hamahakkimies sanoi:Henry Abbottin näkemyksiä Donaghyn kirjan totuudenmukaisuudesta:
http://espn.go.com/blog/truehoop/post/_/id/11340/tim-donaghys-claims-on-trial
Lyhyesti sanottuna: ainakaan Donaghyn väitteet "toimivista sisäpiiritietoon perustuvista vedonlyöntistrategioista" eivät kestä tilastollista analyysia. Itse asiassa kaverin tarjoamilla vinkeillä olisi hävinnyt rahaa ko. tarkasteluajanjakson aikana.
Mielestäni tämä saattaa vähän kyseenalaiseen valoon myös sällin muiden väitteiden uskottavuuden.
Ensi torstaina, tänään julkaistiin aikataulu.etsimen_takaa sanoi:Hieman aikainen kysymys, mutta minä päivinä pelataan finaalit?Puolivälieriä jo seurailin vähän, mutta itse välierien kanssa ollut niin paljon päällekkäistä etten ole ehtinyt katsella, joten voisi korjata virheen finaalien alkaessa..
taitaa olla ainoo jos haluat laadukasta toi lp. Ilmaseks hyväl säkäl voi veetlessä olla toi eka puolisko mutta sen jälkeen viimeistään nekin suljetaan.Artp sanoi:Mikä olisi paras keino nähdä ensi yön peli? Jokin laadukas palvelu, vaikka maksullinen. Nba.comin päivän broadband-passi maksaa $20 dollaria -> liikaa. Onko jotain toista palvelua mistä voisi pelin ostaa edullisemmin?
crrc sanoi:"Orlando Magic forward Rashard Lewis says he has been playing with a viral infection"
Selittää ehkä pari asiaa, lehdistötilaisuudessakin tosta vaihdettiin jo pari sanaa.
g sanoi: