Koripallo.com

NBA Live 06

Toivottavasti tässä on samanlainen harjottelumoodi kuin nba live 2003:ssa, koska kentänvaihdolla saadaan potkua tylsään harjoitteluun :D

Onkos 06:ssa noita maajoukkueita? Entäs Euroliiga yms.?

Ois kiva jos ukot ois oikeen näkösii. Ja sukka heiluis.
Kikkojakin vois olla hieman enemmän ku muutama.

Toivottavasti hyvä peli.

Heti aikataulu millo tulee ku löydätte.

Mua itteeni ei juurikaan kiinnosta se sukan heiluminen. Mielummin niin perhanasti liikkeitä, ettei ala heti näyttään toistolta. Samoin donkkeja ja lay-upeja. Kuvioiden reenaaminen olis hyvä, jonkinlainen kanssa käyminen pelaajien kanssa dynasty-modessa myös. Dynastymodeen voisi pelaajavaihdoksien ja muiden lisäksi tehdä myös valmentaja vaihdoksia, rakentaa omaa valmennusryhmää joka vaikuttaisi mm. joukkueen reenaamiseen ja pelaamiseen. Tälläsiä juttuja mä kaipaan.

Muistan vielä elävästi sen päivän jona asensin koneelleni upouuden NBA 2000 Live-pelin. Ne tuhannet tunnit jotka vietin hiki päässä naputtamassa läpi tiukkoja pelejä, kiroillen, juhlien ja häviön sattuessa kohdalle hakaten seinään reikää lekalla...

Ah, niitä aikoja. Tuossa mahtavassa pelissä oli urheilupelihistorian hienoimman musiikin lisäksi clutch-asetus, jolla Horryn kaltaiset pelaajat tuhosivat vastustajiani tiukoissa peleissä. Please, tuokaa takaisin clutch-asetus! Heti!

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Mua itteeni ei juurikaan kiinnosta se sukan heiluminen. Mielummin niin perhanasti liikkeitä, ettei ala heti näyttään toistolta. Samoin donkkeja ja lay-upeja. Kuvioiden reenaaminen olis hyvä, jonkinlainen kanssa käyminen pelaajien kanssa dynasty-modessa myös. Dynastymodeen voisi pelaajavaihdoksien ja muiden lisäksi tehdä myös valmentaja vaihdoksia, rakentaa omaa valmennusryhmää joka vaikuttaisi mm. joukkueen reenaamiseen ja pelaamiseen. Tälläsiä juttuja mä kaipaan.

Tuosta "valmennuksesta". Itellä taitaa olla 2004 ja siinä ainakin on dynasty-moden pelaajien valmennus mielestäni ihan perseestä. Tarvitset pisteitä, joita saa otteluissa tehdyistä eri "tehtävistä", jonka jälkeen voit pitää koko joukkueelle/valitsemallesi pelaajalle yhden harjotussession. En tiedä millanen se 2005:ssa oli/on, mutta jos vähänkään samanlainen kuin 2004:ssa, niin parannusta kaipailtaisiin tälle osa-alueelle.

edit. lisätään nyt vielä, että se mikä eniten tossa systeemissä kyrsii, niin tehtävät ovat samat (esim 20 pojoo tietylle pelaajalle) pelas sitten 12 minuutin tai 2 minuutin neljänneksillä. Eli jos haluis oikeasti saada pelaajia treenattua, pitäs pelata noita 12 minuutin (tai jotain sinne päin) eriä. Sekä tietysti 82 ottelun sarja, koska kausikohtasetkaan tehtävät eivät muutu, vaikka olisi tynkäsarja.

keitto sanoi:
Tuosta "valmennuksesta". Itellä taitaa olla 2004 ja siinä ainakin on dynasty-moden pelaajien valmennus mielestäni ihan perseestä. Tarvitset pisteitä, joita saa otteluissa tehdyistä eri "tehtävistä", jonka jälkeen voit pitää koko joukkueelle/valitsemallesi pelaajalle yhden harjotussession. En tiedä millanen se 2005:ssa oli/on, mutta jos vähänkään samanlainen kuin 2004:ssa, niin parannusta kaipailtaisiin tälle osa-alueelle.
Samanlainen se on tuossa 2005:ssa ja parannusta tosiaan kaivataan se on iha perseestä.

CB4

Mä ainakin ite ootin jo 2005:seen ku luin et siihen tulee donkkikisat yms. et pystyis ite kehitellä donkin jonka haluu vetää, mut nytpä näyttäisi tulevan 06:seen... Erittäin hyvä!! Ja en tiedä noista ammattilaisist, et onko mahdollista et ne heittäis vieraskentil "huonommin" ku kotikentäl, no jos on ni se sais kyl kans näkyy jonkinverran. Itellä ainakin tuppaa olemaan että ku vieraspeliin mennään ni korit on semmoset mihin et oo niin paljoo heitelly, mut noihan tuolla nba:ssa saa treenata vissii vieraspeleihinkin ennen peliä kyseisellä areenalla...

Ps. Oon ettiny Suomesta tätä March Madness 2005-peliä, mutta en ole missään nähnyt, tietääkö joku onko edes kyseinen peli ilmestynyt Suomeen?

CB4 sanoi:
Itellä ainakin tuppaa olemaan että ku vieraspeliin mennään ni korit on semmoset mihin et oo niin paljoo heitelly.
[offtopic]NBA:ssa ne koriraudat on joka kentällä samanlaiset kuitenkin... Erona suomeen jossa saleissa saattaa välillä olla joku vahtimestarin iltapuhteeena pajalla tehty rauta.[/offtopic]

Iverson#3

Ennyt tiiä ton vieraspeli jutun tarkotuksesta että onko se tarkotuksella tehty niin että ei uppoa vai onko se mun omia kuvitelmia mutta mä oon kyllä samaa mieltä.... Ja treeniin vois tehä semmosen että vois vetää koko joukkueelle treenii (valittais jostaa alivalikost mitä treenataan). Ja eikös NBA Live 2005 takakannessa englanniksi (englantini ei ihan paras mahdollinen ;D ) että siinä voi tehdä omia kuvioita? ite en oo ainakaan sitä löytänyt...Voiko siinä?

Must ei voi tehä kuvioita. Oon rämpänny kaikki maholliset läpi enkä oikeestaan voi.

Mun mielest yksi oleellinin asia puuttuu. Että vois syöttää maankautta. 2004 tulee riistoja likaa, Monesti oon kiroillu "vittuku tos ois saannu syöttää maankautta".

Iverson#3

Ja kun pelaa koko kentän prässiä niin kone astuu välillä pivotin jälkeen ulos, sun muuta pientä.... Toivottavasti nba 2006 tulee hyvä!

valTimo sanoi:
Ah, niitä aikoja. Tuossa mahtavassa pelissä oli urheilupelihistorian hienoimman musiikin lisäksi clutch-asetus, jolla Horryn kaltaiset pelaajat tuhosivat vastustajiani tiukoissa peleissä. Please, tuokaa takaisin clutch-asetus! Heti!
Jep, kumpa live 06 tai ESPN 2k6:seen tulisi clutch asetus, se olisi niin hienoa ratkasta pelejä pahoilla kolmosilla, Fadeaway kakkosil yms.

keitto sanoi:
20 hengen suuruinen "realistisempi sukanheilumis" -porukka
Kuulostaa ihan hemmetin hyvältä!

Silti kun vertaa vieläkin oikeata korisukkaa niin huomaa, että tässä uudessakin pelissä on vielä pitkä matka siihen...

carter.jpg
robert-horry-mr-big-shot-20050621033151072-000-000.jpg

Oikea kori NBA Live 06

TheChosenOne sanoi:
Kuulostaa ihan hemmetin hyvältä!

Silti kun vertaa vieläkin oikeata korisukkaa niin huomaa, että tässä uudessakin pelissä on vielä pitkä matka siihen...

Juu, ei oikeen aidolta näytä. Taitaa sit jäädä tää peli multa ostamatta... ::)

Hakiim

keitto sanoi:
Juu, ei oikeen aidolta näytä. Taitaa sit jäädä tää peli multa ostamatta... ::)
No, pitäskö sotä kapasiteettia ottaa sitte vaikka pelituntumasta pois jotta saatas realistisempi sukka :eek:

Hakiim sanoi:
No, pitäskö sotä kapasiteettia ottaa sitte vaikka pelituntumasta pois jotta saatas realistisempi sukka :eek:
Pitäisi. Onhan se sukka nyt paljon tärkeämpi, kuin joku hupsu pelituntuma ja kaikki tekoälyt sun muut.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.