Koripallo.com

Paras Juniorivalmentaja ???

Status
Viestiketju on suljettu.

Ernielle!

Oikeessa oot! Esim. Marika Vilanen pilaa muiden tulevaisuuden suunitelmia koriksessa! Sen verran hullu on......... ;D

hongan pelaaja

kyl mä tiiäa et meil hongas ainaki 88 pojissa ei oo menny peli ilo ja meihin käytetään ulko maalaista valmennus tyyliä
ja eiks se oo kuitenki kivaa et treeneissä treenataa kunnol ja sit matsis on helppo pelata
eihän sekää oo kivaa et menee ouluun pelaa ja hävii sen ottelun
ja koriksest täytyy pitää et sitä voi pelata
mun mielest koris ei oo enää sellast leikkii B-pojissa
pitää jaksaa tehä duunii

[quote author=Ernie
Ei voi olla todellista..! Koripallokulttuuri ko. maissa on hieman erilaista kun meidän kotosuomessa. Vaikka on käynyt kouluja/valmentanut miehiä yugoissa, ei samoja juttuja ja tapoja voi käyttää suomalaisiin junnuihin. Esim: Kuinka monella Hongan junnulla on säilynyt peli-ilo, joka on kuitenkin tosi tärkeää tuon ikäisissä..?
kyl mylla on peli ilo säylyny vaik meil onkin yugo valkkuna ja itseasias se on viel kasvanutkin!!! et hyä su on asiaan kommentoida ku et tiedä siit mitään!!!!! :mad:

Mulla ainaki, ja koska suomalaisist tulee sit pelaajii jos kukaa ei oikeesti osaa valmentaa!!! Ja pakkohan tännekki on saada vähitellen kovempi taso.

toi on ihan totta et älkää te valittako!

DD-11

BB_54 sanoi:
Mulla ainaki, ja koska suomalaisist tulee sit pelaajii jos kukaa ei oikeesti osaa valmentaa!!! Ja pakkohan tännekki on saada vähitellen kovempi taso.

ahaa???????

Kyllähän kaikki joita "iso -Mikko" eli Mikko Larkas on valmentanu tietää et se on paras.Olli Nuoren Suomen paras valkku :eek:

Ernielle! sanoi:
Oikeessa oot! Esim. Marika Vilanen pilaa muiden tulevaisuuden suunitelmia koriksessa! Sen verran hullu on......... ;D

toi on niinku niin totta!! oon kuullu monen honkalaisen valittavan!!!

Roope

Hei! Koris on tosi kivaa ja Mikko tietää sen! Koulu ja koris...ihan jees. Työt tulee sit myöhemmin... Otetaan kaikki irti harkoista, pelaamisesta ja hyvästä kaverifiiliksestä. Ja siis: Mikko osaa tän...]

siis kaikkihan diggaa tost zoran vuczevikistä!?! niin ja sit tapsasta... ;) kummatki kyllä niin "ihania" valmentajia et huh huh.... :)

ali b.

-mimmu- sanoi:
siis kaikkihan diggaa tost zoran vuczevikistä!?! niin ja sit tapsasta... ;) kummatki kyllä niin "ihania" valmentajia et huh huh.... :)
Häh zoran muka ihana nyt kyllä valehtelet ja en tiiä et onko se ees nii hyvä koutsi,mut ainaki rankka osaa olla mutta joskus vähän rennompi,siel otanmäelki se opetti heittoa 88-pojille se näytti ihan kahen käen heitolta.
Mut Tapsa ja Juha osaa kyllä hommansa ;D ;D ja sit toi pohjosen tyttöjen koutsi näytti ihan hyvältä valmentajalta. ???

Jhsas

;D ;D ;D ;D :p

Aivan ehdottomasti se on Rissasen Kallu !!!
Pieni suuri Martsarin koripallolähettiläs, joka antaumuksella tekee duunia koriksen eteen !!

ghetto ballin'

Kalle on kyl just huippu osaa olla hauska mutta myös sopivan rankka Kalle= 8)

Status
Viestiketju on suljettu.