Koripallo.com

Paras Juniorivalmentaja ???

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikös Pieti ole aika nuori valmentaja? Ja nyt jo kuitenkin hyvä. Eli siinä on tulevaisuuden huippuvalmentaja..

DD-11

paras valmentaja on kyl Nenad Stefanovic koska on ite pelannu ja käyny kouluja jugoissa ja jengeissä
valmentaa honka 88sii

mä oon ihan samaa mieltä!

siel on ehkä vähän parempi valmennuksen taso ku suomes ;)

k

DD-11 sanoi:
paras valmentaja on kyl Nenad Stefanovic koska on ite pelannu ja käyny kouluja jugoissa ja jengeissä
valmentaa honka 88sii
täysin samaa mieltä

topolainen

Mikko Larkas, topo 88 on ainaki rennoin valkku..
läppää lentää koko ajan ;D

DD-11

Paras on Nenad Stefanovic
Onko kukaa käyny kouluja Yugoslaviassa entä jenkeissä kato taso on erillainen täällä ku jenkeissä ja yugoissa
jos joku on eri mieltä vastaa tähän viestiin

jupe

Mun valmentajani on maailman paras!
Se kannustaa tekemään asioita, mitä me ei koskaan kuvitelluukkaa et osattais. Se antaa vastuuta niinku jakaa sitä.
Se on kohentanu munki itsetuntoa aivan mielettömästi! En voisi toivoa parempaa valmentajaa!
Kiitos!
Tästä tyypistä sais monet valkut ottaa mallia! :)

masu2 sanoi:
valmentaa honka 88sii
KYLLÄ!!! Harri jokela *****

harri niskanen on ykkönen!(älkää uskoko mua)

dfhdfh

sdg sanoi:
Antti Koskelainen
todellakin!!!
siin on kunnon asenne valmennukseen. panostaa oikeen kunnol siihen.
harmi et ei enää oo ens kaudella valmentamas...

benkku on paras juniori valmentaja!!!!! Valmentaa 87.mj:ta!!! ja juoksuttaa tarpeeksi viivoja!!!

masu2 sanoi:
Paras on Nenad Stefanovic
Onko kukaa käyny kouluja Yugoslaviassa entä jenkeissä kato taso on erillainen täällä ku jenkeissä ja yugoissa
jos joku on eri mieltä vastaa tähän viestiin
Ei voi olla todellista..! Koripallokulttuuri ko. maissa on hieman erilaista kun meidän kotosuomessa. Vaikka on käynyt kouluja/valmentanut miehiä yugoissa, ei samoja juttuja ja tapoja voi käyttää suomalaisiin junnuihin. Esim: Kuinka monella Hongan junnulla on säilynyt peli-ilo, joka on kuitenkin tosi tärkeää tuon ikäisissä..?

Status
Viestiketju on suljettu.