Black_Mamba sanoi:Kobe pelaa tällä hetkellä erittäin hyvin
King James sanoi:Näköjään pitää vielä seurailla peliä, hieman paremmalta näyttää jo.
Samaa mieltä. Onneksi estolista onneksi ja nimimerkit joiden ainoa argumentaatiokeino on "mun suosikeilla on enemmän sormuksia kuin sun suosikeilla" jäävätkin täysin ilman huomiota. Jokaiselle nimimerkille pitää antaa pari kolme mahdollisuutta, yksi kakkosnikki käytti tänään omansa loppuun.
9. päivä tammikuuta asti, eli voi..C. sanoi:Kuinkas kauan tuo leaguepass on ilmaisena? Eli siis voiko näitä myöhäisimpiä pelejä tiirailla huoletta vielä "tänä" iltana?
King James sanoi:Näköjään pitää vielä seurailla peliä, hieman paremmalta näyttää jo.
Samaa mieltä. Onneksi estolista onneksi ja nimimerkit joiden ainoa argumentaatiokeino on "mun suosikeilla on enemmän sormuksia kuin sun suosikeilla" jäävätkin täysin ilman huomiota. Jokaiselle nimimerkille pitää antaa pari kolme mahdollisuutta, yksi kakkosnikki käytti tänään omansa loppuun.
Mokeski sanoi:Olen ehkä hiukan vanhan liiton mielipiteen edustaja, kun puhutaan siitä voiko pointti olla joukkueensa paras korintekijä. Mielestäni ei, sillä jos hyökkäyksiä joissa pallo ei käy kertaakaan muiden pelaajien käsissä tulee usein, katoaa niiltä muilta vääjämättä minkäänlainen tuntuma hyökkäyspään pelaamiseen. Ja kun hyökkäyksessä ei saa kosketuksia, ei tee aina mieli puolustaakaan jne. Noh, allekirjoituksessani on "täydellinen pelinrakentaja".
Toisin sanoen, olen erittäin positiivisesti yllättynyt siitä, että nuori MVP, jolla on kaikki mahdollisuudet jahdata ties mitä ennätyksiä, tekee itsestään vielä arvokkaamman joukkueelleen ja "vähemmän tärkeän itselleen".
Silti toivoisin esim. Westbrookin tekevän saman valinnan ennemmin, sillä varasin Rosen fantasyjoukkueeseeeni...
King James sanoi:Goldilocksilta pitää nähdä hieman enemmän, mutta Lakersille olisi tärkeää saada rotaatiominuutteja myös näitä Ebankseilta ja muilta vastaavilta.