Koripallo.com

Pituutenne

Vs: Pituutenne

piupali paupali sanoi:
En sanois, kusetukselta kuulostaa.. ite 4w 297 cm 8]
Ei ole pakko uskoa mutta totta se on. Visa-Basketin pelaaja on 13 v. ja 196 cm, joten koita syödä aamumuros että kasvat isoksi.Ehkä...

asfsw

:O 196cm ja 13v? kyllä ton tarkistin ja jos visa basketin koti sivuun on uskomista tottakin ei kyllä äijä näyttäny yhtään 13v vanhalta ja kyllä oli skaniassa ainakin lehtisen mukaan yks kaks metriä pitkä 13 v oma pituus 184cm ja 13v

asfsw sanoi:
:O 196cm ja 13v? kyllä ton tarkistin ja jos visa basketin koti sivuun on uskomista tottakin ei kyllä äijä näyttäny yhtään 13v vanhalta ja kyllä oli skaniassa ainakin lehtisen mukaan yks kaks metriä pitkä 13 v oma pituus 184cm ja 13v
Iso on scanian pelaaja, mutta onko Suomesta? Sillä Visa-Basketin uutta pelaajaa ei käsittääkseni ole päivitetty sivustoille muuten kuin nimellä. EBT:ssä pelaa pitkä pelaaja mutta aivan eri tyyppinen rakenteeltaan. Olen kuullut että VB pelaajalla 16 nro kenkä ja painoa yli 110 kiloa. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kuka LEHTINEN?

asfw

zelda sanoi:
Iso on scanian pelaaja, mutta onko Suomesta? Sillä Visa-Basketin uutta pelaajaa ei käsittääkseni ole päivitetty sivustoille muuten kuin nimellä. EBT:ssä pelaa pitkä pelaaja mutta aivan eri tyyppinen rakenteeltaan. Olen kuullut että VB pelaajalla 16 nro kenkä ja painoa yli 110 kiloa. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kuka LEHTINEN?
ei kukaan lehtinen se oli sellanen lehti joka oli etukäteen jaettu ja siellä oli kaikkien joukkueiden kaikkien pelaajien nimi numero ja pituus

asfw

mutta ei tosiaan suomesta ole tämä scania cupissa ollut pelaja vastasinkin tuohon "ei taida toista yhtä pitkää 13w löytyä" kommenttiin

Nero sanoi:
No, kuinka pitkää porukkaa täällä on?
En ole varma kaikista. Jotkut ovat jo kertoneet, muttei kaikki. Tuskin kaikki edes vaivautuvat sitä tekemään.

mun mielestä täällä on aika pitkää porukkaa

Murdagame

Ikää 18v ja pituutta 190cm.
14 vuotiaana terkkarin ennuste oli max 180cm, kun vanhemmat ei ole kauheen pitkiä. Söin paljon vihanneksia :D

Tuminen

Mobly sanoi:
194cm kengät jalassa, ja kaarella pelaan.

Mä olin joskus 17v 187cm enkä hetkeen kasvanut enää, mut sit kasvoin 191 senttiin joskus 20-22v.

POWER_PF

oon peegee ja oon n. 135 cm (painan 85mg eiku siis85KG!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111ONEONEONEONEONEONEONE) pitkä ja oon 11w. jooo

_nimetön_

167 kengät jalassa ja ilman kenkiä 163........ ikää on 11v

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.