XBox 360 uusi traileri.
yhtehys kuluttaja-asiamieheen.DripL sanoi:Alkaa pikkuhiljaa nakertaa tää homma näitten pelien kanssa. Ostin ensin citymarketista @LPR '06 liven pc:lle. no jouduin palauttamaan koska pelissä ei ohjekirjaa (=asennuskoodia) ja peli ranskankielinen. sitten ostin mustasta pörssistä @LPR saman pelin. nyt ohjekirja mukana, mutta peli edelleen ranskaksi. eikä liike kuulemma suostu palauttamaan rahoja peliä vastaan. hyvä hyvä.
Mr Brown sanoi:Itse oon saanu rahat takas ku oon palauttanut pelin. Tietysti voi kysyä ennen pelin ostoa, että saanko vaihtaa jos tää on ranskankielinen. Ota ihmeessä selvää, et miten kannattaa toimia. Missään ei mainita, että peli olisi ranskaksi (ei ohjeissa, CD:n pinnassa, kansissa...), joten en tiedä miksi sun täytyis pitää sitä. Vähintään vaihto-oikeus englanninkieliseen peliin on oltava. Oon tosin kuullut, että selllaista ei tulisi, koska kysyntä sille on niin pieni. Vaikea sanoa. En tiiä onko sitte niin, mutta...
Oon kysyny peliä PC:lle n. viidestä liikkestä ja ne on ollu kaikki ranskaksi, joten ei kun odotetaan jos vaikka englanniksi sais joskus.
Tilasin pelin pleikkari kakkoselle. Täällä on vissiin ollu puhe, että PC pelit on ranskaksi?Mr Brown sanoi:
Tilasitko siis PC-pelin?
Timi sanoi:Tilasin pelin pleikkari kakkoselle. Täällä on vissiin ollu puhe, että PC pelit on ranskaksi?
Itse pelaan oletuksilla, paitsi "fatigue effect" joka on oletuksena 0, minkäläista olette arvoa käyttäneet, että pelaajat väsyvät suht realistisesti?SmokeR sanoi:Oisko jollaki hyviä slider asetuksia mitä haluis jakaa tääl?
SmokeR sanoi:Oisko jollaki hyviä slider asetuksia mitä haluis jakaa tääl?