Koripallo.com

NBA Live 08 ja NBA2K8?

Vs: NBA Live 08 ja NBA2K8?

wein bernaard sanoi:
Mistäs oot tilannu ?
tilt tv shopista täs on linkki sinne.www.tilt.fi/sitten vaan etsit pelin sieltä hakusanalla esim. nba2k8

jormas

Heittäkääs hyvät ja huonot puolet NBA Live 08:sta tähän. Mieluiten Next-Gen versioista.

j

jormas sanoi:
Heittäkääs hyvät ja huonot puolet NBA Live 08:sta tähän. Mieluiten Next-Gen versioista.

Älä koske pitkällä tikullakaan. Nuff said.

erkko

Itse olen pitänyt näin ensi kosketukselta 08:a jonkin verran parempana kuin 07 ja jos ei omista parin viime vuoden pelejä niin ehdottomasti kannattaa hankkia. 07 omistaja ei paljoa kostu uudesta pelistä...

kalkkuna sanoi:
onhan marionilla? ;D se on niin ruma heitto et sen ainakin toivosin
Kyllä on Marionilla oma heittotyyli, joka näyttää lähinnä yhden käden työntösyötöltä.

rahapulassa oleville

Jos omistatte nba live 07 ja ette viitsisi tuhlata 50€ vain kokoonpanojen päivitykseen, kantsii kattoo nba-live.com . siel löytyy esim ihka uudet kokoonpanot ja esim nba street 07 modi ihan ilmasiks.

On tainnut 2k:n julkaisu siirtyä. Aikaisemmin julkaisupäiväksi ilmoitettiin 26.10, mutta nyt ilmotetaan 2.11.

Timi sanoi:
On tainnut 2k:n julkaisu siirtyä. Aikaisemmin julkaisupäiväksi ilmoitettiin 26.10, mutta nyt ilmotetaan 2.11.

30.11 sanotaan ainakin xboxille tulevan... perhana sentään kun tilasin sillo jo kun 26 päivä sanoivat ja innolla ootin ja petyin :(

Viel 2 päivää ....... (toivottavasti)

Kerrohan weini sitten minkälainen peli on niin saa nähä ostanko itsekin tämän. ;) Toivottavasti jatkaisi samalla linjalla kuin kaksi viimeisintä 2K peliä.

,. ...

Perse !!!!! Myynti päivä siirtyy 23.11

Perse !!!!! Myynti päivä siirtyy 23.11

Siltä näyttää, paitsi tuolla näyttää julkaisupäivä olevan ensiviikon perjantai: http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=59763&lang=fi&subsite=games&&ref=

No, tämähän on 2k sarjan kanssa jokavuotista touhua. En muista, että kertaakaan viimeiset neljä korispeliä olisivat ilmestyneet sinä päivänä, jonka he ensimmäisenä ilmoittavat. Kai siellä sitten viimeistellään ja höylätään pikku virheitä pois.

Pitäisikö livenkin venyttää julkaisupäiväänsä, kun kerran näissä peleissä on niin pirusti pieniä, mutta ärsyttäviä "bugeja" :mad:

Oujee!! Mä sain NBA 2k8:sen eilen! Ennakkovaraus hyvissä ajoin itäkeskuksen tilt-kauppaan ja eilen noudin pelin. Sinne oli tullut kaks kappaletta peliä, eli aika nihkeesti. Mut siis sehän on tosi hyvä peli, tsekatkaa itse kun saatte, siihen asti "IN YOUR FACE!!" ;D

Juha sanoi:
Oujee!! Mä sain NBA 2k8:sen eilen! Ennakkovaraus hyvissä ajoin itäkeskuksen tilt-kauppaan ja eilen noudin pelin. Sinne oli tullut kaks kappaletta peliä, eli aika nihkeesti. Mut siis sehän on tosi hyvä peli, tsekatkaa itse kun saatte, siihen asti "IN YOUR FACE!!" ;D

haista kakka :'(

2k8

Timi sanoi:
Siltä näyttää, paitsi tuolla näyttää julkaisupäivä olevan ensiviikon perjantai:
No, tämähän on 2k sarjan kanssa jokavuotista touhua. En muista, että kertaakaan viimeiset neljä korispeliä olisivat ilmestyneet sinä päivänä, jonka he ensimmäisenä ilmoittavat. Kai siellä sitten viimeistellään ja höylätään pikku virheitä pois.

Ei siellä miteen bugeja viilata, koska jenkeissä julkastu jo ajat sitten. Euroopan julkaisut vaan kusee järestään noista päivistä luvatuista päivistä.

2K8 jo ihan Live 08 surkeuden perusteella

Word!!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.