Koripallo.com

pohjolan II-divari

dhdf

EI TAVI PELAA ENÄÄN ON LOPETTANUT ETTE VISSIN OSAA LUKEA YLHÄÄLTÄ!!!!!!!!

ahaaaa

Sen on aika paha tehä niitä pisteitä jos se ei oo pelannu yhtään peliä vuoteen...

aaa

se kiiminki oli pieksäny kemin sitten niinku melekeen 30pisteellä :D :D :D
kyllä menee kemillä lujaa...entä sitten ku oikeat joukkueet pelaa sitä vastaan :D
tais sarjan heittopussi löytyä...

fv

kemillä oli peli kyllä ihan sekasin.Takamies ongelma on todella suuri.Saa nähä löytyykö se ens sunnuntaina ku kohtaa kiimingin uudestaan

Kukkuu Kemi

teille nauretaan, taas kerran. Ettekä ite tajua mitään, onpa yllätys ;D ;D ;D ;D ;D ;D

washington bar

pohojosen alstars-viisikko alkukauden perusteela

Aavamäki Ronmky
Siira oulu
kosunen Ronmky
Sonkajärvi ronmky
panu oyus
ja
tavi kemi (jos pelais ennää) ;D n ;D ;D

jätkänkynttilän rightside

Aaavamäki mahtuu jokaiseen all stars- viisikkoon, muttei mahtunut ronmky: viisikkoon.
Pelas ynniä ja kiiriä vastaan n.15 min/matsi.
Käylää ees kattoon näitä matseja ennenku kirjottelette

gilberto

Kukas se on pohjosen paras pelaaja? Minä sanosin, että sonkajärvi...tosin tarvii ehkä vielä muutaman pelin alle.

sepitys

Kuulin huhua, että rovaniemellä ois älytön jengi tällä kaudella.... On hirmu miehiä avaus ja penkki täynnä... Onko Vuolli vielä kehissä, missä kunnossa Sonkajärvi on... Vieläkö Rollon oma tuittupää Pyykkö on mukana, vai onko heittänyt kengät narikkaan... Olen kuullut, että miehellä kiinnostaa ihan muut hommat, tietääkö joku...? Miten toinen oma poika Karjalaisen Toni on pelannut? Pistäkää viestii jos on asiaa?

YO

ainakin minä olen saanut sellaisen käsityksen että rollon avaus on vain kova, ja penkki kusee. näin muistelisin jonkun sanoneen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.