Entä miksi Möttölää ei ollut 2005-versiossa? Miksei Ulander ollut Eastern Allstarsissa?Kuikka sanoi:Miks muuten Michael Jordania ei ole ainakaan 2005-pelissä? En pelannut 2004-peliä ja 03-pelissä Jordan vielä oli.
'90s all-stars.gfads sanoi:Entä miksi Möttölää ei ollut 2005-versiossa? Miksei Ulander ollut Eastern Allstarsissa?
Ehkä Jordan ei enää pelannut 04!
Jääkenttien Gaselli sanoi:'90s all-stars.
Sitähän mä just ihmettelinkin.DripL sanoi:Ei ainakaan 2005 ollu enää '90s staroissakaan.
EI OLE , Mix hittoo se ei ole esim. 90's All Star:issa ??? ???o_O sanoi:onko jordan 06:ssa??
Mä lataan esim "Michael Jordan" Cyber Face:n (vai mikä ny onkaa), nii minne mä "ns. tallennan/puran" sen tiedoston, siis niiku mihin kansioo......Vai miten se homma niiku menee?Kuikka sanoi:Tuolla nba-live.comissa on mahtavia parannuksia melkeen kaikkiin NBA Live-peleihin. Sieltä saa ladattua parannuksii pelaajien kasvoihin, kenttiin, pelipaitoihin, kenkiin... Ohjeet noitten "patchien" asentamiseen löytyy tuolta. Tarttee ladata muutama ohjelma ja sit voi alkaa laittamaan patcheja peliin. Huono puoli on et kun on ladannu jonkin patchin niin sitä alkuperästä ei kai saa takas muuten kun asentamalla pelin uudestaan. Eli kannattaa kattoo screenshotit ennen kun lataa. En tiiä et ootteko kaikki jo löytäny tän mut ajattelin laittaa. Ainakin toi parannus 06-pelin harjotuskenttään on tosi hieno. Tuolla on screenshotti.
en tiiä sanoi:Mä lataan esim "Michael Jordan" Cyber Face:n (vai mikä ny onkaa), nii minne mä "ns. tallennan/puran" sen tiedoston, siis niiku mihin kansioo......Vai miten se homma niiku menee?
Oot varmaan jo saanu homman toimimaan mut ohjeissa lukee:en tiiä sanoi:Mä lataan esim "Michael Jordan" Cyber Face:n (vai mikä ny onkaa), nii minne mä "ns. tallennan/puran" sen tiedoston, siis niiku mihin kansioo......Vai miten se homma niiku menee?
Kuikka sanoi:Oot varmaan jo saanu homman toimimaan mut ohjeissa lukee:
Step 3: Open your downloaded file using WinZip and extract the files inside to your Desktop.
Eli työpöydälle. Noissa readme-tiedostoissa kyl taitaa joskus lukee jotain tän tyylistä:i assume you all already know how to do this.
Joo toi onki nopeempi tapa. Tolla toisella tyylilläkin kyl laitetaan ne tiedostot sinne sgsm-kansioon, pienen mutkan kautta vaan.TheChosenOne sanoi:Ehm...työpöydälle??? Jos lataat jonkun cyberfacen/player updaten NBA Live 06:een, niin sinun pitää vain purkaa kaikki zipissä olevat tiedostot NBA Live 06 kansiossa olevaan sgsm kansioon. Ei mitään muuta. Sama yleensä pätee Jersey ja Court updateihin.
ei pitäs nykii ei mulla ainakaan,prkl!! sanoi:Ostin tänään käytettynä kyseisen pelin PS2:lle ja aloitettuani reenaamisen practice modessa, silmiini pisti heti sellainen seikka , että miksi pelaaja liikkuu helvetin nykivästi? Kaikki muu kyllä toimi ihan normaalisti, mutta pelaajien liikkuminen oli erittäin epärealistista. Siirryin sitten pelaamaan normi ottelun, niin sama homma! Äijät liikkuu niinkun jossain 10 vuotta vanhoissa korispeleissä ja kun heittää kolmosen, niin pallokin kulkee ilmassa silleen nykivästi. Itse levyssä oli vain pieniä naarmuja ja vähän jotaki pölyä pinnassa. Omistan vuodesta 98 lähtien kaikki NBA Livet lukuunottamatta viimevuotista peliä, ja kaikissa muissa pelaajat liikkuu sulavasti eikä nyi tolleen miten tässä uusimmassa versiossa. En usko että kaikilla muillakin on sama vika, jotka pelaavat NBA:ta PS2:lla. Tämä haittaa nimittäin pelaamista aika lailla! Kertokaahan arvon koripalloilijat, mikä v*ttu oikeen mättää?