Koripallo.com

NBA Live 06

No ei siin oikeestaa semmosta katukorista oo paitsi voiha siin 1vs1 ottaa pelipaikaks streeti niiku aijemminki mut ei semmost..

Juha sanoi:
eipä kannattaisi iloita liian aikaisin kun saa pelin...
onko muille tullut vastaan seuraavanlaista ilmoitusta kun on käynnistämässä peliä
"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game."

Kyllähän ton ymmärtää mitä se tarkoittaa, mutta kun olen kolunnut koneeni läpi eikä minulla ole (pitäisi) mitään emulaatiota päällä.
Ei ole virtuaalisia asemia tai muita. Poltin pelin uusimmalla alcoholilla safedisc 2/3 asetuksilla, mitkä ohjeissa annettiin. Poistin myös Alcoholin luoman virtuualisen
DVD aseman..

help...?!?
Kokeileppa imagea virtuaaliaseman kautta...

jeesjees sanoi:
Kokeileppa imagea virtuaaliaseman kautta...
Kokeilin tota daemon toolsilla. Sama juttu. Alkuperäinen kopiokin pelistä valitti tuota. Weird. Ehkä peliä ei ole tarkoitettu minulle... tai minun win 2000:selle...

SC

Onhan se parempi kun 05tonen... mutta... ihan järkyttäviä vikoja siitä edelleen löytyy... ny sentään nopeat hyökkäykset on saatu toimimaan jotenkuten... ja blokkipeliä on hieman parannettu... mutta silti... xbox hankintaan ja espnnää pelailemaan

Parempi ku 05tonen? oukkis, tiedetää toiki, mut onks mtn. hyvää? puolustusmuodot, nopeet, hyökkäys, puolustus? kertokaa kertokaa...

Joko joku on löytänyt NBA Live 06:sen PC:lle englanninkielisenä? ???

Jos on niin kertokaa ihmeessä mistä saitte ::)

CB4

Noi on noi asetukset mitkä tossa annettiin erittäin toimivia, kiitos oikein paljon!

GHFDSYHG

niin kysyisin että voiko tohon pc peliin saada niitä eri joukkue taktiikoita ku ne normaali´t vai voiko ne vaihtaa jostain valikon kautta?

reinari

Itteä kyl syö jo jatkuvat tappiot...ekat 3 puoliaikaa pysyy kyydis,sitte kone väkisin musertaa mut...en vaan osaa tai sitten kone on tosiaan epäreilu (pelinä 05)!

reinari sanoi:
Itteä kyl syö jo jatkuvat tappiot...ekat 3 puoliaikaa pysyy kyydis,sitte kone väkisin musertaa mut...en vaan osaa tai sitten kone on tosiaan epäreilu (pelinä 05)!
3 Puoliaikaa? ( puoliaika = 2 erää )

reinari

no siis 3 jaksoa (puoliaikaan saakka erittäin hyvin),sitten homo kone rupee jyräämään...tukkii oman puolustuksensa täysin jne

Vittuuntunut

Mä sain sen tilt pelikaupasta pc:lle eng versiona mutta siinä ei oo nettipelii..!! vaikka ohjevihkokin niin väittää..!!! :(

Muutamia ärsyttäviä ja häiritseviä miinuksia:

Ensinnäkin joillakin pelaajilla on ihan mielettömän kokoinen pää, esim. Peja Stojakovic tai Hedo Turkoglu (esimerkkejä voisi luetella useita). Ei tuo nyt pelaamista haittaa, mutta ainakin mua se ärsyttää.

Koneen hyökkäyspään levypallopeli myös ärsyttää välillä. Vaikka NIIN selvästi olen ensimmäisenä ilmassa, selvällä linjalla irtopalloon nähden, ottaakin sen koneen pelaaja, joka ei ole lähelläkään palloa. Ja tämä on ongelma, vaikka slidereista säädän CPU:n hyökkäyspään levarikyvyn nolliin. Itse asiassa NBA Live -Centerin slidereilla olen pelaillut.

Ajattelin, että on ihan jees, kun voi lisätä hikipannan, kenelle haluaa, ja toki myös ottaa pois. Mutta suurimmalla osalla pelaajista hikipanta on katkonainen suttu. En tiedä, miten asian laita on esim. PS2:lla, mutta ainakin PC:llä näyttäisi olevan ongelma.

No joo, viimeksi Live 2004 pelanneena on toki tullut paljon positiivistakin. Liikkeet ovat ihan kivoja, donkit yms., Dynasty-mode on kehittynyt jne. Ok peli, "ihan kiva", mutta ei todellakaan mikään erityisen hyvä.

Itse odottelen kuumeisesti NBA 2K6:n tuloa Suomeen... 31.1.06 pitäisi olla julkaisupäivä. Arvioiden mukaan reilusti Liveä parempi, sitten viime vuoden on mm. Association modeen panostettu ja tehty siitä aidompi (esim. jatkuva pelaajien myyminen&ostaminen vaikuttaa joukkuehenkeen, isojen nimien myynti vaikuttaa negatiivisesti fanituotteista saataviin rahoihin jne.).

marso

Siis onko NBA 2k6:ssa tämmönen ura mode kun on live peleissä ollu kauan?? Jos niin, onko jo vanhemmissa espn:ssä sitä modea?

Viime vuonna tietääkseni oli, mutta kuulemma pahasti ryssitty... Itse olen ainoastaan nettitiedon varassa, kun PS2 on vasta hankittu mutta uusin tuotos on jo tilattu. 2K6:ssa on tuon seuran johtamisen lisäksi myös toisenlainen ura moodi - 24/7 jossa luodaan pelaaja ja viedään katukenttien kautta johonkin isoon turnaukseen eli jonkinasteista roolipeliä. Lisää tietoa http://www.2ksports.com/games/nba2k6/ ja http://www.gamespot.com/ps2/sports/nba2k6/index.html. Ilmestymispäivä tosiaan Euroopassa tammikuun lopussa, johtuen ilmeisesti PAL -versioksi muuttamisesta. Eikä peliä ole tulossa PC:lle.

reinari sanoi:

Sillon sanoisin että olet huono pelaamaan..:) koska ite ainakin pystyn voittamaan tiimit superstar tasolla.. ja nyt jo playoffit menossa... Yritystä yritystä :p

ALLEYOOP

Onko kukaan keksinyt miten tietokoneversiossa voi laittaa itselleen alley oopin niin kuin mm. pelin trailerissa tehdään....??(Tiedän, että se on mahdollista myös tietokoneella, koska olen kerran sen vahingossa tehnyt)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.