Koripallo.com

Pituutenne

Pelaajien pituuksista kun on juttua ilmeisesti ollut, niin puhutaan foorumilaistenkin pituuksista sitte... No, kuinka pitkää porukkaa täällä on? Kliseisestihän kaikki koriksen pelajaat ovat mahdottoman pitkiä, mutta löytyy sitä paljon normaalipituisempaakin pelaajaa vähän joka liigasta. Itse olen n. 181 cm, 5' 11.25. Ei sitä katukuvassa itseään enää niin lyhyeksikään tunne, vaikka Suomi pitkää kansaa onkin.

Unelmapituus olisi siinä 188 cm. Saa nähdä toteutuuko, vaikka kasvupyrähdystä ei ole vielä tullutkaan. Ilmeisesti olen saanut vanhemmiltani nuo pituuden geenit, kun he ovat paljon lyhyempiä. Muut sukulaiset kyllä ovat pitkiä... Kaikki miehet, paitsi faija, ovat reilusti yli 180 cm. :)

Vs: Pituutenne

Uskallanpa sanoa että tämä on koopeekomin tyhmin topikki joka täältä tällä hetkellä löytyy.

adfsdf

kengät jalassa 186... kasvais nyt vielä ees vähän mutta tuntuu ettei oo pitkään aikaan venynyt yhtään :D ja ikää oli 15

EN OLE PITKÄ

Itse olen ilman kenkiä 174 cm. En mikään hirmun pitkä. Ihanne pituus ois siinä 185-190cm eikä kasvu pyrähdystä vielä näkynyt. Onneksi joukkueessame on pitkiä noin 187cm pitkiä, mutta emme pelaa centteri ''kuvioita''.

183 cm on aika lähellä totuutta (en muista millon on viimeksi mitattu).

Uskon että tohon ei enään paljoa tule lisää, kun ikääkin on "jo" 16 vuotta.

Nero sanoi:
Kuis vanha olet? Onko vielä kasvunvaraa kuinka?

Kohta 16. En oo kasvanut neljään vuoteen kun about sentin.. Eli ei taida kasvuvaraa olla kovinkaan montaa senttiä.

12 vuotta ja n.163-164 cm

13v..Pituus oisko about 180? Siellä korinalla suurimmaks osaksi häärään...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.