Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

  • Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.

tiesitkö?

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Pc:n ja WII:n versiothan myöhästyvät, WII 12.10 USA ja PC 09.10 USA, eli suomeen kolme päivää myöhemmin luultavasti, muut tulevat ajallaan, XBox, PS3, PSP jne
 
Viestejä
965
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Outsider sanoi:
Kysymys: Ostanko NBA 2K10:n vai NBA LIVE 10:n, vai ostanko kumpaakaan?

- Pelikonsoleina löytyy Acerin tietokone Windows Vistalla varustettuna tai Sony Playstation II
- Toivon pelissä olevan ns. My-Player -mode, jossa voit kehittää yhtä tiettyä pelaajaa tietokoneen ohjaillessa muita kavereita.
- Toinen vaatimus olisi jonkinlainen "Dynasty Mode" tai vastaava, jossa haluamaansa joukkuetta voisi ohjailla useamman kauden putkeen offseasonit mukaan lukien.

Eli, kumpi minun kannattaisi hankkia? Kertokaa te, jotka asiasta enemmän tiedätte.

Viimeksi laitoin siis tälläisen viestin. Nyt olen eri tahojen mielipiteiden tukemana päättänyt hankkia NBA 2K10:n, joten kertokaas, kannattaako minun ostaa peli konsolille PS2 vaiko Windows Vistalla varustetulle tietokoneelle? Onko esimerkiksi keskusmuistilla tai vastaavilla teknisillä seikoilla merkitystä?

EDIT: Eli olen siis ostamassa 2K10:n, en 2K9:ä.
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Outsider sanoi:
Viimeksi laitoin siis tälläisen viestin. Nyt olen eri tahojen mielipiteiden tukemana päättänyt hankkia NBA 2K9:n, joten kertokaas, kannattaako minun ostaa peli konsolille PS2 vaiko Windows Vistalla varustetulle tietokoneelle? Onko esimerkiksi keskusmuistilla tai vastaavilla teknisillä seikoilla merkitystä?
PS2 peli on melkein samanlainen, kuin 2K6. Heittotyylejä vain enemmän ja tyylikkäämpiä donkkeja.
 
Viestejä
953
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Outsider sanoi:
Viimeksi laitoin siis tälläisen viestin. Nyt olen eri tahojen mielipiteiden tukemana päättänyt hankkia NBA 2K10:n, joten kertokaas, kannattaako minun ostaa peli konsolille PS2 vaiko Windows Vistalla varustetulle tietokoneelle? Onko esimerkiksi keskusmuistilla tai vastaavilla teknisillä seikoilla merkitystä?

EDIT: Eli olen siis ostamassa 2K10:n, en 2K9:ä.

Riippuu ihan siitä millainen kone sulla on. Mitä parempi niin sitä sulavammat ja paremmat grafiikat ja peli pyörii paremmin. Nettipeli toimii luultavasti paremmin kuin pleikka 2:sen vastaavaa ja ainakin peli seuraa löytyy helpommin.
Pleikka 2 versiosta voi olla karsittu jotain pelimuotoja/ominaisuuksia pois, koska kyseessä on "edellisen sukupolven konsoli" joten peliin ei mitä luultavimmin ole käytetty kauheasti aikaa. Tämä on vain arvailua, mutta varmasti Internet löytää vastauksen tähän(kin).
 

Koripalloanalyytikko #1

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Pleikka2:lla tai PC:llä ei vaikuta näitä urheilupelejä edes pelata...
 

HuuliVeikko

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Muutamassa verkkokaupassa ilmestymispäivä on PS3 ja 360-versioilla muuttunut 15.10 :-\
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Tuli juuri Puolenkuun peleiltä s-postia,

"Valitettavasti maahantuojan paketti viivästyi eikä ehdi tällä viikolla meille, toimitus siis tapahtuu ensiviikon alkupuolella. Pahoittelut ikävästä viiveestä."

Eli aikasintaan tiistaina on tulossa :'(

Ps. Ei olla yksin tämän kanssa, Ruotsissa on viivästynyt myös viikolla!
 
Viestejä
965
Vs: Nba live 10 ja 2k10

S13M sanoi:
Riippuu ihan siitä millainen kone sulla on.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/275196#totsikko

Tuossa olisi noita teknisiä tietoja jos joku viitsii vilkaista ja katsoa riitääkö suorituskyky pelin pyörittämiseen, itse kun en näistä asioista mitään ymmärrä. Kiitos vaivautuville.
 

dounk

Vs: Nba live 10 ja 2k10

olisiko kellään linkittää 2k10:stä ps2 videota?
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

dounk sanoi:
olisiko kellään linkittää 2k10:stä ps2 videota?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VQ9Lx5NJckY&feature=related[/youtube]

Jos tuollainen kelpaa.
 

LilyAllen

Vs: Nba live 10 ja 2k10

No pelaallaan vielä demoa sen aikaa sitten... :(
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Onko demo milloin playstation3? Vai onko jo?
 

pöölö

Vs: Nba live 10 ja 2k10

no eiköhän se demo ole jo, kun peli on jo julkaistu jenkeissä ja huomenna myös euroopassa
 

LilyAllen

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Hullued sanoi:
Onko demo milloin playstation3? Vai onko jo?

Demo löytyy PS3:lle. Ei ole kuin Amerikan Storen puolella.

Ja siis jos sinne haluaa, niin tee toinen käyttäjä PS3:lle, teet sille tunnukset PSNetworkkiin ja laitat että olet jenkeistä ja pääset jenkkien storeen sitten kiinni.
 

ei kokemusta

Vs: Nba live 10 ja 2k10

LilyAllen sanoi:
Demo löytyy PS3:lle. Ei ole kuin Amerikan Storen puolella.

Ja siis jos sinne haluaa, niin tee toinen käyttäjä PS3:lle, teet sille tunnukset PSNetworkkiin ja laitat että olet jenkeistä ja pääset jenkkien storeen sitten kiinni.
onko demo ilmainen
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Meinas muuten äsken tulla iltabisset nenän kautta näppäimistölle kun katselin panvisionin sivuilta josko olisi julkaisupäivä muuttunut. No, siellähän seisoi 30.10.09....onneksi hetken ihmettelyn jälkeen huomasin klikanneeni wii version tiedot auki, huhhuh ;D
 
Viestejä
16 284
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Tuossapa NBA 2K10 gameplaytä PS2:lla:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UCAknJDWCtQ[/youtube]
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Siitä sitten Tamperelaiset Pirkkalaa kohti. On kaksi peliä hyllyssä xbox versioina http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10403
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös