoden versiossa. Dynastyssa saa nyt palkata apu-valmentajan, scoutin ja trainerin. En osaa vielä kertoo miten niillä on vaikutusta, mutta kai niillä jotain merkitystä on. Yli donkkaaminen on muuten yks juttu mikä puuttu 2005:sta, ja 06:sta löytyy. Se on hienoo.

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Yli donkkaaminen on muuten yks juttu mikä puuttu 2005:sta, ja 06:sta löytyy. Se on hienoo.
No 2005:sessahan kun donkkas pelaajan yli ni se vaan lennähti jotenkin sivuun.

CB4

Peli on tänään ilmestyny ainakin Lahdessa, en sitten tiedä muusta Suomesta.

%

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Oon ny pari päivää tota PC:llä pelannu ja täytyy sanoo, että kevyt pettymys. Uusia ihan hienoja liikkeitä, mutta sukka on paskempi kun vuosiin. Steve Kerr on loistava kommentaattori, mutta Marv Albertilla vois heittää vesilintua. Rasittava kuunnella ihan samat läpät kun viime vuoden versiossa. Dynastyssa saa nyt palkata apu-valmentajan, scoutin ja trainerin. En osaa vielä kertoo miten niillä on vaikutusta, mutta kai niillä jotain merkitystä on. Yli donkkaaminen on muuten yks juttu mikä puuttu 2005:sta, ja 06:sta löytyy. Se on hienoo.

Mullakin parin päivän kokemus kyseisestä pelistä ja hieman on pettymystä ilmassa. Jotenkin tuntus olevan "vain" päivitys viimevuotiseen. Parasta on joukkueiden pelaamat kuviot, jotka jopa on järkeenkäypiä(jos nyt Nets juoksuttaa Kidd:iä kahden screenin takaa kolmoselle, eikä Carteria). Toinen mistä tykkään on pelinvauhdin muuttuminen lähemmäs realistista, hidashyökkäys on hidas ja nopeassa kenttää juokseva pelaaja leikkaa korille! Huonointa pelaajien liikkuminen kentällä; onkohan se mallinnettu NHL:stä vai miten kundit suunnilleen sirklaa kehää! Ja toinen on lukuisat syöttöhassit...

Viittisikö joku selventää miten superstar-homma oiekin toimii pelissä?

Onko joku kehittänyt hyvät sliderit realistiseen peliin?

Mä en tiedä missä on vika, mutta pelasin hetki sitten Netsillä Phoenixia vastaan. Hävisin levarit 14-44. Mitä helvettiä?!? Mikään ei auttanu ja hävisin pelinkin ihan pystyyn.

Voisitteko selventää nyt miten toi treidaus tapahtuu ja mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.