Koripallo.com

NBA Live 08 ja NBA2K8?

faktaapöytään

Vs: NBA Live 08 ja NBA2K8?

Mr.Bean sanoi:
minulla on 2K8 varattu jo mut eihän se tule vasta kun 26.10 myyntiin

meinasin lähinnä NBA live 08:a

Kuten jo tuolla ylempänä kerroin "kokemuksen syvällä rintaäänellä". Eli omistan liven ja ratingit tosiaan ovat tuollaiset mitä tuonne laitoin. McRobertsin (ovrl. 89) kohdalla tapaus on seuraavanlainen: normaalimodessa Robertsin ovrl. on 76, mutta taas dynastymodessa 89, ja kaikki arvot ovat samat kuin normaalisti vain ovrl pompsahtaa ylikorkeaksi.

Peli on edistynyt aikaisempii verrattuna paljonki, mutta edelleen löytyy suuria epäkohtia, kuten pallon liikkuminen, eihän siinä vauhdissa pysy silmä mukana kun palloa välillä syötellään. Esim. puolustuksessa, pallo on kulmassa, mutta yhtäkkiä huomaamatta pallo lentää jo koria kohti highpostista. Ei mitään hajua missä vaiheesa pallo highpostiin meni.

Ihan pelattava peli, mutta jos jaksatte odottaa kuunloppuun, niin ostakaa 2k8! Monta tuntia olen myös saanut menemään siihen kun olen tehnyt pelaajia jotka puuttuvat pelistä (Belinelli, Jianlian, Conley, Noah, Scola ja monia muita vielä puuttuu), sekä muokaamalla rookieitten tasot realistisemmiksi.

faktaapöytään

en vaan voi ymmärtää miten noah puuttu pelistä ku kaveri kerta oli nba liven go to move mainoksessakin. millaisia nämä go to move, own the paint ja mikä heittopaikka juttu nyt olikaan ovat?

Kyllä ainakin Xboxilla löytyy Noahit sun muut, ainut mikä vituttaa että maailman paras pelaaja JUAN CARLOS NAVARRO puuttuu! :(

...niin ja joutuu kyllä ostamaan 2k8!

Navarro

Kyllä se Navarrokin sieltä löytyy. Ainakin Espanjan maajoukkueesta.

Älkää mitää EA:n paskaa 08:a ostako. Ollu jo useita vuosia aivan kuraa verrattuna 2k -sarjaan. Eikä tämän vuoden tekele ainakaan kovin paljon paremmaksi pistä - ainakaan arvostelujen perusteella. 2k8 tullee olemaan edeltäjiensä tapaan laatukamaa, joka näyttää ja tuntuu koripallolta.

faktaapöytään

onko Timillä muuten live 08 PC:llä vai jollain konsolilla?

faktaapöytään sanoi:
onko Timillä muuten live 08 PC:llä vai jollain konsolilla?

ps2:llahan tuo on!

Edeliset pelini ovat tosiaan 2k sarjaa, mutta tänävuonna hölmöyksissäni ajattelin ostaa liven, ja eipä olisi kannattanut. On sillä EA:lla mahtavat markkinointi koneistot ;D Täytyy tosiaan ostaa tuo 2k8 kunhan ilmestyy, onneksi ei maksa kuin 30€ ps2:lle.

Löytyy ps2:n versiosta Navarro, Belinelli ja Jianlian maajoukkueista, mutta niitä ei vaan saa sieltä mitenkään siirrettyä seurajoukkuesiin, joten ne on pakko tehdä itse jos haluaa ne joukkueisiinsa.

faktaapöytään sanoi:
en vaan voi ymmärtää miten noah puuttu pelistä ku kaveri kerta oli nba liven go to move mainoksessakin. millaisia nämä go to move, own the paint ja mikä heittopaikka juttu nyt olikaan ovat?

Go to moves toimii siten että, kun pelaajasi esim. Kobe on selkä korille päin, niin kone tekee randomilla Kobe tunnetun kääntöhypärin oikealla jalalla ponnistaen, eli kone arpoo koska ne pelaajat heittävät/donkkaavat/lay uppaavat omalla tyylillään. Hot spotit taas saa näkyviin tiettyä nappia painamalla. Se on ainoa todella hyvä ominaisuus, jonka haluaisin nähdä myös 2k peleissä.

Minäkin tykkään Hot Spoteista, mutta haluaisin silti -07 Inside Scorerit ja Stopperit sun muut takas

kalkkuna

timi, onko ps2:lla joillakin pelaajilla signature heittotyylit?

En oo Timi, mut voin kertoo että ainakin Carterilla, Allenilla ja Nowitzkilla on omat heittonsa. ( Allen vetää niin nopeesti, et se on ihan mahoton blokata )

kalkkuna

onhan marionilla? ;D se on niin ruma heitto et sen ainakin toivosin

NBA

Ostin pari päivää sitten Live 08:n xbox 360:lle ja olen sitä jo muutaman tunnin pelaillut, mutta ihmetyttää se, 1 vs 1 puolustaminen on aivan h*lvetin vaikeaa. Ohjekirjaa luin, mutta se oli niin suppea, etten ainakaan löytänyt mitään vinkkejä puolustamiseen sieltä. Jalkatyöasento on automaattisesti päällä, mutta sitten kun painaa turbonappia pakissa, niin asento häviää ja pelaaja juoksee vaan kun päätön kana.

NBA

Ja kysyn vielä, että onko kellään tietoa pystyykö tuossa Live 08:ssa liikuttamaan ollenkaan pallotonta pelaajaa hyökkäyksessä?

Onko livessä ja 2k8 samat näppäimet. Kun olen tottunut pelaamaan liven näppäimillä mutta nyt ostan 2k8.ja voisiko joku pistää linkin mistä näkee pelin rosterit

wein bernaard sanoi:
Koskas K8 tulee kauppoihin ???
26.10.Itse olen tilannut pelin ennakoon

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.