Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

  • Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

En tiedä, että liittyykö tämä nyt tänne, mutta...

Pelasin tänään tuota 2K6-peliä. Siinä tuli tänään Dwyane Wadelle kuudes virhe ja FOULED OUT, niin Wade jatkoi ja lähti suihkuun vasta seitsemännestä virheestä. Kuinka on mahdollista, että pelissä on näinkin suuri bugi mahdollinen? Pienet bugit ovat toki yleisiä esim. pallo menee koriin, mutta ei hyväksytä ja peli jatkuu jne... Mutta mites tämä?
 
Viestejä
314
Vs: Nba live 10 ja 2k10

No mulla käyny sama 2kkasissa ja siinä Julius Erving meni 11. virheestä vaihtoon mutta sai vielä halutessaan takasi.
 
Viestejä
1 177
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Hullued sanoi:
En tiedä, että liittyykö tämä nyt tänne, mutta...

Pelasin tänään tuota 2K6-peliä. Siinä tuli tänään Dwyane Wadelle kuudes virhe ja FOULED OUT, niin Wade jatkoi ja lähti suihkuun vasta seitsemännestä virheestä. Kuinka on mahdollista, että pelissä on näinkin suuri bugi mahdollinen? Pienet bugit ovat toki yleisiä esim. pallo menee koriin, mutta ei hyväksytä ja peli jatkuu jne... Mutta mites tämä?

Todella pieni bugi ottaen huomioon, kuinka vanha tuo peli on.
 
Viestejä
2 257
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Suurimmat bugit 2K9:ssä ovat goaltending, mikä oli pakko ottaa pois päältä kun sen takia hävisin muutaman pelin ja toinen mikä tulee harvemmin on että omalta joukkueelta puuttuu viimeisen jakson pisteet kokonaan ja näin usein tulee tappio.
Nämäkin bugit mukaanlukien 2K-sarja on valovuoden edellä liveä. Itsellä on nyt ollut 2k8 ja 2k9 xbox360:lla ja olen ollu tyytyväinen. Liveä tuli pelattua jostain 95 asti kun pc:lle ei tuolloin 2k-sarjaa ollut saatavilla.
 
Viestejä
1 177
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Onko Nba 2k10 demo vielä ilmestynyt ladattavaksi?? Live siellä näyttää olevan mutta missäs 2k
 
Viestejä
2 348
Vs: Nba live 10 ja 2k10

XBoxille on olemassa, ja se on ladattavissa XBox livessä kaiketi, joku siitä kertoikin täällä aikaisemmin, jos selailee takasin päin keskustelua
 
Viestejä
1 177
Vs: Nba live 10 ja 2k10

pilipali sanoi:
XBoxille on olemassa, ja se on ladattavissa XBox livessä kaiketi, joku siitä kertoikin täällä aikaisemmin, jos selailee takasin päin keskustelua

Entä ps3
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

jeesjees sanoi:
toinen mikä tulee harvemmin on että omalta joukkueelta puuttuu viimeisen jakson pisteet kokonaan ja näin usein tulee tappio.
En ole tavannutkaan tuota bugia, vaikka pelaankin 2K9? Tuo on jo aika mullistavaa.
 
Viestejä
1 511
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Msoft maksoi 2k:lle demosta ja siksi se julkaistiin xboxille aikaisemmin. Sony vaan päätti että demo ulos vasta ens viikolla pspgon ja uncharted 2 takia.
 
Viestejä
97
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Hullued sanoi:
En ole tavannutkaan tuota bugia, vaikka pelaankin 2K9? Tuo on jo aika mullistavaa.


Itsekin olen törmännyt tähän bugiin, joka on kyllä todella vituttavaa, kun näkeekin,että hävinny pelin! Tosin mulla on ps2 niin en ihmettele,että tämmösiä bugeja on, kun on niin paska konsoli.
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

BasketB sanoi:
Itsekin olen törmännyt tähän bugiin, joka on kyllä todella vituttavaa, kun näkeekin,että hävinny pelin! Tosin mulla on ps2 niin en ihmettele,että tämmösiä bugeja on, kun on niin paska konsoli.
Vanha XBOX on parempi, kuin pleikka kakonen.
 
Viestejä
2 257
Vs: Nba live 10 ja 2k10

BasketB sanoi:
Itsekin olen törmännyt tähän bugiin, joka on kyllä todella vituttavaa, kun näkeekin,että hävinny pelin! Tosin mulla on ps2 niin en ihmettele,että tämmösiä bugeja on, kun on niin paska konsoli.
Tämä on onneksi todella harvinaista, sanotaanko 1 pelissä 50:stä, eikä taida olla konsolista kiinni itsellä on xbox360. Paljon pahempi on tuo goaltending bugi.
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Tuossa lueskelin vähän 2k sportsin foorumeita.

My Player modessa on havaittu sellainen bugi, että kun Darft Combinessa kehitetty pelaaja varataan NBA:han ja varannut seura ei teekkään sopimusta, mutta toinen seura poimii pelaajan listoilleen. Tällöin pelaajan luoma jannu kertaantuu ja on kahdessa joukkueessa samaan aikaan, esim. Bullsseissa (varannut joukkue) ja Kingseissä (poiminut joukkue). Pelaaja pystyy hallitsemaan vain poimineessa joukkueessa olevaa jannua, mutta tilastot ovat silti yhdet ja samat. Eli Kingseissä pelaaja tekee 20 pistettä ja Bullseissa CPU tekee pelaajan luomalla jannulla 0 pistettä, keskiarvoksi tulee 10.

Toinen bugi on, että ilman Draft Combinella aloitettua My Playeriä ei modesta voi muuttaa erän pituutta, joka on säädetty viiteen minuuttiin. Draft Combinen pelattuaan voi sieltä säätää erän pituutta ja täten se siirtyy myös My Playeriin. Erän pituus vaikuttaa suoraan statseihin ja ne eivät ole siis realistisesti verrattavissa muuhu liigaan kun sim erien pituudet ovat 12min. Esim. jos pelaat Lakersissä 5min erillä, niin seurakaverisi Kobe tekee n. 15ppg, eikä hän pääse edes all-stras weekendille. Plus pelaaja ei itse voi voittaa ikinä MVP:tä ja muita palkintoja.

Hyvä uutinen on se, että näihin bugeihin tulee heti päivitystä kunha peli tulee ulos jenkeissä (6.10) ja sitä myöten 2k saa serverit pystyyn. Eli täällä euroopassa kannattaa heti luoda yhteys 2k palvelimiin ja antaa koneen imutella päivityksiä.
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

IGN.com antoi arvostelussaan pelille kouluarvosanaksi 8.5, mikä on ilmeisen hyvä arvosana tunnetusti tiukoilta IGN:n arvostelijoilta, jotka paneutuvat välillä liiankin paljon pieniin bugeihin artikkeleissaan.

http://xbox360.ign.com/articles/103/1031712p1.html

http://xbox360.ign.com/dor/objects/14293226/tba-nba-2k10/videos/nba2k10_vdr_v2.html
 

Koripalloanalyytikko #1

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Miten oli linjassa NBA 2K9:n ja NBA 2K8:n saamiin kouluarvosanoihin?
 
Viestejä
1 063
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
Miten oli linjassa NBA 2K9:n ja NBA 2K8:n saamiin kouluarvosanoihin?

Samoja 8.3-8.6 välillä nekin. Eikä IGN:n arvostelijat kovin tiukkoja ole, koska IGN yrittää antaa mahdollisimman hyviä arvosanoja, että pääsevät siihen pelin kanteen mainostamaan itseään tai itse plein sisälle. Se on IGN strategia monissa ison rahan hittipelissä.
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Scarface2 sanoi:
Samoja 8.3-8.6 välillä nekin. Eikä IGN:n arvostelijat kovin tiukkoja ole, koska IGN yrittää antaa mahdollisimman hyviä arvosanoja, että pääsevät siihen pelin kanteen mainostamaan itseään tai itse plein sisälle. Se on IGN strategia monissa ison rahan hittipelissä.

Tuo on kyllä totta, mutta joskus tulee vaan sellainen olo artikkeileita lukiessaan, että paneutuvat enemmän huonoihin asioihin kuin niihin hyviin. Ja varsinkin uudistusten kohdalla kaivetaan huonot asiat esiin. Ihan hyvä kyllä, että puhutaan ongelmista, mutta välillä jää varjoon uudistusten hyvät puolet.
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Tuolta lisää juttua http://www.operationsports.com/review.php?id=502

Vittu hajoaa pää jos maahantuoja sössii perjantain julkasun :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös