Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

• Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Nba live 10 ja 2k10

$treetballer sanoi:
Tämä selvä.

Ja konsolina on xbox360.

Boxille päivitys on jo tullut! Oletko imuttanut? Jos et, niin yhdistä Boxisi nettiin, kone hoitaa loput, vastaat vain muutamaan kysymykseen "yes". Jos olet, niin lataa/tee pelaajasi, mene options---->presentation, skrollaa alas, sieltä löytyy "minutes" tjn

?10

tarkemmin noista päivityksistä? en minä ole ainakaan saanut minkäänlausta infoa pelissä?

?10 sanoi:
tarkemmin noista päivityksistä? en minä ole ainakaan saanut minkäänlausta infoa pelissä?

Alla oleva siis XBOXlle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vielä kerran: Yhdistä boxisi nettiin, luo live-profiili (jos sitä et ole vielä tehnyt), käynnistä peli, peli ottaa yhteyttä 2k:n servereille ja Microsoftin palvelimille, 2k:lta tulee rosteri yms. päivitykset ja Mircosoftilta tulee pelilaajennukset, josta siis tässä päivityksessä on kyse. Pävityshän ei itsessään ole iso, n. 4mb, sillä sehän on vain pelkkää koodia. Voiko olla käynyt niin, että olet huomaamatta jo imuttanut päivityksen? Mä en näe mitään mahdollisuutta, että päivitys voisi mennä ohi keneltäkään, jolla kone on yhdistetty INTERNETTIIN ja, joka on luonut LIVE-PROFIILIN.

Enempää ei pysty auttamaan......

juujuu

tai no, vittuako minä enää nillä päivityksillä teen kun boxi kuoli.

Kellään hajua PC version päivityksistä?

Timi sanoi:
Alla oleva siis XBOXlle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vielä kerran: Yhdistä boxisi nettiin, luo live-profiili (jos sitä et ole vielä tehnyt), käynnistä peli, peli ottaa yhteyttä 2k:n servereille ja Microsoftin palvelimille, 2k:lta tulee rosteri yms. päivitykset ja Mircosoftilta tulee pelilaajennukset, josta siis tässä päivityksessä on kyse. Pävityshän ei itsessään ole iso, n. 4mb, sillä sehän on vain pelkkää koodia. Voiko olla käynyt niin, että olet huomaamatta jo imuttanut päivityksen? Mä en näe mitään mahdollisuutta, että päivitys voisi mennä ohi keneltäkään, jolla kone on yhdistetty INTERNETTIIN ja, joka on luonut LIVE-PROFIILIN.

Enempää ei pysty auttamaan......

Timi sanoi:
Ok, eli onko muille 360 käyttäjille käynyt seuraavaa? Eli, pelailin My Playeriä ja pääsin NBAhan. Ok, hyvä homma, mutta kolmen pelin jälkeen huomasin, että aikasemmin pelatuista otteluista oli tulokset muuttuneet, 4. jakso oli tyyliin 15-0 toiselle joukkueelle tai 0-0 jne. Pelaajien tilastoihin tuo ei vaikuta, mutta joukkueen recordiin kylläkin. Olen voittanut oikeasti 3 peliä, mutta recordi on 1-4. Ennen viimeistä ottelua katsoin kalenterista, että edellinen ottelu päättyi 87-76. Aloitin uuden ottelun, jonka aikana nba today näytti edellisen ottelun tuloksen, 55-60, pelin pelattuani tarkistin kalenterin ja sinnekin oli tämä aikaisempi ottelu muuttunut tulokseski 55-60 neljännen jakson päättyessä 0-0. Prkl, todella ärsyttävää.

Toivottavasti ei ole yleinen ongelma ja tämä on vain minulla, joka korjaantuu esim. aloittamalla uusi My Player tai jopa vain sammuttamalla boxi hetkeksi ja lataamalla My Player uudestaan. Vai olenko vain optimisti?
Itsellä ei ole vielä tuota uusinta peliä, mutta ainakin 2k8 ja 2k9 tekee tuota samaa ajoittain assocation-modella pelattaessa. Ei tosin noin usein, ehkä pari kolme kertaa kauden aikana, on kyllä ärsyttävä bugi. Mitenkäs tämä parin edellisen pelin ärsyttävin homma eli goaltending pelittää tässä uusimmassa versiossa? Vieläkö tulee goaltending vihellyksiä levypallotilanteissa?

jeesjees sanoi:
Itsellä ei ole vielä tuota uusinta peliä, mutta ainakin 2k8 ja 2k9 tekee tuota samaa ajoittain assocation-modella pelattaessa. Ei tosin noin usein, ehkä pari kolme kertaa kauden aikana, on kyllä ärsyttävä bugi. Mitenkäs tämä parin edellisen pelin ärsyttävin homma eli goaltending pelittää tässä uusimmassa versiossa? Vieläkö tulee goaltending vihellyksiä levypallotilanteissa?

Juu, olen huomannut edellisissä versioissa tuon saman.

Goaltending oli kyllä pirullisen ärsyttävä bugi, eikä viitsinyt kuitenkaan ottaa sitä pois päältäkään. Uudessa versiossa tämä on korjattu, eikä enää tarvitse varoa, että millä hetkellä levyriin nousee.

PC:n päivityksistä ei ole tietoa!

booris

Timi sanoi:
Juu, olen huomannut edellisissä versioissa tuon saman.

Goaltending oli kyllä pirullisen ärsyttävä bugi, eikä viitsinyt kuitenkaan ottaa sitä pois päältäkään. Uudessa versiossa tämä on korjattu, eikä enää tarvitse varoa, että millä hetkellä levyriin nousee.

PC:n päivityksistä ei ole tietoa!

Eipä muuten ole tässä uudessa korjattu tuota bugia. Samanlailla vihelletään laskevaa.....aivan v*tun ärsyttävää.

booris sanoi:
Eipä muuten ole tässä uudessa korjattu tuota bugia. Samanlailla vihelletään laskevaa.....aivan v*tun ärsyttävää.

Whoat?!?

En ole kertaakaan törmännyt tohon. Takana kuitenkin lukemattomia otteluita, sekä Associationissa että My Playerissä.

2k9:ssä tuota tuli jatkuvalla syötöllä ja pahimmillaan ratkaisi otteluita ja vei peli-ilon pois. Ei kyllä ole 2k10:ssä, tästä olen satavarma, vaikka paljon muita bugeja onkin/on ollut!

Hai

Timi sanoi:
Whoat?!?

En ole kertaakaan törmännyt tohon. Takana kuitenkin lukemattomia otteluita, sekä Associationissa että My Playerissä.

2k9:ssä tuota tuli jatkuvalla syötöllä ja pahimmillaan ratkaisi otteluita ja vei peli-ilon pois. Ei kyllä ole 2k10:ssä, tästä olen satavarma, vaikka paljon muita bugeja onkin/on ollut!
Kyllä itelläki niitä tuli koko ajan. Oli pakko taas vaihteeksi ottaa toi Goaltending pois ku ei pelistä tullut yhtään mitään!!
Sitä en tiedä että onkos konsoleiden välillä eroa kun itsellä on kuitenkin PS3??

Nyt tässä olen kaverilla pelannut 2K10 pelialustana PS2. Grafiikka samanlainen, kuin edellisissä 2K-peleissä kakosella, mutta pelaajien liikkuvuus parantunut. Seuraillaan tilannetta.

Marsu sanoi:
Kyllä itelläki niitä tuli koko ajan. Oli pakko taas vaihteeksi ottaa toi Goaltending pois ku ei pelistä tullut yhtään mitään!!
Sitä en tiedä että onkos konsoleiden välillä eroa kun itsellä on kuitenkin PS3??

No, ei jumal*uta. Onse vallan merkillistä.

Millaisissa tilanteissa tarkalleen sulla tulee goaltending? Olisko mahdollisesti kyse Basket interference'stä? Noitahan toki tulee, varsinkin hyökkäyspäässä jos hyökkäylevyjä repii kun pallo on vielä renkaassa.

goaltendingiä ja sitä interferenceä tulee ja tosi paljo. saako sitä mitenkää pois my player modessa?

Hai

Timi sanoi:
No, ei jumal*uta. Onse vallan merkillistä.

Millaisissa tilanteissa tarkalleen sulla tulee goaltending? Olisko mahdollisesti kyse Basket interference'stä? Noitahan toki tulee, varsinkin hyökkäyspäässä jos hyökkäylevyjä repii kun pallo on vielä renkaassa.
Puolustuspäässä kun ottaa levarin aivan korin vierestä, siis kun pallo on esim just kierehtäny renkaasta ulos. Vitutti vaan hieman Lakersilla kun Gasolille noita tuli vähintään 5/game.

Ja noita Basket interference:ä tulee kans ihan pirusti... Mulla ainakin molempia tulee ihan samalla lailla kuin 2K9:ssä.

ottaa pois

Marsu sanoi:
Puolustuspäässä kun ottaa levarin aivan korin vierestä, siis kun pallo on esim just kierehtäny renkaasta ulos. Vitutti vaan hieman Lakersilla kun Gasolille noita tuli vähintään 5/game.

Ja noita Basket interference:ä tulee kans ihan pirusti... Mulla ainakin molempia tulee ihan samalla lailla kuin 2K9:ssä.
Tuon goaltendingin saa ainakin asetuksista pois. Itse otin pois, sillä sen verta ärsyttävää se on. Mielummin tulee pelissä yksi laskeva palllo blokki(harvinainen) kun 5 levypallo tilanteen goaltendingiä.

.C.

Marsu sanoi:
Pc:lläkin oli tisellä sama ongelma, mutta helpotti, kun annoin koneen pelata levypallotilanteet. Esim vaparissa en koskaan ohjannut korin lähellä olevaa pelaajaa, vaan esim takamiestä.

nyt sitte tuli ps3 patchi!!! peli vaikeutuu samalla kun lisää erän pituuksia. 8 min erät ei riitä realistisiin numeroihin. toivottavasti 9 riittää sillä 10 en jaksa pelata:D

Pöö12

stoneddd sanoi:
nyt sitte tuli ps3 patchi!!! peli vaikeutuu samalla kun lisää erän pituuksia. 8 min erät ei riitä realistisiin numeroihin. toivottavasti 9 riittää sillä 10 en jaksa pelata:D

Osaatko sanoa kuinka paljon päivitys paranti pelikokemusta? Ja mitä kaikkea tämä päivitys oikeastaan paransi? On nimittäin harkinnassa, että ostaisin ps3:lle nba 2k10..

Kova tyyppi

Koripalloanalyytikko#1 tietaa vähemmän nbasta ku mä . se vois kysyy multa pari nnba kysymystä jos se uskaltaa.

Pöö12 sanoi:
Osaatko sanoa kuinka paljon päivitys paranti pelikokemusta? Ja mitä kaikkea tämä päivitys oikeastaan paransi? On nimittäin harkinnassa, että ostaisin ps3:lle nba 2k10..

huomattavasti mukavempi pelata eikä peli oo yhtään niin bugista ku oli ennen päivitystä. (ja boobieki voi ruveta pelaan my playeria.)

Status
Viestiketju on suljettu.