Koripallo.com

NBA Live 06

% sanoi:
Viittisikö joku selventää miten superstar-homma oiekin toimii pelissä?
No esim. Playmakerilla kun pidät sitä superstar-nappia pohjassa ja painat jotain niistä neljästä perus napista (heitto, donkki, syöttö, pro-hop), tekee pelaajan jonkun hienon syötön. Highflier-pelaaja tekee donkin, scorer jonkun lay-up liikkeen tai jotain tollasta ja niin edelleen...

%

Jääkenttien Gaselli sanoi:
No esim. Playmakerilla kun pidät sitä superstar-nappia pohjassa ja painat jotain niistä neljästä perus napista (heitto, donkki, syöttö, pro-hop), tekee pelaajan jonkun hienon syötön. Highflier-pelaaja tekee donkin, scorer jonkun lay-up liikkeen tai jotain tollasta ja niin edelleen...

Kiitän, tosin itsekkin sen juuri tajusin... pitkä hissi ja sitä rataa.

Vielä toinen kysymys, näkeekö set-kuvioita jotenkin animoituna eikä pelkästään miesten aloituspaikkoja?

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Mä en tiedä missä on vika, mutta pelasin hetki sitten Netsillä Phoenixia vastaan. Hävisin levarit 14-44. Mitä helvettiä?!? Mikään ei auttanu ja hävisin pelinkin ihan pystyyn.
Minä olen pelannut kaksi kokonaista peliä ja molemmissa sama kaava, reilu kaksi jaksoa mennään mukavasti tasatahtiin, sitten alkaa repeämään. Vastustajalla 11 onnistunutta koria putkeen, itellä jotain 8 epäonnistunutta. Minä en ainakaan pysty puolustamaan pelissä ketään sen jälkeen, kun kaverilla lähtee putki päälle, äijät painuu korille donkkaamaan vaikka tekee mitä. Pelaan vaikemmalla tasolla, edeltävä taso on naurettavan helppo.

Harmittaa kun menin poistamaan live 05 koneelta, joutuu varmaan laitta sen takasin, että pysyy ohjaimet ehjänä.

kaksi kokonaista peliä ei kerro kyllä vielä mitään, tässä pelissä on se hyvä puoli että vastustaja pystyy voittamaan "oikealla" tavalla eli osaa rakentaa itselleen paikkoja, harhauttamaan yms. eikä pelkästään yliluonnollisilla heittotaidoilla joita ollaan nähty edellisissä NBA Live peleissä, joissa vastustajalla alkaa aina hirveä loppukiri ja heittelee puolesta kentästä koreja.

Ne ketkä pelaa Dynasty-modea, millä joukkueilla pelaatte, miten ootte pärjänny, ketä treidannu, minkä pituisilla kausilla/otteluilla pelaatte?

huoh ku tuli taas kysymyksiä pitäs varmaa lukee enemmän kirjoja että ei aina tarvis kysellä näin vitusti...

SmokeR sanoi:
kaksi kokonaista peliä ei kerro kyllä vielä mitään, tässä pelissä on se hyvä puoli että vastustaja pystyy voittamaan "oikealla" tavalla eli osaa rakentaa itselleen paikkoja, harhauttamaan yms. eikä pelkästään yliluonnollisilla heittotaidoilla joita ollaan nähty edellisissä NBA Live peleissä, joissa vastustajalla alkaa aina hirveä loppukiri ja heittelee puolesta kentästä koreja.
Muistaakseni vuodesta 97 olen jokaista Livea pelannut ja kertaakaan uusi peli ei ole yhtä suuri pettymys, kuin tämä. Esim. kuvakulmaa jolla olen tottunut pelaan ei tässä pelissä saa valittua siinä muodossa kuin aiemmin, mikä saattaa osaltaan vaikuttaa puolustamisen vaikeuteen. Peli on PC:llä myös hieman turhan tumma sävyinen.
Onhan se totta että pitäisi pelata enemmän ennen kuin tuomitsee, mutta en ole varma kestääkö hermo.

CB4

Minäkin sitten tänään testasin kyseisen pelin, ja oli jonkinmoinen pettymys kuten näköjään monille muillekin. Freestyle Superstarhommelit ovat todella toimivia ainakin omasta mielestäni ja ylidonkkaaminen on erittäin hyvä lisä, mutta muutamat virheet viime vuoden pelistä ovat jääneet uuteenkin versioon, mutta kokonaisuudessaan ihan pelattava peli!

ämpeeaa

Ootteko nähny jossain Helsingissä pelilikkeessä, et vois kokeilla tätä uutta Livee?

ämbeeaa

miten tässä pelissä voi sitten donkata yli ??? ja eiks niitä donkkeja voi jotenkin valita että minkä tekee vaikka läpiajossa ???

olen ehkä aikasen amatööri, mutta en saa mountattua kyseistä peliä sillalailla, ettei valittaisi cd:n puuttumisesta.

Päivitys

Onx tähä peliin, niiku mistään mahdollista ladata päivityksiä yms. semmosii? :-\

$treetballer sanoi:
olen ehkä aikasen amatööri, mutta en saa mountattua kyseistä peliä sillalailla, ettei valittaisi cd:n puuttumisesta.

daemon tools ei toimi? entä ootko koittanu Alkoholilla polttaa?

%

$treetballer sanoi:
alcoholilla olen kikkaillut, mutta en ole vielä koittanut polttaa. oon tehnyt vain sen lisä"cd-aseman".

mulla vaati uusimman alkoholin...

naba06

Torrent sanoi:
Mistä kyseisen pelin sais torrenttina?

www.torrentreactor.net

vinkki: kannattaa hakea no-cd fix esim. gamecopyworld.comista ni johan pelittää

CB4

SmokeR sanoi:
Ne ketkä pelaa Dynasty-modea, millä joukkueilla pelaatte, miten ootte pärjänny, ketä treidannu, minkä pituisilla kausilla/otteluilla pelaatte?

Itse oon pelannu Chicagon dynastyy nyt 8 pelii, 5-3 on tämänhetkinen tilanne, oon waivannu Tim Thomasin ja Antonio Davisin ku palkkaa olisi saanut maksaa kauden lopussa aikas paljon sopparin uusimiseksi, Jamaal Magloiren olen treidannu Andres Nocionii, ja Ben Gordon tekee semmoset 40 pistettä per peli ;). Pelaan 29 runkosarjaottelua ja täydet pleijarit.

/Boston\

Pelaan Dynastyy Bostonilla, 2 pelii alla 2-0 (,voitin Detroitin 115-108 [kotona Pierce 46 pts, 8 ast] :D Siis ihan vaikeimmalla pelaan) ja mulla on ihan täydet pelit pleijareista ja seasonista, mutta en pelaa niitä kaikkii, kyll jotkut pitää sim:ata. Enkä ole vielä Dradettanu enkä waiwannu ketään? :D

ngl

onko tietokoneella kaikki samat ominaisuudet kun PS2:lla paitsi alley oopit donkki kisassa ???

ngl sanoi:
onko tietokoneella kaikki samat ominaisuudet kun PS2:lla paitsi alley oopit donkki kisassa ???
Kyl PC:lleki saa alley-oopit jos vaan ostaa semmosen peliohjaimen jossa on kaks analog stickii.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.