Koripallo.com

PLAYOFFS 07: Välierä: Kataja - Lahti, voitot 2-3

Kumpi menee Finaaliin?

• Kataja

Ääniä: 34 38,2%
  • Namika Lahti

Ääniä: 35 39,3%
  • Tasaista on, vaikea sanoa..

Ääniä: 12 13,5%
  • Ihan sama..

Ääniä: 8 9,0%

• Äänestäjiä
    89
Vs: PLAYOFFS 07: 3. Välierä: Kataja - Lahti 89-71, voitot 2-1!

Siemenlingolle vastaan, ettei minulla todellakaan ole mitään Ristoa vastaan. Mutta olen hänelle kateellinen ja kovastikin. Mutta nyt se on loppu. Minä nimittäin aion panna niinsanoakseni paremmaksi.

Tulen maanantaina Lahteen. Pistän likaisen mopin päähäni, leikkaan pojan vanhan jalkapallon kahtia ja tungen toisen puolikkaan päähäni mopin päälle. Lisäksi otan kaverikseni Horrovin, jolle annan pallon toisen puolikkaan, järkkään sille 3x5 metrisen lipun kymmenen metrin salkoon ja tulemme kulkemaan koko pelin ajan edestakaisin milloin missäkin kentänreunoilla. Lisäksi Horrovi huitoo lipulla korirenkaan edessä aina, kun Namikalla on vaparit ja itse tungen vapaaheittäjän korvaan torveni ja töräytän täysillä.

Huudamme myös hävyyttömyyksiä tuomareille aina, kun Katajalle vihelletään virhe, sillä minä tiedän kyllä, miten pitäisi tuomita. Käyn myöskin vähän väliä haukkumassa toimitsijapöydän pataluhaksi ja mölyän että " Taulu kuntoon Tahvot " Muistamme myös käydä seisoskelemassa Lahden rumpuryhmän edessä, jossa levitämme sen suuren lipun heidän eteensä. Saatanpa jotakin sopivaa herjaakin heittää, ainakin niille kymmenvuotiaille ja nuoremmille.

Vakkei Horrovi olekaan yhtä pyöreä kuin Riston aseenkantaja, niin ainakin yhtä pitkä se on. Olen nimittänyt virallisestikin hänet Sanso Pansoksi. Tulemme aiheuttamaan myös paljon muuta hämminkiä ja näytämme, mistä me olemme tehty. Vieläpä annan haastattelunkin paikalliselle lehdelle ja tungen itseni aina kameroiden eteen, jotta kaikki näkisivät ja kuulisivat minut. Minä nimittäin haluan olla aina esillä ja olen erittäin huomionkipeä.
Nyt on Joen parodia vireessä, kun vaan Axtonkin alkaisi samalla tavalla osua. Virtanen on persoona, jota suomikoripallo tarvitsee, mutta kyllä Joe on persoona, jota koripallo.com tarvitsee.

Vs: PLAYOFFS 07: 3. Välierä: Kataja - Lahti 89-71, voitot 2-1!

JOEN SUU sanoi:
Siemenlingolle vastaan, ettei minulla todellakaan ole mitään Ristoa vastaan. Mutta olen hänelle kateellinen ja kovastikin. Mutta nyt se on loppu. Minä nimittäin aion panna niinsanoakseni paremmaksi.

Tulen maanantaina Lahteen. Pistän likaisen mopin päähäni, leikkaan pojan vanhan jalkapallon kahtia ja tungen toisen puolikkaan päähäni mopin päälle. Lisäksi otan kaverikseni Horrovin, jolle annan pallon toisen puolikkaan, järkkään sille 3x5 metrisen lipun kymmenen metrin salkoon ja tulemme kulkemaan koko pelin ajan edestakaisin milloin missäkin kentänreunoilla. Lisäksi Horrovi huitoo lipulla korirenkaan edessä aina, kun Namikalla on vaparit ja itse tungen vapaaheittäjän korvaan torveni ja töräytän täysillä.

Huudamme myös hävyyttömyyksiä tuomareille aina, kun Katajalle vihelletään virhe, sillä minä tiedän kyllä, miten pitäisi tuomita. Käyn myöskin vähän väliä haukkumassa toimitsijapöydän pataluhaksi ja mölyän että " Taulu kuntoon Tahvot " Muistamme myös käydä seisoskelemassa Lahden rumpuryhmän edessä, jossa levitämme sen suuren lipun heidän eteensä. Saatanpa jotakin sopivaa herjaakin heittää, ainakin niille kymmenvuotiaille ja nuoremmille.

Vakkei Horrovi olekaan yhtä pyöreä kuin Riston aseenkantaja, niin ainakin yhtä pitkä se on. Olen nimittänyt virallisestikin hänet Sanso Pansoksi. Tulemme aiheuttamaan myös paljon muuta hämminkiä ja näytämme, mistä me olemme tehty. Vieläpä annan haastattelunkin paikalliselle lehdelle ja tungen itseni aina kameroiden eteen, jotta kaikki näkisivät ja kuulisivat minut. Minä nimittäin haluan olla aina esillä ja olen erittäin huomionkipeä.

Mainittakoon muuten, että olen kannattanut Katajaa jo 40 vuotta ainakin.

Vapiskaa lahtelaiset!

Eilisessä pelissä oli muuten 1954 katsojaa kuulemma. Mukava sattuma tuo luku, joka on syntymävuoteni. Hyvää vuosikertaa se oli. Lieneeköhän Fani-Virtanenkin syntynyt samana vuonna, kun olemme niin lapsenomaisia ja muutenkin samanlaisia? Ulkoisesti olen kuitenkin komeampi. Jos ei kukaan muu, niin ainakin sorsapilli sen voinee todistaa?

Ps. Minulla ei ole 500 euron seteliä, mitä heiluttaa, mutta otan mukaani ne Afrikan Tähden tekorahat?

Kiitos kattavasta vastauksesta Veli Hopea!! Totuus taitaa olla kuitenkin se että istut maanantaina tv:n ääressä ja mietit että miksi kaikkien muiden elämä on onnistunut paitsi sinun.. Välillä toki käyt täällä kirjoittamassa lapsille jotai todella hauskaa. Jatka valitsemallasi tiellä ja toivotaan hyvää peliä ja parempi voittakoon. Oli se sitten kumpi tahansa..

Vs: PLAYOFFS 07: Välierä: Kataja - Lahti, voitot 2-1, 4. ottelu ma 16.4. Lahti (

Hienoa Joe nyt fanitoimita saatiin Katajassa vihdoinkin polkastua kunnolla käyntiin.
Viime yön ompelin lakanoita yhteen ja nyt vanilippu kasassa. Pikkusen mamma kyllä
motkotti, kun joutui paljaalla patjalla nukkumaan. Siihen kun vielä neljämetrisen
koivusalon tekasen, niin avot se siinä. Terv. uskollinen aisankantaja Sanco Panso.
P.S Löytysköhän vissyaitiosta hyvä hevonen vai pitäskö Lahdesta ostaa/vuokrata ?

Vs: PLAYOFFS 07: Välierä: Kataja - Lahti, voitot 2-1, 4. ottelu ma 16.4. Lahti (

Horrow sanoi:
Siihen kun vielä neljämetrisen koivusalon tekasen, niin avot se siinä.

Nelimetrinen Timo Koivusalo? Siinä menee jo Virtanenkin hiljaiseksi.

Vs: PLAYOFFS 07: Välierä: Kataja - Lahti, voitot 2-1, 4. ottelu ma 16.4. Lahti (UK)

Okei, huomenna kiihkeä taistelu finaalipaikasta jatkuu siis Lahdessa, jossa pelataan 4. välierä. Kataja siis johtaa voitoin 2-1 ja on enää voiton päässä finaalista. Huominen ottelu on myös uk:lla, mikä tuo oman lisämausteensa soppaan. Katajalla nämä tv-pelit eivät ole kovin hyvin menneet, mutta toivon mukaan huomenna Kataja pärjää myös tv-kameroiden loisteessa.

Minulla on vahva usko ja tunne, että Kataja voittaa huomenna ja etenee finaaliin voitoin 3-1, kuten viime vuonnakin. Helpolla voitto ei varmasti tule, Lahti ei ole varmasti missään nimessä luovuttanut, vaan tulee kotonaan kyllä kampoihin varmasti laittamaan.

Huomenna Kataja paita päälle ja rummut esiin ja hirmuista mekkalaa tv:n ääressä! :) Go Kataja Go!!!

Vs: PLAYOFFS 07: Välierä: Kataja - Lahti, voitot 2-1, 4. ottelu ma 16.4. Lahti (UK)

Hector sanoi:
Huomenna Kataja paita päälle ja rummut esiin ja hirmuista mekkalaa tv:n ääressä! :) Go Kataja Go!!!

Varmasti tulee kannatettua kovaa ja toivotaan että huomenna sarja ratkeaa :)

Hector sanoi:
Katajalla nämä tv-pelit eivät ole kovin hyvin menneet, mutta toivon mukaan huomenna Kataja pärjää myös tv-kameroiden loisteessa.

Viime vuonna Kataja kaatoi Namikan välieräsarjan ainoassa TV-ottelussa Lahdessa, joten olen äärimmäisen luottavainen.

JoKaFan sanoi:
Viime vuonna Kataja kaatoi Namikan välieräsarjan ainoassa TV-ottelussa Lahdessa, joten olen äärimmäisen luottavainen.

No kyllähän me Katajaan luotetaan, tottakai! :)

jeps huomenna tv:n ääreen 18:30. Toivottavasti näen huippukorista.

Jos huomenna Namika sattuisi jollain ihmeen kaupalla venyvän voittoon, niin lähtevät kuulemma kimppabussilla Katajan joukkueen kanssa samantien Joensuuhun. Hienoa urheiluhenkeä minusta.

Voi perse ku ei pääse flunssan takii kattoo urkille. Pitää kattoo telkust joka on ihan reiäst! :'(

Jännitys alkaa tiivistyä! Hirmuista meteliä tv:n ääressä ja toivottavasti se siivittää Katajan finaaliin! :D Vaikka tosin eihän huudot tv:n läpi Lahteen varmaan kantaudu? :)

kuvasatoa 3. välierästä Kataja-Lahti

http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/kuvat/muut/130407/index.htm

hektoori on aika moneen kuvaan päässyt ;)

No niin päivän hommat tehty, ja nyt odotellaan illan kohokohtaa...

Toivottavasti ollaan hereillä heti alusta asti.

yläparrulta sanoi:
Toivottavasti ollaan hereillä heti alusta asti.

Jep!

Näenkö oikein että tuo hectorin päätykatsomo on noin pieni tänä vuonna? Viime vuonna se oli paljon isompi ja hullusti enemmän ihmisiä.

http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/kuvat/muut/130407/pages/035_35.htm

Salekin saatu kuvaan jossa näyttää parasta osaamistaan :)

Kuvissa on hectorin vastapainoksi myös kauniita kisuja.

DripL sanoi:
Näenkö oikein että tuo hectorin päätykatsomo on noin pieni tänä vuonna? Viime vuonna se oli paljon isompi ja hullusti enemmän ihmisiä.

Kyllä näet ihan oikein. Kyllä katsomo isompi oli ja porukkaa myös enemmän. Viime vuonna välierissä Lahtea vastaan oli porukkaa reippaasti yli 2000, mutta nyt ollaan jääty kahdessa eka välierässä alle 2000 katsojan, ei paljon alle, mutta kuitenkin. No, finaalissa päästänee 3000 päälle, kuten viime keväänä. :)

rumpalipoika :)

http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/kuvat/muut/130407/pages/056_56.htm

Hector sanoi:
Kyllä näet ihan oikein. Kyllä katsomo isompi oli ja porukkaa myös enemmän. Viime vuonna välierissä Lahtea vastaan oli porukkaa reippaasti yli 2000, mutta nyt ollaan jääty kahdessa eka välierässä alle 2000 katsojan, ei paljon alle, mutta kuitenkin. No, finaalissa päästänee 3000 päälle, kuten viime keväänä. :)

rumpalipoika :)

http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/kuvat/muut/130407/pages/056_56.htm

Mestari Areenalla ;D

Kataja saa niin turpaansa

Aivan loistavaa!!!! NAMIKA!! Lloyd pois kentältä sikailemasta!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.