Koripallo.com

NBA Live 06

Donkit trailerissa on sulavia, mutta heittämistä voisi kehittää enemmän kuulantyönnöstä koripallon viskomisen, aivan kauheaa.

CB4

Huomasin myös, että sukka on paljon parempi mielestäni kuin xbox-versiossa!

Alkaa pikkuhiljaa nakertaa tää homma näitten pelien kanssa. Ostin ensin citymarketista @LPR '06 liven pc:lle. no jouduin palauttamaan koska pelissä ei ohjekirjaa (=asennuskoodia) ja peli ranskankielinen. sitten ostin mustasta pörssistä @LPR saman pelin. nyt ohjekirja mukana, mutta peli edelleen ranskaksi. eikä liike kuulemma suostu palauttamaan rahoja peliä vastaan. hyvä hyvä.

DripL sanoi:
Alkaa pikkuhiljaa nakertaa tää homma näitten pelien kanssa. Ostin ensin citymarketista @LPR '06 liven pc:lle. no jouduin palauttamaan koska pelissä ei ohjekirjaa (=asennuskoodia) ja peli ranskankielinen. sitten ostin mustasta pörssistä @LPR saman pelin. nyt ohjekirja mukana, mutta peli edelleen ranskaksi. eikä liike kuulemma suostu palauttamaan rahoja peliä vastaan. hyvä hyvä.
yhtehys kuluttaja-asiamieheen.
sillä se selviää.

Itse oon saanu rahat takas ku oon palauttanut pelin. Tietysti voi kysyä ennen pelin ostoa, että saanko vaihtaa jos tää on ranskankielinen. Ota ihmeessä selvää, et miten kannattaa toimia. Missään ei mainita, että peli olisi ranskaksi (ei ohjeissa, CD:n pinnassa, kansissa...), joten en tiedä miksi sun täytyis pitää sitä. Vähintään vaihto-oikeus englanninkieliseen peliin on oltava. Oon tosin kuullut, että selllaista ei tulisi, koska kysyntä sille on niin pieni. Vaikea sanoa. En tiiä onko sitte niin, mutta...

Oon kysyny peliä PC:lle n. viidestä liikkestä ja ne on ollu kaikki ranskaksi, joten ei kun odotetaan jos vaikka englanniksi sais joskus.

Mr Brown sanoi:
Itse oon saanu rahat takas ku oon palauttanut pelin. Tietysti voi kysyä ennen pelin ostoa, että saanko vaihtaa jos tää on ranskankielinen. Ota ihmeessä selvää, et miten kannattaa toimia. Missään ei mainita, että peli olisi ranskaksi (ei ohjeissa, CD:n pinnassa, kansissa...), joten en tiedä miksi sun täytyis pitää sitä. Vähintään vaihto-oikeus englanninkieliseen peliin on oltava. Oon tosin kuullut, että selllaista ei tulisi, koska kysyntä sille on niin pieni. Vaikea sanoa. En tiiä onko sitte niin, mutta...

Oon kysyny peliä PC:lle n. viidestä liikkestä ja ne on ollu kaikki ranskaksi, joten ei kun odotetaan jos vaikka englanniksi sais joskus.

Aika vähissä on ainakin täällä päin nuo pelit, sitkun vielä ei edes oikeelle kielelle.

Kolme peliä ovat lähettäneet Verkkokauppa.comista ja kaikki ranskankielisiä. Viimeksi jo kyllästyin postissa ravaamiseen ja ilmoitin, etten halua uutta peliä vaan rahani takaisin. No lähettivät kuitenkin pelin, ranskankielisen tietty. Soitin ja sanoivat, että olen sattumalta saanut kaikki virheellisestä erästä, käskivät lähettää pelin takaisin ja lupasivat lähettää englanninkielisen.

Onneksi sentään takuuhuolto muuten on ok ko. kaupassa.

Ja kansinen perusteellahan ei kielestä voi sanoa mitään, ne ovat kaikki englanniksi, Wade kuvassa jne.

Kyllä mä vaan sain ihan englannin kielisen pelin ilmestymispäivänä. Tilasin playerone netti kaupasta. Ei mitään ongelmia. Lisäksi peli tipahti suoraan postiluukusta.

:eek:

Tilasitko siis PC-pelin?

Minulla oli sama juttu kuin muilla, eli sain ranskankielisen. Olin yhteydessä EA Finlandiin, josta sanoivat että peliä on tullut Suomeen virheellinen erä.. sain kumminkin palautettua pelin, mutta uutta (englanninkielistä) ei pystynyt se nettikauppa toimittamaan. Paska juttu EA:lta, kun englanninkielisiä pelejä ei tahdo oikein löytyä.. paitsi "kavereilta" ;)

Mr Brown sanoi:
:eek:

Tilasitko siis PC-pelin?
Tilasin pelin pleikkari kakkoselle. Täällä on vissiin ollu puhe, että PC pelit on ranskaksi?

Timi sanoi:
Tilasin pelin pleikkari kakkoselle. Täällä on vissiin ollu puhe, että PC pelit on ranskaksi?

Kyllä. :-\

Nba 06 on pleikkarille aivan loistava ei voi muuta sanoa :p itse olen jäänyt kyllä pahasti koukkuun (päivässä) noin 4h ::)

SmokeR sanoi:
Oisko jollaki hyviä slider asetuksia mitä haluis jakaa tääl?
Itse pelaan oletuksilla, paitsi "fatigue effect" joka on oletuksena 0, minkäläista olette arvoa käyttäneet, että pelaajat väsyvät suht realistisesti?

sliders

SmokeR sanoi:
Oisko jollaki hyviä slider asetuksia mitä haluis jakaa tääl?

Näitä ainakin kehuttiin nba live series centerissä. En ole itse vielä ehtinyt testaamaan.

GLOBAL:

Game Speed: 55
Free Throw Difficulty: 75
Boundary Force Field: 60
Injury Frequency: 40
Fatigue Effect: 50
Charge/Block Foul Frequency: 65
Shooting Foul Frequency: 20
Reach-in Foul Frequency: 50
In-air Collision Foul Frequency: 60

USER:

User Steal Ability: 20
User Interception Ability: 20
User Shot Block Ability: 50
User Dunk/Lay-up Block Ability: 50
User Freestyle Effectiveness: 45
User Dunk vs. Lay-up Frequency: 3
User Substitution Frequency: 0
User On-ball Defense Assist: 60
User Offensive Rebounding: 0
User Defensive Rebounding: 100
User Fakeout Discipline: 50
User Short Range Shooting: 35
User Medium Range Shooting: 37
User Long Range Shooting: 40
User Dunk Percentage: 50
User Lay-up Percentage: 50
User Adjusted Shot Percentage: 50
User On-ball Defense: 90
User Poor Release Shot Percent: 45
User Double-team Effectiveness: 60
User Pro Hop Effectiveness: 30
User Drop Step Effectiveness: 30

CPU:

CPU Steal Ability: 20
CPU Interception Ability: 20
CPU Shot Block Ability: 50
CPU Dunk/Lay-up Block Ability: 50
CPU Freestyle Effectiveness: 45
CPU Dunk Frequency: 5
CPU Substitution Frequency: 70
CPU Offensive Rebounding: 0
CPU Defensive Rebounding: 100
CPU Fakeout Discipline: 50
CPU Short Range Shooting: 35
CPU Medium Range Shooting: 37
CPU Long Range Shooting: 38
CPU Dunk Percentage: 50
CPU Lay-up Percentage: 50
CPU Adjusted Shot Percentage: 50
CPU Adjusted Shot Frequency: 30
CPU On-ball Physical Defense: 90
CPU Poor Release Shot Percent: 45
CPU Double-team Effectiveness: 60
CPU Pro Hop Effectiveness: 40
CPU Drop Step Effectiveness: 40

eipä kannattaisi iloita liian aikaisin kun saa pelin...
onko muille tullut vastaan seuraavanlaista ilmoitusta kun on käynnistämässä peliä
"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game."

Kyllähän ton ymmärtää mitä se tarkoittaa, mutta kun olen kolunnut koneeni läpi eikä minulla ole (pitäisi) mitään emulaatiota päällä.
Ei ole virtuaalisia asemia tai muita. Poltin pelin uusimmalla alcoholilla safedisc 2/3 asetuksilla, mitkä ohjeissa annettiin. Poistin myös Alcoholin luoman virtuualisen
DVD aseman..

help...?!?

Kiitos kertokaa vähän kokemusta nba live 06:sta

Haluisin tietää et millaiset mahikset pelata ( katukoris, sarjat, dynasty, jne. )

Ja millasta grafiikkaa? ku tietäs kanttisko jouluks ajatella ;)

Jos on muka hyvä, ni millä tavalle se on, kertokaa plz. Tekstii...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.