Koripallo.com

Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Viestejä
384
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Pakko on uskoa Petterin mahiksiin. En lopeta uskomista ennen kuin varaustilaisuus on ohi ja Koposta ei ole varattu 1. kierroksella.

MUTTA ei Petskun taso silti päätä huimaa, jos NBA: ta ajattelee. Jossain nettisivulla oli muistaakseni itketty eniten Koposen huonosta pallollisen pelaajan puolustamisesta. Hyökkäyspäässähän miehen parhaat avut ovat. Hallitsee peliä hyvin ja hallitsee "drive&dish" - pelin ihan mukiinmenevästi. Toivottavasti kesäleirit kehittävät.
 

jormas

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Riittäisköhä Teemu Rannikon taso NBA:han?Kenties avausviisikkoon jopa...
 

fysiikka

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

jormas sanoi:
Riittäisköhä Teemu Rannikon taso NBA:han?Kenties avausviisikkoon jopa...
minun mielestä teemu on kovempi kun monet joukkueen ykkös pointit nba:aassa mutta Teemun fysiikka ei vaan valitettavasti riitä aivan nba huippujen tasolle tämä on vain minun mielipide :).
 
Viestejä
273
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Onko porukalta unohtunut sellainenkin skenaario, että Koposen mahdollisesti varannut joukkue saattaa lähettää hänet Eurooppaan ihan omin toimin, kuten jo lukuisille pelaajille on käynyt. Esim. Fran Vasquez.
 
Viestejä
1 718
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

TCO sanoi:
Onko porukalta unohtunut sellainenkin skenaario, että Koposen mahdollisesti varannut joukkue saattaa lähettää hänet Eurooppaan ihan omin toimin, kuten jo lukuisille pelaajille on käynyt. Esim. Fran Vasquez.

tosin frannynhan orlando olisi ottanut, mutta kaveria ei kiinnostanut
 

jormas

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

fysiikka sanoi:
minun mielestä teemu on kovempi kun monet joukkueen ykkös pointit nba:aassa mutta Teemun fysiikka ei vaan valitettavasti riitä aivan nba huippujen tasolle tämä on vain minun mielipide :).

Sääli. Juttujen perusteella Rannikon ura hakee vertaistaan Suomen korishistoriassa.
 

42

Viestejä
3 376
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

hehe sanoi:
Mua ainakin naurattaa Koposen kokemattomuus donkkikokeiluissa.

En äkkiseltään muista muita, kuin yhden miesten MJ-pelin ja SM-sarjan finaalin, kun kaveri lähti takki auki hakemaan alaslyöntiä, mutta palas puolustukseen kusi sukassa... Kokematonta

Jos aikoo pointtina pelata, niin aivan sama vaikka ei olisi koskaan kokeillut. Ei liene pelintekijän tärkeimpiä ominaisuuksia.
 
Viestejä
1 224
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

TCO sanoi:
Onko porukalta unohtunut sellainenkin skenaario, että Koposen mahdollisesti varannut joukkue saattaa lähettää hänet Eurooppaan ihan omin toimin, kuten jo lukuisille pelaajille on käynyt. Esim. Fran Vasquez.

Jos Koponen varataan tänä vuonna, pitäisin tuota jopa erittäin todennäköisenä. Johonkin Espanjaan (alemman) keskitason joukkueeseeseen kokemaan kovia pelejä kansainvälisen tason joukkueita vastaan pariksi kaudeksi ja ehkä n. 22-vuotiaana NBA:han.
 
Viestejä
292
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Katjaja sanoi:
Jos Koponen varataan tänä vuonna, pitäisin tuota jopa erittäin todennäköisenä. Johonkin Espanjaan (alemman) keskitason joukkueeseeseen kokemaan kovia pelejä kansainvälisen tason joukkueita vastaan pariksi kaudeksi ja ehkä n. 22-vuotiaana NBA:han.

No tuo kuulostaa jo paljon realistisemmalta kuin nämä "nashin stuntiksi" -jutut. Tämän hetken Petteri Koposella ei kyllä NBA:ssa ole mitään käyttöä. Pari-kolme vuotta lisää treeniä ja kovia pelejä jossain muualla niin tilanne voi olla jo toinen..
 
Viestejä
7 441
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Tarkennus mun johonkin aiempaan kommenttiin.

"Nashin backupiksi" ei siis tarkoittanut "Nashin backupiksi", vaan "Koposen idolin ties kuinka monenneksi varamieheksi penkille, mutta joka tapauksessa samaan joukkueeseen".

Nash, Barbosa, Banks, Rose -> Tällä kaudella Koponen olisi ollut Sunsin viitospointti, eli Nashin NELOS-BACKUP!!!!
 

jormas

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

hamahakkimies sanoi:
Tarkennus mun johonkin aiempaan kommenttiin.

"Nashin backupiksi" ei siis tarkoittanut "Nashin backupiksi", vaan "Koposen idolin ties kuinka monenneksi varamieheksi penkille, mutta joka tapauksessa samaan joukkueeseen".

Nash, Barbosa, Banks, Rose -> Tällä kaudella Koponen olisi ollut Sunsin viitospointti, eli Nashin NELOS-BACKUP!!!!

Ainakin Barbosa on myös tällähetkellä parempiku Koponen.
 
Viestejä
174
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

jormas sanoi:
Ainakin Barbosa on myös tällähetkellä parempiku Koponen.
Heh.All-Stars tason pointti on tällä hetkellä parempi kuin 19-vuotias Korisliigalainen.Faktahan tuokin. :)
 

TOP

Viestejä
1 197
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

jormas sanoi:
Ainakin Barbosa on myös tällähetkellä parempiku Koponen.
Mielestäni myös Nash ja Kidd ovat parempia kuin Koponen.
 

jormas

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

No en tiedä nyky-NBA:sta niin tarkkaanku te!

Mut ikävä fakta taitaa olla ettei kukaan suomalainen ole tähän mennessä saavuttanu lähellekään NBA:n huippupelaajan statusta.
 
Viestejä
273
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Mt. Mutombo sanoi:
Mielestäni myös Nash ja Kidd ovat parempia kuin Koponen.
ja Billups ainaki... ;D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös