Valavuori sanoi:Itse näen noissa logoissa 90-luvun ala-asteen piirrustuskilpailun voittajan ja vuonna 2011 ammattilaisten kanssa yhteistyössä suunnitellun tunnuksen. Kauneus on katsojan silmässä ja joku toinen voi nähdä ihan jotain muuta.
MOBvilko sanoi:No Aleksi on oikeassa siinä, että Viikinki taitaa olla 90 luvulla piirretty (Jekku vois valottaa vähän taustoja)
Vato Loco sanoi:Jani Hiltunen sen muistaakseni raapusteli silloin joskus..
Lähtisin kuitenkin siitä, että 90% korisliigajoukkueiden logoista on hirveitä.
JOEN SUU sanoi:Tärkeintähän ei ole se, miltä nuo locot näyttävät ulkoisesti, vaan se, mitä sieltä sisältä löytyy.....
Ihan sama, millaisia locoja seuroilla on. Itse en ainakaan niitä katsele. Sama onko niitä suunnitellut joku mukamas ammattilainen tai Mikko-viisivuotias.
Jägermeister sanoi:Biisoni on ihan toista kuin entinen korikyhäelmä.
Timi sanoi:Mitä mitä? Vanha, perinteet omaava seura on kyhäelmä? Nykyinen väksisin väännetty Bisons, joka ei nykyisessä kirjoitusasussaan taivu suomalaisten suuhun, on kyhäelmä täynnä muovia. Hyi, paska, huono, yök!
Ja minä taas väitän, että tavalliselle tuularille loimaalaisen koripalloilun imago on herttisen yhdentekevää 8]Timi sanoi:Kyllä minä väitän, että tavallinen tuulari ennemminkin vierastaa Loimaalaisen koripalloilun lippulaivan nykyistä imagoa.
Kirjosieppo sanoi:Ja minä taas väitän, että tavalliselle tuularille loimaalaisen koripalloilun imago on herttisen yhdentekevää 8]