Koripallo.com

NBA Live 08 ja NBA2K8?

pystyy

Vs: NBA Live 08 ja NBA2K8?

gaines sanoi:
nba 2k8 ps 2 versiossa ei ilmeisesti pysty tekee alley-uppia olen yritänyt kaikkea jopa L1 ja ympyrää mutta ei niin ei.
pystyy tekee mut se pitää painaa oikees kohdas jahyväl syöttäjäl muute menee syöttö perseellee

Milläs ottelu määrällä poruukka pelaa ''assoa''?

wein bernaard sanoi:
Milläs ottelu määrällä poruukka pelaa ''assoa''?
27.

CB4

Onko Koponen oikeesti mukana 2k8:ssa? Sittenhän se pitää ostaa pelkästään sen takia ;D

vierAS

Big Smooth sanoi:
Onko Koponen oikeesti mukana 2k8:ssa? Sittenhän se pitää ostaa pelkästään sen takia ;D

Ainakin PS3:lla on...

Big Smooth sanoi:
on myös ps2.

euse

Onko kukaan tietokonepelaaja löytänyt ratkaisua Live 07 tilttailemiseen? Eli kun peli on päättynyt ja yritän palata takaisin otteluvalikkoon niin peli tilttaa kokonaan. Tämä johtuu vistasta, mutta onko siihen mitään ratkaisua? Ihan ok peli muuten, mutta ei oikein pelkkiä harjoituspelejä jaksa pelailla..

D-Howard

euse sanoi:
Onko kukaan tietokonepelaaja löytänyt ratkaisua Live 07 tilttailemiseen? Eli kun peli on päättynyt ja yritän palata takaisin otteluvalikkoon niin peli tilttaa kokonaan. Tämä johtuu vistasta, mutta onko siihen mitään ratkaisua? Ihan ok peli muuten, mutta ei oikein pelkkiä harjoituspelejä jaksa pelailla..

Siihen löysin jonkun ratkaisukeinon netistä mutta enpä muista enää kun pelailen tota 2k8 nykyään. Kannattaa selailla noita englanninkielisiä saitteja (jos ymmärrät :)) .

onko 2k8 ps2 versiossa sitä donkki skabaa?en löydä sitä miistään valikosta

missä? peli-muodossa?

euse sanoi:

Tälläinen juttu korjaa yleensä suurimman osan Vistan aiheuttamista ongelmista:

Klikkaa NBA Live.exeä oikealla hiirenkorvalla, ja valitse Properties/ Ominaisuudet. Valitse Compatibility, ja laita ruksi kohtaan "Run this program in compatibility mode for:". Valitse sitten pudotusvalikosta Windows XP. Tämän jälkeen käynnistä peli normaalisti. En tiedä tarkalleen, mitä valikkojen nimet ovat suomeksi, koska oma Windowsini on englanninkielinen. Kokeilemalla selviää. 8)

jormas sanoi:
sais kyllä lisätä euroliigoja nba-peleihin.

Olen täysin mieltä, tai siis ymmärrän mitä tarkotat, vaikkakin sanot sen ööö hieman jännästi.

alliuup

miten 2k8:ssa tehään alley oop xbox360:llä? ja onko tietoo pystyykö rostereita päivittään boxilla netin kautta?

Tepi

Itse olen entisiä live miehiä. Nyt hommasin kuitenkin 2K8 pleikkari kakkoselle kun sitä on täällä kovasti kehuttu. Olen vasta noin muutamia pelejä pelannut enkä ole löytänyt ratkaisua sille minkä takia onnistuneen layupin tekimien on kovin vaikeaa. Helppojen nostojen onnistumisprosentti on varmaan 30-40%. Kertokaas spesialistit onko tähän jotain kikkaa olemassa miten helpot layupit saa varmemmin sisään?

Ostin eilen ja aloitin juuri assosiationin NBA 2K8:ssa Cavseilla. LeBron James ensimmäisessä pelissä 40/6/5 ja toisessa 22/7/10. Voitot tietenkin. ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.