Koripallo.com

Pituutenne

Vs: Pituutenne

CAnthony sanoi:
Koris varmaan luotu sua varten. Siis ei jumalauta...
Ei korista pituudella pelata?

No kyllä mä näkisin et liki 220-senttinen kaveri vois olla korikseen luotu mut tottakai se vaatii taitoakin.

Ei mikään erityisen pitkä
Sellaset 172 cm (kengillä, 170-171 ilman) ja täyttänyt 12 vuoden alussa .. Sentterinä pelailen. :)

185cm ilman kenkiä, olen nuorempi b-poika ( Siirryn vanhempiin. ) Pelaan postia.

Fadeway sanoi:
185cm ilman kenkiä, olen nuorempi b-poika ( Siirryn vanhempiin. ) Pelaan postia.
Useimmat luultavammin pelaavat koripalloa. Vai kerrotko tuosta mielenkiintoisesta posti-urheilulajista enemmän?

Talltalldunker sanoi:
Olet aika pitkä,siis tosi pitkä 12v.Itse olin 12v 193 ja nyt 15v 200(203), syliväli 212cm

Mitä ihmettä? Äijät on 193senttiä pitkiä ja ikää on 12 kesää! Mutta pituus ei korvaa peliälyä, sitä ei voi opetella, sitä on tai ei ole.

komba

theKanimies sanoi:
Mitä ihmettä? Äijät on 193senttiä pitkiä ja ikää on 12 kesää! Mutta pituus ei korvaa peliälyä, sitä ei voi opetella, sitä on tai ei ole.

No aivan varmasti voi opetella.

Jordan23 sanoi:
Pituutta on 180 cm ja ikää 12v...
Tuuha jo alas sielt.

188 senttiä

JusFlyer sanoi:
kengät jalassa pituutta 174, vanhempi c-poika ja laiturina pelaan

ja yletyn donkkaa, jos se on tarpeeksi alhaalla

Nuorempi c-tyttö, 171 senttiä pituutta ilman kenkiä, sentterinä pelaan :). Unelmapituus olis siinä 180. Toivotaan toivotaan ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.