Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

• Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Nba live 10 ja 2k10

stoneddd sanoi:
(ja boobieki voi ruveta pelaan my playeria.)

Alotin uudestaan koko homman sillä se oli pachen latauksen jälkeen poistunut. Nyt Phillyn Nba:ssa athletic pointti ovrl 46 :-\ Kaksi peliä takana 12/3/6 ja 10 mpg eiköhän kohta pääse jo parempaan rooliin :D

Kova tyyppi sanoi:
Koripalloanalyytikko#1 tietaa vähemmän nbasta ku mä . se vois kysyy multa pari nnba kysymystä jos se uskaltaa.
Mikä on nnba? Missä Gerald Green pelaa?

spuge

Online-liigaa PC pelaajille? Täs ois yksi innokas! Jos pelaajia löytyis vois ruveta järkkäilee!

spuge sanoi:
Online-liigaa PC pelaajille? Täs ois yksi innokas! Jos pelaajia löytyis vois ruveta järkkäilee!

Mä lähen mukaan, kunhan nyt vaan sais sen päivityksen ekana!!

spuge sanoi:
Mukana...
Patchia odotellessa, huhujen mukaan julkaistaisiin jo tällä viikolla.(perjantai)

Osaakos joku sanoa kun mulla tossa Career modessa se 2k insider sanoo koko ajan, että nämä joukkueet ovat kiinostuneita sinusta ja oletko valmis ottamaan uuden askeleen blaa blaa mutta mitään ns. listaa ei ilmesty mistään mistä voisi näitä tarjouksia hyväksyä yms? Dallas otti D liigasta pelaamaan ja muistelen että siinä oli joku 10 matsin sopimus, mutta on noita nyt enemmän ollu jo ku 10 :D

Mr.Bean sanoi:
Osaakos joku sanoa kun mulla tossa Career modessa se 2k insider sanoo koko ajan, että nämä joukkueet ovat kiinostuneita sinusta ja oletko valmis ottamaan uuden askeleen blaa blaa mutta mitään ns. listaa ei ilmesty mistään mistä voisi näitä tarjouksia hyväksyä yms?

niinpä tietaakö kukaa?

Kyrsii pelata siellä Maveriksissa koko ajan :D

Koripalloanalyytikko #1

Aloitimme kaverin kanssa 29 pelin Seasonin vääntämisen kahteen pekkaan, hän pelaa SF ja minä PG. Fantasydraftilla mentiin, joukkueeksi Cavs ja erän mitaksi 5 min.

Kokoonpanon osalta draftattiin vain aloitusviisikko, muille oli ihan sama:

PG - Steve Nash
SG - Larry Hughes
SF - LeBron James
PF - Zach Randolph
C - Marcus Camby

Isot miehet imuroimaan levareita, Z-Bo ei ole hyvä puolustaja mutta levarit ovat arvosanalla A. Hughes pakiksi ja pehmittikin heti ensimmäisessä matsissa Dwyane Waden 8 pisteeseen. LeBron 23 täppää ja 3 syöttöä, itse nakutin Nashilla 15p/3l/9s. Toinen peli meni täysin metsään, ei kummallekaan mainittavia tilastoja, mutta kolmannessa pelissä Phoenixia pataan ihanasti toistakymmentä täppää eroa tulostaululle. Nash syttyi pelissä tuleen, pitäen Cavsit mukana LeBronin ollessa täysin jäässä. Ratkaisevalla neljännellä neljänneksellä tasatilanteessa repaistiin sitten lopullinen ero. LBJ lopulta 13p/6a ja Nash huikeat 32p/4a. :D

Tästä on hyvä jatkaa seuraavalla kerralla.

Donovan McNabb

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
Aloitimme kaverin kanssa 29 pelin Seasonin vääntämisen kahteen pekkaan, hän pelaa SF ja minä PG. Fantasydraftilla mentiin, joukkueeksi Cavs ja erän mitaksi 5 min.

Kokoonpanon osalta draftattiin vain aloitusviisikko, muille oli ihan sama:

PG - Steve Nash
SG - Larry Hughes
SF - LeBron James
PF - Zach Randolph
C - Marcus Camby

Isot miehet imuroimaan levareita, Z-Bo ei ole hyvä puolustaja mutta levarit ovat arvosanalla A. Hughes pakiksi ja pehmittikin heti ensimmäisessä matsissa Dwyane Waden 8 pisteeseen. LeBron 23 täppää ja 3 syöttöä, itse nakutin Nashilla 15p/3l/9s. Toinen peli meni täysin metsään, ei kummallekaan mainittavia tilastoja, mutta kolmannessa pelissä Phoenixia pataan ihanasti toistakymmentä täppää eroa tulostaululle. Nash syttyi pelissä tuleen, pitäen Cavsit mukana LeBronin ollessa täysin jäässä. Ratkaisevalla neljännellä neljänneksellä tasatilanteessa repaistiin sitten lopullinen ero. LBJ lopulta 13p/6a ja Nash huikeat 32p/4a. :D

Tästä on hyvä jatkaa seuraavalla kerralla.

5 minsan erät. Pateettista.

Koripalloanalyytikko #1

Pateettista luulla, että kaverin kanssa jaksaa jauhaa jotain normimittaisia eriä tai kausia. Yksinpelillä nämä Association-tykitykset 12 minuutin erillä.

Mr.Bean sanoi:
Osaakos joku sanoa kun mulla tossa Career modessa se 2k insider sanoo koko ajan, että nämä joukkueet ovat kiinostuneita sinusta ja oletko valmis ottamaan uuden askeleen blaa blaa mutta mitään ns. listaa ei ilmesty mistään mistä voisi näitä tarjouksia hyväksyä yms? Dallas otti D liigasta pelaamaan ja muistelen että siinä oli joku 10 matsin sopimus, mutta on noita nyt enemmän ollu jo ku 10 :D

niin voiko joku sanoa mitään koskaan tähä aiheeseen liittyvää?

stoneddd sanoi:
niin voiko joku sanoa mitään koskaan tähä aiheeseen liittyvää?

No, mitä tohon nyt voisi sanoa?

Kaikilla on sama juttu..........

Koripalloanalyytikko #1

Assossa alkaa löytyyn oikeat säädöt gameslidereihin. Bulls kaatui kotona 106-96. LeBron 34/6/7, Mo Williams 16/10, Shaq 10/11 ja Hickson penkiltä 10/5. Delonte Westiltä hyvä allaroundpeli 12/6/5 tehoin. Realismia!

Timi sanoi:
No, mitä tohon nyt voisi sanoa?

Kaikilla on sama juttu..........

Toivotaan vaan, että joku keksii vastauksen tai sitte tuo vaan on joku bugi :) Ois kyllä kiva päästä vaihtamaan joukkuetta vaikka äijä pelaskin parhaan matsinsa äsken Dallasissa :D

Sain "ylennyksen" Sixth Maniksi ja pelasin Phoenixia vastaan 20/10/5/2/2 Teammate grade A+ ja tuon matsin jälkeen tipuin takaisin role playeriksi. Mitä vittua?

Onks sulla ollu alusta asti sama NBA tiimi vai ootko saanu noita tarjouksia

Status
Viestiketju on suljettu.