Koripallo.com

NBA Live 06

yeahhhhh

Kotkasta raikaa sanoi:
Tosiaan korisukkiin kaivataan realistisuutta... Sukka ei heilunnu juuri ollenkaan 2005:sessa...Toinen minne tarkkuutta niin on se että kun donkkaa niin että lähtee korilevyn takaa niin useimmiten käsi tuppaa menemään levynläpi... Toivotaan että NBA Live 2006 on huippu.

niin ja paljon enemmän uusii donkkei....2005 ei ollu ku samoi paskoi slami ku aijemmis, mut nyt puolet vähemmn vaan :'(

Olisiko tässä NBA live 2006 PC versiossa semmoista ominaisuutta että saisi etsiä jostain netistä pelaajan kasvot omaa pelaajaa luotaessa ja kone tekisi siitä oman pelaajan naamasta kyseisen näköisen...Muistaakseni jossain urheilu pelissä(NHL?) oli tämmönen mahdollisuus! Tuo olisi minusta kiva lisä ;D

kirjoittanut

Alussa salee kun ostan ton pelin, nii pelaan sitä iha innoissaa (;D), mut sitte ehk 3kk päästä se peli o ku joku.... :)-X)

Itse en tota NBA Live 2005 jaksanu pelata kun joku yli pari kuukautta jonka jälkeen meni hemrot niihi vikoihin ja virheisiin jota ilmeni vaan koko ajan lisää.Mutta toivottavasti 2006 täyttää odotukset ??? ;D ;D

!?

kertokaa joku nyt koska tää nba 2006 tulee jenkkeihin myyntiin ja koska suomeen?
en jaksa selailla noita tekstei läpi nyt..kiitos sille joka kertoo :)

!? sanoi:
kertokaa joku nyt koska tää nba 2006 tulee jenkkeihin myyntiin ja koska suomeen?
en jaksa selailla noita tekstei läpi nyt..kiitos sille joka kertoo :)
No ainakin tuolla EA Sportsin sivuilla oli et jenkeissä 28.9. Suomeen pitäs tulla heti seuraavana päivänä, siis 29.9. Jaa'a.

Ite oon kyllä aina ostanu ea korispelit. En omista yhtää espn mutta nyt nää kaks uusinta pelii sai vähä miettimää et ottasko sittekin esp... vai nba live06. Saa nähä kumpi on parempi ja realistisempi. Mutta sitte ton liven et ainaki toi tähtipelaajie ominaisuudet on iha hyvä lisä. Sillo miettii vähä enemmän millä tavalla pelaa. Jännää ei voi muuta sanoo :D

Supaman sanoi:
Suomeen 29.9 pc, ps2 ja xbox:ille. tämä tieto playeronen sivuilta.

Niin. Muutes playeronessa oli luki myös toisen korispelin eli nba 2k6 julkaisupäivä ja se on: 25.11.2005.

jusu sanoi:
on se parempi kun 2005
No älä...

Diabolo menthe sanoi:
Mun mielest yksi oleellinin asia puuttuu. Että vois syöttää maankautta. 2004 tulee riistoja likaa, Monesti oon kiroillu "vittuku tos ois saannu syöttää maankautta".

blääh sanoi:
yks juttu mitä mä ainaki oon odottanu joka vuos näihi nba peleihi on syöttöfeikit! ne ois nii hyvii jos vois vetää ennen korille ajoo syöttö harhautuksen koska se toimii ainaki oikees elämäs aika hyvin. ne kyl ois varmaa aika vaikeit tehäkki siin mut toiv. joskus tulee viel.

Tossa Live '06:sessa on aika hyvii syöttöefektejä. Freestyle superstarin playmaker-hommassa on vaikka mitä:maan kautta, selän takaa...
Tuolta voitte kattoo.

Nba live 06:een ei ole tullut paljoa uudistuksia vaan nämä erikoisominaisuudet(playmaker, stopper...jne), myös blokkausta on paranneltu.Grafiikkaa ei ole saatu paljoa paranneltua, koska pelihän on melkein sama kaikille alustoille ja pleikkari on niin paska ettei siihen voi tehdä parempaa grafiikkaa.
Xbox 360 ostajat saavat varmasti erittäin upean pelin...

tietämätön

Mistä saa hankittua NBA Live 2006 tän kuun lopussa? Haluun sen mahd. nopeesti... Johonki Citymarkettiin se ilmestyy varmaan joulukuussa!!

CB4

Minun uusin ilmestymistietoni on, että peli tulisi Suomeen tai ainakin Lahteen 5.10...

Netistä saa jo NBA Live 2006 ja ESPN NBA 2k6 ainaki ps2 mutta eihän 2k6 tuu ees pc:lle

ei löydy pc:lle?

en löydä ite nba live 2006 pc:lle? löytääkö kukaan muu?

ei löydy pc:lle? sanoi:
en löydä ite nba live 2006 pc:lle? löytääkö kukaan muu?
No Verkkokauppa.comista ainakin löytyy. Tosin pitää venata jonkun aikaa koska varastossa eikä edes maahantuojalla oo peliä. Vai tarkotitko kenties että saako suoraan kaupan hyllyltä kouraansa?

eio ei

tarkoitin netistä...sori ei tullut mainittua edellisessä. ekaksi otan netistä ja pelaan vähän aikaa ja kohta kun on rahaa vähän enemmän ostan aitona ja meen pieksee porukkaa netissä ;D

Mulla olis vinkki niille, jotka miettii pitäiskö ostaa espn vai live: ostakaa joka toinen vuosi live ja joka toinen vuosi espn. Tällä tavalla uus peli tuntuu aina tuoreelta ja erilaiselta kun ei ole vähään aikaan pelannut kyseisen valmistajan korispelejä. Tai jos rahat riittää niin ostakaa vaikka molemmat  :D

EDIT: oikeastaan tää olis pitänyt postata tonne ea vs espn topikkiin, mutta kelpaa se tännekkin

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.