Koripallo.com

PLAYOFFS 07: Välierä: Kataja - Lahti, voitot 2-3

Kumpi menee Finaaliin?

• Kataja

Ääniä: 34 38,2%
  • Namika Lahti

Ääniä: 35 39,3%
  • Tasaista on, vaikea sanoa..

Ääniä: 12 13,5%
  • Ihan sama..

Ääniä: 8 9,0%

• Äänestäjiä
    89
Vs: PLAYOFFS 07: 3. Välierä: Kataja - Lahti 89-71, voitot 2-1!

Nanna sanoi:
Villi veikkaus, että sarja katkeaa maanantaina. Go, Kataja, GO!!

Näin uskotaan! ;)

Vs: PLAYOFFS 07: 3. Välierä: Kataja - Lahti pe 13.4. Joensuu, voitot 1-1

Fanittaja sanoi:
Onpahan helpottunu olo... huh!! Maanantaina TV:n ääressä sit rummuteltava ja huudettava Kataja-huivi kaulassa ;-)

Mie katoin yhes vaiheessa ett mihin se Hector hävis, mut taisikin käydä jo polvilleen lattialle rumpuineen, hiiih :-D

Joo, helpottunut olo on :) Maanantaina olisi kyllä kivaa lähteä Lahteen, mutta pitänee tyytyä tv:stä katsomiseen, mutta onhan sekin parempi kuin teksti-tv:stä seuraaminen. Joo kyllä rummutetaan tv:n ääressä ja kovaa! :D

Niin mie kävin jo yhessä pelin vaiheessa lattialle rumpujeni kanssa, ei pysynyt pylly penkissä, ei sitten millään! ;)

Väkevä punnerrus voittoon

http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/vk?Newsp=karj&Date=070414&Depa=urheilu&Model=index.html

Veijo ei palaa koskaan, Ovaska ei palaa koskaan, kataja ei voita mestaruutta koooooskaaaaaan....
Jumalan tosi, joskaan ei pyhästä kirjasta.

Edelleen, missä syy pitää tällaista "jonesia" edes Suomessa, saatikka joukkueessa, joka tavoittelee jotakin suurempaa kuin ikuista hopeaa?

Lähde: Karjalan Uutiset

Vanhat tuomarit palaavat

Vanha tuomari Ovaska on tekemässä kampäkin pillin varteen. Tiettävästi peruukkipäiset ja jo keskiiän ylittäneet lahtelaisfanit ovat ilmoittaneet, etteivät jatka kannustamista, ellei tuomaritoimintaan saada jotakin rotia. He ovatkin painostaneet liittoa kutsumaan vanhat sotaratsut takaisin parketeille. Karjalan Uutisten saamien tietojen mukaan ainakin Ovaska on ilmaissut kiinnostuksensa tositoimiin. Myös kotkalainen kivikasvo Mr. Sorsapilli ( tunnettiin ennen tuomarina toimiessaan Herra Pillinä ) on huhupuheiden mukaan tarttumassa haaviin.

Näiden herrojen toimesta uskoo ainakin lahtelainen torvisoittokunta joukkueensa kelkan vielä kääntyvän Karjalan lumisilla kunnailla ylä- tai alamäkeen, riippuen siitä mistäpäin mäkeä katsotaan.

Ovaska on kuuleman mukaan kuitenkin asettanut paluuseensa pari reunaehtoa. Ensinnäkin lahtelaisten on leikattava peruukinsa karvat lyhyemmiksi, jotta näkevät vastustajien pelaajien rötökset paremmin. Samoin se auttaa oluenjuonnissa, kun karvoja ei tarvitse sylkeä alinomaa suusta. Lisäksi Fanaatikko- Virtasen on vaihdettava ylisuuri Kalevalaispäähine johonkin muodikkaampaan vilsaan.

Vielä ei ole Karjalan Uutisten toimittajalla ainakaan tietoa, että ryhtyvätkö lahtelaisfanit noin radikaalisiin muutoksiin saadakseen Katajan pelaajat liriin rikollisista puuhistaan, mutta tietoomme on tullut, että muutamat ovat ainakin suostuneet pyöräyttämään peruukkinsa poninhännät kauluksen sisään.

Eiköhän Ovaska ja kumppanit joka tapauksessa onnistu selvittämään lahtelaisjyvät karjalaisakanoista ja voittajiksi saadaan aina niin rehdit ja miehekäät hyppyrimäkien hidalgot.

Lisäksi varmana tietona Susirajalla puhutaan ja huhutaan, että monta vuotta Suomessa ja Katajassa viihtynyt ja paikallisia tyttöjäkin viihdyttänyt center Lifton Zouns olisi Namika Lahden kiikarissa ensikaudeksi. Tiedä häntä sitten.

Pyhän Kirjan Apostoli
JOE

mr mox sanoi:
Edelleen, missä syy pitää tällaista "jonesia" edes Suomessa, saatikka joukkueessa, joka tavoittelee jotakin suurempaa kuin ikuista hopeaa?

Tekee näkymätöntä työtä. Katso miehen vaikka eilisen pelin riistosaraketta.

Mestaruuteen on vielä pitkä taival, joten Katajan on jatkettava väkevästi, mitään ei olla vielä voitettu!

Maanantaina istutaan tiiviisti urheilukavanan ääreen ja halutaan nähdä Katajan ottavan finaalipaikan itselleen.

TSEMPPIÄ maanantain otteluun!

JoKaFan sanoi:
Tekee näkymätöntä työtä. Katso miehen vaikka eilisen pelin riistosaraketta.

Eihän se silloin ole näkymätöntä työtä..?

DripL sanoi:
Eihän se silloin ole näkymätöntä työtä..?

Moxille ainakin...

Moni ei pelin jälkeen tilastoja tiiraile. Monille jää mieleen vain pistemiehet.

Eilen Katajan voiton takuumiehinä oli kotimainen avainkolmikko Virtanen-Lehtoranta-Kinnaslampi, jotka kaikki pelasivat erinomaisen pelin. Karjalaisen ylisanat Nursesta jatkuvat. Nyt mies oli kuin uudesti syntynyt. Pari tärkeää kolkkia toki, mutta pelinjohdollisesti ei voi mitenkään erityisen vakuuttaviksi miehen otteita vieläkään kehua.

Mitä Jonesiin tulee niin erittäin tärkeä mies Katajalle Clifton näissä peleissä on. Lloydista ei nimittäin kuulemma täyteen iskuun tänä keväänä enää ole. Jos katsotaan pudotuspelien tilastoja ja verrataan niitä paljon kehutun Holmesin statseihin niin voinee sanoa että hyvin on Clif pärjännyt.

JOEN SUU sanoi:
Lähde: Karjalan Uutiset

Vanhat tuomarit palaavat

Vanha tuomari Ovaska on tekemässä kampäkin pillin varteen. Tiettävästi peruukkipäiset ja jo keskiiän ylittäneet lahtelaisfanit ovat ilmoittaneet, etteivät jatka kannustamista, ellei tuomaritoimintaan saada jotakin rotia. He ovatkin painostaneet liittoa kutsumaan vanhat sotaratsut takaisin parketeille. Karjalan Uutisten saamien tietojen mukaan ainakin Ovaska on ilmaissut kiinnostuksensa tositoimiin. Myös kotkalainen kivikasvo Mr. Sorsapilli ( tunnettiin ennen tuomarina toimiessaan Herra Pillinä ) on huhupuheiden mukaan tarttumassa haaviin.

Näiden herrojen toimesta uskoo ainakin lahtelainen torvisoittokunta joukkueensa kelkan vielä kääntyvän Karjalan lumisilla kunnailla ylä- tai alamäkeen, riippuen siitä mistäpäin mäkeä katsotaan.

Ovaska on kuuleman mukaan kuitenkin asettanut paluuseensa pari reunaehtoa. Ensinnäkin lahtelaisten on leikattava peruukinsa karvat lyhyemmiksi, jotta näkevät vastustajien pelaajien rötökset paremmin. Samoin se auttaa oluenjuonnissa, kun karvoja ei tarvitse sylkeä alinomaa suusta. Lisäksi Fanaatikko- Virtasen on vaihdettava ylisuuri Kalevalaispäähine johonkin muodikkaampaan vilsaan.

Vielä ei ole Karjalan Uutisten toimittajalla ainakaan tietoa, että ryhtyvätkö lahtelaisfanit noin radikaalisiin muutoksiin saadakseen Katajan pelaajat liriin rikollisista puuhistaan, mutta tietoomme on tullut, että muutamat ovat ainakin suostuneet pyöräyttämään peruukkinsa poninhännät kauluksen sisään.

Eiköhän Ovaska ja kumppanit joka tapauksessa onnistu selvittämään lahtelaisjyvät karjalaisakanoista ja voittajiksi saadaan aina niin rehdit ja miehekäät hyppyrimäkien hidalgot.

Lisäksi varmana tietona Susirajalla puhutaan ja huhutaan, että monta vuotta Suomessa ja Katajassa viihtynyt ja paikallisia tyttöjäkin viihdyttänyt center Lifton Zouns olisi Namika Lahden kiikarissa ensikaudeksi. Tiedä häntä sitten.

Pyhän Kirjan Apostoli
JOE

Näitä juttuja lukiessa tulee aina miettineeksi että mikähän tällä kaverilla on Ristoa vastaan? Jotain henkilökohtaista todennäköisesti. Oiskohan ollu joskus kesällä 73 kisaa samaa tytöstä tai jotain sinneppäin. Kerro meille koko tarina!! Jooko??

mr mox sanoi:
Katso Componentan Jacksonin piste- ja levypallomäärää peleissä Katajaa ja Jonesia vastaan.

kyllä se tiukille monella ottaa, jos Kataja menestyy. Siihen törmää täällä ja perusteluja kaivellaan vaikka mistä, ettei se voi pärjätä. Siksikö piti eilen koripallo.comi laittaa kiinni. heh.

Millanenhan Kataja olis, jos olis oikein hyvät jenkit, mutta näillä on mentävä ja toivottava, että joku heitto menisi välillä koriinkin.

Moni ei saattanut huomata pelissä, miten hyvän ilmeen Virtanen otti, kun vastustaja rikkoi häntä (ja kun pilli soi). Siinä oli hetken jäätävää tuijotusta, mistä Amin Asikainenkin olisi kalvennut. No nauruksi se siitä kääntyi.

Onkohan mahdollista, kun pelaajaa vartioidaan enemmän, niin toinen pääsee esille paremmin. Eilen Vaskys ja moni muu taisi olla aika pihdeissä ja Ruksi pääsi välilä vapaasti palloilemaan. Edellisessä pelissä vaikutti, että ruksin osaksi jäi haavi auki ihmetellä, kun pienemmät miehet vilistelivät ympärillä. Eilen Vaskysta taisi jo myös väsy painaa.

Ei muuta kuin kahta kauheammalla tarmolla Maanantaina Katajan kaatoon! Kaikki on vielä mahdollista ja ainakin täällä Namikan nousuun riittää vielä uskoa. Selvää on että Kataja ei tule saamaan mitään ilmaiseksi. Se sarjan katkaiseva pelihän on yleensä se vaikein. Eiköhän urkki kiehu Maanantaina taas siihen malliin että Katajan pojatkin jähmettyvät paikoilleen ;)

Taistelua Namika!

Päivän Karjalainen kertoo Lahden ikifanin Risto Virtasen haastattelusta seuraavaa: Petri Virtanen pelasi lopun viidellä virheellä – maksan itse protestin, uhosi Virtanen ja heilutti vähävaraisen toimittajan edessä 500 euron seteliä.
Fani-Virtanen kehuu samassa haastattelussa korista hienoksi yliopistolajiksi, jossa on mukana fiksua porukkaa. Sanoo lajia myös ylivertaiseksi jääkiekkoon verrattuna. Olen samaa mieltä.
Hyvä, että löytyy tulisieluisia faneja, vaikka he välillä näkevätkin asiat vähän värillisten lasien läpi.

Siemenlingolle vastaan, ettei minulla todellakaan ole mitään Ristoa vastaan. Mutta olen hänelle kateellinen ja kovastikin. Mutta nyt se on loppu. Minä nimittäin aion panna niinsanoakseni paremmaksi.

Tulen maanantaina Lahteen. Pistän likaisen mopin päähäni, leikkaan pojan vanhan jalkapallon kahtia ja tungen toisen puolikkaan päähäni mopin päälle. Lisäksi otan kaverikseni Horrovin, jolle annan pallon toisen puolikkaan, järkkään sille 3x5 metrisen lipun kymmenen metrin salkoon ja tulemme kulkemaan koko pelin ajan edestakaisin milloin missäkin kentänreunoilla. Lisäksi Horrovi huitoo lipulla korirenkaan edessä aina, kun Namikalla on vaparit ja itse tungen vapaaheittäjän korvaan torveni ja töräytän täysillä.

Huudamme myös hävyyttömyyksiä tuomareille aina, kun Katajalle vihelletään virhe, sillä minä tiedän kyllä, miten pitäisi tuomita. Käyn myöskin vähän väliä haukkumassa toimitsijapöydän pataluhaksi ja mölyän että " Taulu kuntoon Tahvot " Muistamme myös käydä seisoskelemassa Lahden rumpuryhmän edessä, jossa levitämme sen suuren lipun heidän eteensä. Saatanpa jotakin sopivaa herjaakin heittää, ainakin niille kymmenvuotiaille ja nuoremmille.

Vakkei Horrovi olekaan yhtä pyöreä kuin Riston aseenkantaja, niin ainakin yhtä pitkä se on. Olen nimittänyt virallisestikin hänet Sanso Pansoksi. Tulemme aiheuttamaan myös paljon muuta hämminkiä ja näytämme, mistä me olemme tehty. Vieläpä annan haastattelunkin paikalliselle lehdelle ja tungen itseni aina kameroiden eteen, jotta kaikki näkisivät ja kuulisivat minut. Minä nimittäin haluan olla aina esillä ja olen erittäin huomionkipeä.

Mainittakoon muuten, että olen kannattanut Katajaa jo 40 vuotta ainakin.

Vapiskaa lahtelaiset!

Eilisessä pelissä oli muuten 1954 katsojaa kuulemma. Mukava sattuma tuo luku, joka on syntymävuoteni. Hyvää vuosikertaa se oli. Lieneeköhän Fani-Virtanenkin syntynyt samana vuonna, kun olemme niin lapsenomaisia ja muutenkin samanlaisia? Ulkoisesti olen kuitenkin komeampi. Jos ei kukaan muu, niin ainakin sorsapilli sen voinee todistaa?

Ps. Minulla ei ole 500 euron seteliä, mitä heiluttaa, mutta otan mukaani ne Afrikan Tähden tekorahat?

Nyt repesin! ;D

On tuo Virtanen tapauksena täysin omaa luokkaansa... Mahdatko, arvon JOE, kuitenkaan peitota häntä, vaikka mitä tekisit?

Minähän peittoan Riston milloin vain. Ainakin fyysisesti, ruumiillisesti, esteettisesti ja henkisesti. Rahallisesti hän taitaa kyllä minut peitota?

JOEN SUU sanoi:
Siemenlingolle vastaan, ettei minulla todellakaan ole mitään Ristoa vastaan. Mutta olen hänelle kateellinen ja kovastikin. Mutta nyt se on loppu. Minä nimittäin aion panna niinsanoakseni paremmaksi.

Tulen maanantaina Lahteen. Pistän likaisen mopin päähäni, leikkaan pojan vanhan jalkapallon kahtia ja tungen toisen puolikkaan päähäni mopin päälle. Lisäksi otan kaverikseni Horrovin, jolle annan pallon toisen puolikkaan, järkkään sille 3x5 metrisen lipun kymmenen metrin salkoon ja tulemme kulkemaan koko pelin ajan edestakaisin milloin missäkin kentänreunoilla. Lisäksi Horrovi huitoo lipulla korirenkaan edessä aina, kun Namikalla on vaparit ja itse tungen vapaaheittäjän korvaan torveni ja töräytän täysillä.

Huudamme myös hävyyttömyyksiä tuomareille aina, kun Katajalle vihelletään virhe, sillä minä tiedän kyllä, miten pitäisi tuomita. Käyn myöskin vähän väliä haukkumassa toimitsijapöydän pataluhaksi ja mölyän että " Taulu kuntoon Tahvot " Muistamme myös käydä seisoskelemassa Lahden rumpuryhmän edessä, jossa levitämme sen suuren lipun heidän eteensä. Saatanpa jotakin sopivaa herjaakin heittää, ainakin niille kymmenvuotiaille ja nuoremmille.

Vakkei Horrovi olekaan yhtä pyöreä kuin Riston aseenkantaja, niin ainakin yhtä pitkä se on. Olen nimittänyt virallisestikin hänet Sanso Pansoksi. Tulemme aiheuttamaan myös paljon muuta hämminkiä ja näytämme, mistä me olemme tehty. Vieläpä annan haastattelunkin paikalliselle lehdelle ja tungen itseni aina kameroiden eteen, jotta kaikki näkisivät ja kuulisivat minut. Minä nimittäin haluan olla aina esillä ja olen erittäin huomionkipeä.

Mainittakoon muuten, että olen kannattanut Katajaa jo 40 vuotta ainakin.

Vapiskaa lahtelaiset!

Eilisessä pelissä oli muuten 1954 katsojaa kuulemma. Mukava sattuma tuo luku, joka on syntymävuoteni. Hyvää vuosikertaa se oli. Lieneeköhän Fani-Virtanenkin syntynyt samana vuonna, kun olemme niin lapsenomaisia ja muutenkin samanlaisia? Ulkoisesti olen kuitenkin komeampi. Jos ei kukaan muu, niin ainakin sorsapilli sen voinee todistaa?

Ps. Minulla ei ole 500 euron seteliä, mitä heiluttaa, mutta otan mukaani ne Afrikan Tähden tekorahat?

Luovutettasko nää venäjälle ja otettais vaikka äyräpää takasin.....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.