Koripallo.com

NBA Live 08 ja NBA2K8?

Vs: NBA Live 08 ja NBA2K8?

Kellään tietoa onko 2k8 ilmestynyt PS2:lle missään suomalaisessa liikkeessä vai onko julkaisupäivä lykkääntynyt kokomaassa? Itse löytänyt aikaisimman julkaisun 23.11, onko löytynyt aikaisempia?

Sain *köh köh* lainaksi *köh köh* "kaverilta" Live 08:n puuceelle. Täysin luokaton peli. En voi suositella kenellekään. Huonompi, kuin 07 ja siihenkin tarvittiin kymmenkuta patchia, jotta sen sai silmää miellyttämään... Mutta 07 on kyllä ehdottomasti parempi vaihtoehto. 08 on täysin luokatonta kuraa... Älkää tuhlatko rahojanne tommoseen, konsolirintamalla en ota kantaa.

Joo näitten kommenttien perusteella en livea osta ainakaa. Mun mielestä k8 tulee kauppoihin juuri silloin 23 päivä. tai en ole ainankaan saanut uutta infoa.

Itse aion hankkia molemmat.. :D

KaU

Kellään tietoo onko NBA 2k8:sta peliä tullut/tulossa psp:lle?

Jos 2k ei tuu postilaatikosta alas 23. päivä ni kyl sit alkaa vi****aa

Tänään tippui meikälle 2k8 postilaatikkoon ja ihan hyvältä vaikuttaapi noin ensisilmäyksen mukaan. Aikalailla samanlainen kuin aiempi 2k peli muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Ps3

Onko tietoo kumpi on näyttävämpi ja realistisempi Playstation 3:lle?

Ps3 sanoi:
Onko tietoo kumpi on näyttävämpi ja realistisempi Playstation 3:lle?

No voi vittu, kumpaakohan täällä on kehuttu ja kumpaa haukuttu? Tä?

2k8

Tilasin play.comista ja tänään tuli viesti et on postitettu, ilmesty ainakin sinne 16.11. Ja kyseessä siis 2k8 ps3:lle, ei ollu muuten paha hinta 46 €. :D

Ei oo hinnalla ainakaan pilattu, kun kattoo Fifa 08 (PS3) 72 €

JES !! Tuli viesti, että tilaamanne tuote on lähetetty.

[youtube=425,350]-tQqnprdPa4[/youtube]

näyttää olevan hyvä valinta toi 2k8 pitää laittaa joulupukin toivelistaan sitte se

No nii .. Ensimmäinen peli 2k8 takana ja ihan tyytyväinen olen ostokseeni. Pieniä muutoksia k7:an, mutta muuten sama peli eri kansissa.

KaU

Onko kellään kokemusta korispelien pelaamisella pc:llä, ja tuleeko Nba 2k8:sta pc:lle peliä? Vieläkin kyselisin, että onko kellään tietoa Nba 2k8 ilmestymisestä Psp:lle?

KaU sanoi:
Onko kellään kokemusta korispelien pelaamisella pc:llä, ja tuleeko Nba 2k8:sta pc:lle peliä? Vieläkin kyselisin, että onko kellään tietoa Nba 2k8 ilmestymisestä Psp:lle?

Kokemusta on sitten 2001 version. Kaikkia oon siitä asti pelannu, eli voin sanoo omaavani jonki verran kokemusta... NBA 2K8 ei tule pc:lle. Psp:stä ei mainita äkkivilauksella ainakaan 2k sportsin kotisivuilla.

Nyt on laitettu 2k8 tilaukseen! Niin positiivista palautetta peli on saanut että pakko se on ostaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.