Vs: Playoffs 2012 Semifinal Bisons - Pyrintö
Ohisektori sanoi:
Ihan kuka tahansa ei tylytä DW:tä donkilla Aaltosen tapaan ja hustlaa tuolla lailla.
DW oli tullut tänään Loimaalle voittamaan ja ainoastaan voittamaan. Huikeita hyökkäyspään suorituksia ja huikeaa difua. Turhautti.
Niin. Joku suurempi tähti ja egomaanikko olisi voinut Damonin tilalla jättää tuon Aaltosen ja Koivistonkin donkin haastamatta, ettei joutuisi "julisteeseen" vastaanottavaksi osapuoleksi. Damon ei näistä välitä, vaan pelaa vain ja ainoastaan voittaakseen. Ottelun jälkeisessä haastattelussakin oli tapojensa mukaan nöyrä ja puhui vain voittamisesta.
Itse olin jo jossain vaiheessa kautta kirjoittamassa Damonia Robiniksi tälle joukkueelle, ja kieltämättä miehen peliesitykset väsyneiltä näyttivät + uskomattoman itsekästä ja turhautunutta puskemista tapahtui runsaasti joka pelissä. Pyrinnön voitto/tappio-rekordin jämähtämisestä V-asentoon voi sitten katsoa sen kohdan, jolloin Damon naksautti valot takaisin päälle keittiöön ja alkoi taas pelaamaan omalla tasollaan.
Sinänsä tämän kauden pudotuspelit ovat Damonilla menneet hieman eri tahtiin kuin aiemmin. Kaksi viime vuotta Damon säästi parhaansa myöhempään vaiheeseen ja tärkeimpiin peleihin. Nyt hän on tykittänyt huikealla tasolla käytännössä koko pudotuspelien ajan. Voisi jopa sanoa, että Damon on pelannut näissä pudotuspeleissä parasta koripalloaan tämän jälkimmäisen Pyrintö-pestinsä aikana.
Vaikka olinkin kirjoittamassa Damonia jo apumiehen virkaan, niin olen kuitenkin tyytyväinen siitä, etten ole tällä kaudella kertaakaan "myynyt miestä" Pyynikin lehtereillä, kuten kymmenet, jopa sadat muut katsojat. Kuten olen jo aiemmin sanonut, on Damon ollut ylivoimaisesti eniten kritisoitu pelaaja Pyynikillä tällä kaudella. Omat ja vastustajat mukaan lukien.
Suuri pelaaja, hattu pitää ottaa tämän kaverin edessä pois päästä. Toivottavasti jälkikasvusta kasvaa Pyrinnölle ja Suomen maajoukkueelle vastaavanlaisia pelimiehiä. 8]