Vs: Loimaa Bisons 2011/12
IFK sanoi:
Utelias ?
Valavuoriko tuon kaiken mahdollisti ?
Ketä on oikeasti taustalla ? Taustaryhmä ? Hallitus ?
Tuskin nua pelaajat kaikkea itse hankkii ?
Ihan vaan uteliaisuudesta.
Jottei totuus unohtuisi, on seuran takana ihan pirusti ihmisiä ja on ollut paljon ennen minua. He ovat tämän kaiken mahdollistaneet ja ovat suurimpia tekijöitä seuran nousuun. Kotisivuilta löytyy osa, osa toimii taustoilla ilman sen kummempaa virallista roolia. Itse lähdin kutsuttuna mukaan auttamaan seuraa asioissa, joista heillä ei ehkä vielä löytynyt tarpeeksi osaamista. Julkisuuden henkilönä Biisonien toimintaa peilataan monesti kauttani, välillä jopa liikaakiin, mutta niin se vaan menee.
Ari Hannula on edustusjoukkueen dynamo ja manageri. Itse kutsun häntä presidentiksi. Marko Toivola & Juha Kojo kantavat oman kortensa kekoon ja ovat joka paikassa samaan aikaan. Junioripuolella on upeita ja sitoutuneita toimijoita kymmeniä. Korikonkareita vuonna 1963 perustamassa ollut Seurahuoneen omistaja on vahvasti mukana ja moni muu. Biisonilauma-nimitys on varsin perusteltu.
Kuriositeettina: Seuran historian ensimmäisissä treeneissä oli 40 ukkoa ja yksi pallo. Kaiken kaikkiaan fantastista sakkia, joille loimaalainen koris on iso juttu. On etuoikeutettu olo olla mukana.
Ps. Ketjun nimen voisi muuttaa Nilan Bisonsiksi. MTV3:n Tulosruutukin näytti sitä käyttävän juuri äsken.