Koripallo.com

pohjolan II-divari

turpokoura käsi

minulla on monesti livessä samainen ongelma, vaikka kuinka teen tikkejä karl malonella ja koitan karttaa vastuuta muilla pelaajilla niin monesti vastustaja korjaa pistepotin vaikka malonella onkin koko nba:n hurjimmat tilastot, mukaanlukien pistekeskiarvo joka jättää itse puukoipi- wiltinkin varjoonsa. Kukas siellä kemissä oli tämä "the dominator" tykitys pelaaja. olen huomannut jotta triplatupolakin saa hymyn huulille, joten olen välissä keskittynyt malonen lepuuttamiseen ruokkimalla tarkkakätisiä heittäjiä n.10passin verran- samalla tehot hieman jakaantuvat ja pelitkin kääntyvät voitoiksi.Lienekköhän kemin koutsill asamankaltaisia ongelmia- voin konsultoida täällä tarvittaessa!

katsomosta seurannut

ei siellä tosiaan kukaan tykittänyt pisteitä. en todellakaan tarkoittanut että yks tekee pisteitä ja sille vaan syötettiin. kaikille paikkoja pelattiin mut kun ei kellään menny mikään sisään et sen takia ei voi voittaa. ja valmentaja oli pihalla ihan muista syistä esim. peluutus, puolustuspeli.

pohjoisen tietäjä

turpokoura käsi sanoi:
minulla on monesti livessä samainen ongelma, vaikka kuinka teen tikkejä karl malonella ja koitan karttaa vastuuta muilla pelaajilla niin monesti vastustaja korjaa pistepotin vaikka malonella onkin koko nba:n hurjimmat tilastot, mukaanlukien pistekeskiarvo joka jättää itse puukoipi- wiltinkin varjoonsa. Kukas siellä kemissä oli tämä "the dominator" tykitys pelaaja. olen huomannut jotta triplatupolakin saa hymyn huulille, joten olen välissä keskittynyt malonen lepuuttamiseen ruokkimalla tarkkakätisiä heittäjiä n.10passin verran- samalla tehot hieman jakaantuvat ja pelitkin kääntyvät voitoiksi.Lienekköhän kemin koutsill asamankaltaisia ongelmia- voin konsultoida täällä tarvittaessa!

Kyllä se oli Tavi. Tavi on muuten aika saman tyylinen pelaaja kuin Maloney parhaimmillaan. En väitä, että yhtä hyvä, mutta ihan samanlainen pelityyli ja dominointi.

katsomosta seurannut

koittakaa nyt käsittää että ei siellä kukaan dominoi jos paras pistemies tekee alle 20 ja muut alle kymmennen. samanlaista pään seinään hakkaamista oli koko peli. eikä mitään tapahtunut että se muuttuisi.

Joukkueen etu

pohjoisen tietäjä sanoi:
Kyllä se oli Tavi. Tavi on muuten aika saman tyylinen pelaaja kuin Maloney parhaimmillaan. En väitä, että yhtä hyvä, mutta ihan samanlainen pelityyli ja dominointi.

Mun mielestä se ois valmentajan homma pitää Tavia vaihdossa, jos sen pelaaminen ei tue joukkueen menestymistä. Vaikka se tekeekin paljon pisteitä hyvällä prosentilla, niin muut kylmettyy kentällä. Mutta kyllä se on varmaan taas vienyt pahanlaisesti Bordin Pekkaa ja Pitkä-Tuomoa. ;)

lumilinna

se nyt on ihan sama kuka siellä kemillä pelaa...koko kaupunki haisee...kerran olen käynyt Kemillä enkä toista kertaa mene.
Ei lapin porukoilla ole asiaa ylemmille sarjatasoille...nähtiinhän se jo hitecin kanssa...

-hyvinkää vie-

juup juu

Lumilinna miks sä sitten kirjottelet tänne jos se on sulle aivan sama. pidä sit turpas kii ja pysy niillä oman alueen sivuilla.. :-X

Kuukap

no siis jos joku oikeesti tietää sen vlopun pelin tuloksen nii voisko sen joku tänne ilimotella. jeb.

hegemoniaa

Oulun hegemoniakamppailu ONMKY-OYUS on siirretty tulevalta viikonlopulta pelattavaksi tiistaina 7.11. Paikkana tietenkin Karjasillan hornankattila ja aika klo 19.00.

hegemoniaa

hegemoniaa sanoi:
Oulun hegemoniakamppailu ONMKY-OYUS on siirretty tulevalta viikonlopulta pelattavaksi tiistaina 7.11. Paikkana tietenkin Karjasillan hornankattila ja aika klo 19.00.

Siis tietenkin tiistaina 8.11... ;)

666

hegemoniaa sanoi:
Siis tietenkin tiistaina 8.11... ;)

jospa tällä kertaa oyssi sais kaikki miehet mukaan. ja jos kaikki viimeksi mukana olleet onnistus ees astetta paremmin nii joha o ynni hukassa. taitaa oyssi viiä tämän mittelön. :eek:

Bursti

lumilinna sanoi:
se nyt on ihan sama kuka siellä kemillä pelaa...koko kaupunki haisee...kerran olen käynyt Kemillä enkä toista kertaa mene.
Ei lapin porukoilla ole asiaa ylemmille sarjatasoille...nähtiinhän se jo hitecin kanssa...

-hyvinkää vie-

No onhan se Hitech Basket kuitenkin esiintynyt SM-karsinnoissa 2000-luvun alussa.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.