Koripallo.com

NBA Live 08 ja NBA2K8?

Vs: NBA Live 08 ja NBA2K8?

jos aikoo ps2 hankkia niin silloin ehdottomasti live, jos ps3 tai 360 silloin 2k8

Hööki sanoi:
jos aikoo ps2 hankkia niin silloin ehdottomasti live, jos ps3 tai 360 silloin 2k8

Höpö höpö. Livellä voi heittää vesilintua, en edes käsitä miten joku voi sitä kutsua edes "peliksi"?

KB

Kumpi peleistä kannataa ostaa xbox 360? onko peleissä mitään suuria eroja?

KB sanoi:
Kumpi peleistä kannataa ostaa xbox 360? onko peleissä mitään suuria eroja?

Ei jumankauta... Lue nyt ees yks viesti taaksepäin tätä topiccia, niin tiiät vastauksen. Jotain rajaa tähän touhuun, omia aivoja saa käyttää!

Lukuisten patchien jälkeen live alkaa näyttämään pc:llä pelattavalta. Tästä pelistä en kuitenkaan suostu maksamaan mitään, se on saletti.

mistä näppäimestä tekee 2k8 ps2 alley upin?

Itse en peliä ole pelannut mutta 2k6 ja k7 se tehdään r1, L1 ja ympyrää samaan aikaan painamalla

jompikumpi

Ps3 sanoi:
Onko tietoo kumpi on näyttävämpi ja realistisempi Playstation 3:lle?

Live on graafisesti paljon parempi, mutta hyvin epärealistinen. Itse pidän enemmän livestä juuri hienomman ilmeen takia.

jompikumpi sanoi:
Live on graafisesti paljon parempi, mutta hyvin epärealistinen. Itse pidän enemmän livestä juuri hienomman ilmeen takia.

ilmeellä ei ole mitään väliä jos pelattavuus on paskaa. Itse omistan molemmat kyseiset pelit Xbox360 ja voin sanoo, että kannattaa ehdottomasti hankkia 2k8. Parempi pelattavuus ja realistisempi, eikä se ilmekkään ny nii huono ole. :p

Tam Pere sanoi:
ilmeellä ei ole mitään väliä jos pelattavuus on paskaa. Itse omistan molemmat kyseiset pelit Xbox360 ja voin sanoo, että kannattaa ehdottomasti hankkia 2k8. Parempi pelattavuus ja realistisempi, eikä se ilmekkään ny nii huono ole. :p
mielipide asia ;)

Mun o pakko vaa kysyy et joku jolla o 2k8 nii voisko ottaa kuva koposesta trail blazersissa, haluun nähä miten paljon on panostettu. On jotain kuullu et näyttää tosi laihalt ja tyhmält:D, mut pitää itte nähä

Cissé sanoi:
Mun o pakko vaa kysyy et joku jolla o 2k8 nii voisko ottaa kuva koposesta trail blazersissa, haluun nähä miten paljon on panostettu. On jotain kuullu et näyttää tosi laihalt ja tyhmält:D, mut pitää itte nähä

suosittelen ostaan kyseise peli ja vilkasee (Y)

täytyy muuten sanoa että live on ihan p..ka verratuna 2k8.

pystyykö?

pystyykö 2k8:ssa vaihtamaan pelaajan ikää, kun teen oman pelaajan niin sen ikä on suoraan joku 22-25. Pystyykö sitä vaihtamaan mitenkään?

2K8

ehdottomasti 2k8... oon ite pelannu kumpaakin ja 2k8 oli paljon, paljon, palojon, paljon ja paljon parempi

wein bernaard sanoi:
Eipä muuten tee. Alley oop tehdään L1+ ympyrä.

Nyt on ostos tehty ja kyllä olen tyytyväinen. Todella hyvä peli!

Ostakaa joku tuo live08 xbox360:lle? Tai halvemmalla pääsette kun käytte huomenna hakemassa sen tuolta ulkoroskiksesta. Toi paska on loppu nyt! Isompi morkkis ton ostamisesta kun ruman naisen vierestä heräämisestä.

nba 2k8 ps 2 versiossa ei ilmeisesti pysty tekee alley-uppia olen yritänyt kaikkea jopa L1 ja ympyrää mutta ei niin ei.

Muutenki live 08 tietokoneelle on parempi kuin play stationille...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.